alfa_romeo-gtv-352x198.jpg

Auto jako investice. Po kterých modelech sáhnout, i když nemáte miliony na účtu

Citroën BX

I pokud nemáte naditou peněženku, můžete pořídit zajímavý vůz, u něhož bude cena časem stoupat. Chce se to jen trochu zamyslet a dobře vybrat.

Diskuze

15 komentářů

    Finc

    Pan autor asi nikdy v Coupé 20vt neseděl, ale budiž..16vt se ve slušném stavu sehnat téměř nedá ( je taky o pár let starší než „moderní“ 20vt – nemluvě o větších brzdách Brembo, Viscodrive a dalších výhodách oproti 16vt), ale např verze limited edition se dělala pouze s pětiválcovým motorem 2.0 turbo a cena kusu v alespoň „dobrém“ stavu nejde pod 200k….o investici, která nezatíží peněženku se tu tedy už moc mluvit nedá 🙂

    liposh

    Je zajímavé, že zmiňujete Stilo, což je vůz označovaný za nejvíce poruchový typ Fiatu z celého výčtu opravdu problematických Fiatů za posledních 25 let. Takže si koupím ložisko spojky za 8000,- Kč a cena mého vozu stoupne z „neprodejné“ na 5000,-Kč v případě, že to prodám nějakému 18letému cucákovi, co neví, že je to křáp a na zprovoznění bude muset dát dalších 50 000,- Kč ? 😀 To se mi tím článkem snažíte říct? 😀

    Integrale

    Osobně znám člověka se Stilem Abarth – absolutně bezproblémové auto. Ale samozřejmě to může být výjimka. Rozhodně bych ale nedával přímou úměru mezi poruchovost modelu a vývoj hodnoty sportovní verze. A když už, tak si myslím, že to nárůst cen aut v dobrém stavu jen podporuje.

    Nazdar

    jeden idiot si vymysli narust ceny a vsichni to musi kopirovat. Vsechny auta jsou hromady plechu a plastu k hovnu. Poctiva auta skoncila s vyrobou v 95 roku.Dnes jsou to plastovy mrdky nastaveny tak ,aby se co nejdriv posraly. to je cela dnesni ekonomika. A jen blbec prodava auto z 85 roku za petinasobek ceny vyrobni .Stejne to nikdo nekupuje vy tupani

    Vasil

    Tupan si ti, neviš vůbec co je dobré pro peněženku a investicy. Takové auto abarth jezdi pořád a je fakt dobrý, máme ho taky doma v Mostě. Kamoš ho má a vím jak to jede, to je dobrý auťák. Tak si nadávej doma na rodinu hňupe a nesmď tady Demetere

    xcollector

    Vážený pane redaktore, po přečtení části Všeho článku se mi udělalo nevolno. Několikrát YOUGTIMER, správně má být samozřejmě YOUNGTIMER, tedy opak OLDTIMERu.
    BUSSO není přeplňovaný šestiválec Alfa Romeo dvoulitr, ale nepřeplňovaný šestiválec dvaapůllitr. A tak dále. Chcete-li vystupovat jako motoristický novinář s praxí, tak se učte a neblábolte nesmysly.
    S pozdravem, Ing. Vítězslav Křikava

    Medvjed

    Tak se uklidníme… některé poznámky jsou na místě, někde jste zase Vy mimo mísu.

    Busso byl i V6 2.0T
    Stejně tak 2.5V6 , 3.0V6 a 3.2V6.

    Verze s nízkotlakým turbem 2.0 V6 se tehdy dělala tuším kvůli dani, protože v Itálii byly více zdaněné motory o větším objemu.

    čtenář

    Váš komentář je opravdu výrazem inteligence. Nejdřív útočíte na evidentní překlep, pak plácáte nesmysly.

    Teper

    To sou kecy. Pokud nekupuju nějaké ultra sběratelské edice, cena aut pravidelně klesá. To je ostatně i důvod, proč je nesmysl cpát prachy do nových aut, ta cena jde okamžitě dolů.

    Manik

    Kamarad mel Fiat Stillo, koupil pres inzerat pry od dedka nejakyho, tak si ho ladil, cpal do neho prachy a za pul roku mu ho vzali policajti, nema ani auto ani penize…. auto rozhodne neni investice pokud vam nevydelava…

    Olda

    Kdybych chtěl, aby hodnota auta stoupala, tak v něm asi nebudu jezdit ne? Moc tomu nerozumím, když se auto při ojíždění postupně poškozuje, tak mu nemůže stoupat hodnota. Stejně je to jenom hromada plechu, která mě má dopravit z místa A do místa B, nevím, proč bych měl být pořád nervozní z toho, že se to někde odře, nebo otlačí, aby náhodou nespadla hodnota. Koupim v bazaru, využiju na maximum, prodám, nebo dám do šrotu. To je hodnota celého auta. Že je to prostě jen spotřební zboží

    Lolek

    Ono pořídit si v dnešní době nový vůz není vůbec žádná výhra a rozhodně to není vůbec výhodné ba naopak. Jednodušší si pořídit ojetinu pár let jezdit a pak zase vyměnit za jinou. Praktikuji to již řadu let, nový vůz jsem nikdy neměl a ani bych nechtě,l první škrábaneček na nové voňavce bych těžce nesl:D

    Hans

    Někteří se vyjadřují jako by snědli všechnu moudrost světa,ale i to jsou názor…za sebe můžu říct, že bch nikdy neinvestoval do nového vozu okamžitě ztrácí na ceně jak už tu bylo párkrát zmíněno je tomu tak. Raději si pořídímí ojeté pár let s ním projezdím a pořídím jiné…

    TenTononc

    neco na tom bude, clobrda vyjede z autosalonu a ztrati 20% a pak rok co rok 10% a to je ste u modelu co drzi cenu, nemyslim dacie 😀

    Tomáš

    Nevím, pokud tomu někdo rozumí, tak asi jo. 🙂 Osobně si ale nemyslím, že by se v české kotlině daly sehnat tak významné investice, že byste na nich vydělali balík a investovali minimum. Ta auta tady prostě nejsou a cokoliv dovozového se už nevyplatí. To radši budu investovat do zlata, které je jistější a ještě tomu docela rozumím. 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist