-
Test Dacie Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG, levné stylovky za 300 tisíc
-
Italové odhalují první fotky nového luxusního SUV, rozpočet na Kodiaq vám stačit nebude
-
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
-
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
-
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
-
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
-
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
-
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Výkonnostní agentura Performics prostřednictvím vlastního nástroje SocialTools sledovala aktivitu vybraných automobilových značek na Facebooku. Ve své analýze se zaměřila na facebookové stránky značek Mercedes-Benz, Opel, BMW, Audi a Škoda. Nejvíce fanoušků za období od 1. února do 19. března měly stránky Škoda, a to více než 214 000.
Čtěte dále
-
-
Jak se v roce 2020 měnily ceny povinného ručení…
Komerční prezentace
Víte, jak se správně starat o alu kola v zimě?
Komerční prezentace
Na co se připravit, když vracíte auto z operáku?
Komerční prezentace
7 tipů, jak neusnout za volantem
Komerční prezentace