Auta se stále kradou a ne málo
zabezpečení aut
Podle dosavadních statistik se v noci každou hodinu ukradne jedno auto. To je děsivé, že? Této statistice příliš nepomáhají ani zlepšující se bezpečnostní systémy výrobců aut.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
zabezpečení aut
Podle dosavadních statistik se v noci každou hodinu ukradne jedno auto. To je děsivé, že? Této statistice příliš nepomáhají ani zlepšující se bezpečnostní systémy výrobců aut.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tú najzákladnejšiu verziu, ale i tak je to finančne celkom pálka. Ale človek je kľudnejší.
Ak to mám zhodnotiť, tak z estetického hľadiska je mínus tá kazeta, ktorá sa zasunuje do zásuvky. Vyzerá to ako malá obludka s nejakého stavebného stroja. Inak sa na to vyťahovanie a zasúvanie dá zvyknúť. Rozhodne to ale vyzerá lepšie než Zeder u ktorého musíte naviac vytáčať kolesá do plného rejdu a vraj už bol prekonaný. Základnú VAM R1, ktorú máme možem doporučiť pre majiteľov lacnejších vozov do nižšej strednej triedy vrátane. Pretože ak si niekto dá prácu s tým, že vám auto odtiahne ( čo sa u drahších vozov deje priamo na objednávku ), potom už VAM R1 neochráni, Ak majú zlodeji priestor a dostatok času, tak kabely prepoja do povodnej podoby. VAM totiž funguje ako sada skrytých vypínačov, ktoré sú centrálne zapínané zasunutím kazety. Ale proti klasickým zlodejom, ktorí potrebujú sadnúť do auta a čo najrýchlejšie s ním odísť to funguje výborne, určite lepšie než mechanické ochrany, ktoré sa dajú zlomiť za pár minút, alebo elektronické vysielajúce nejaké kmitočty. Ak máte drahšie auto, lepšie si je priplatiť za vyššie verzie.
Jeden by si myslel, že se dozvíme něco zajímavého, a ouha, jen reklama.
Není od věci podívat se do statistik, jaká auta se nejvíce kradou. A člověka to může trochu navést, čemu se vyhýbat. Německé stroje jsou zlodějům dobře známé, je po nich, stejně tak po dílech sháňka, a tak není divu, že se kradou.
Ale no tak, statistiky říkají úplně něco jiného. 2003 – 24.174, 2015 – 6.292, takže pokles o 74%, vykrádání aut 2003 – 65.877 2015 – 24.174 pokles o 63%. Celkem velký pokles v krádežích a nemyslím si, že by byl daleko větší nárůst zabezpečovacích zařízení v autech.
pro úplnost statistiky http://www.mvcr.cz/clanek/bezpecnost-a-prevence-kradeze-motorovych-vozidel.aspx, kdy je jasně vidět, že na krádežích aut se z 63% je zastoupen koncern VW
Značky koncernu VW dohromady představují cca 45% zaregistrovaných aut.
http://www.autosap.cz/zakladni-prehledy-a-udaje/slozeni-vozoveho-parku-v-cr/#strukturaOA-znacky
Takže jejich kradivost ve výši 60 a něco procent je sice větší, než čistý průměr, ale ne zas tak dramatická, jak to na první pohled vypadá. Audi samotné (a BMW a podobná lákadla) by asi vyšla o dost hůř a naopak Seat snad i líp. Pokud někdo chce brát ohled při výběru auta i na riziko krádeže, asi je lepší si buď zkusit najít podrobnější statistiku, která jde až na úroveň modelů aut, nebo si nechat nacenit havarijní pojištění konkrétního auta. Sama o sobě hrubá statistika je celkem na nic a akorát přispívá ke stereotypnímu vnímání jednoho jako rizikového a jiného jako rádoby bezpečného.
V této souvislosti si vzpomínám na Jeremy Clarksona, který svého času udělal dobrou reklamu Fiatu Multipla – kvůli jeho origonálnímu pojetí sedadel a prostoru vůbec. A jako dobrou vlastnost jeho vzhledu poznamenal, že vzhled z něj dělá auto odolné krádežím (theft-proof car)…
Máte síce pravdu, ale kupovať si nové auto podľa toho, aké sa najmenej kradnú? Možno je takáto logika v niektorích extrémnych prípadoch racionálna, myslím ale že vačšina ľudí si vyberá auto aké mu sadne a až potom rieši ako ho zabezpečiť. Ja myslím že je len otázka času kedy sa u nás začnú viac kradnúť aj Hjundé, alebo Dacie. VW dopláca na to, že sa doviezla a predala hromada ojetín z Nemecka, je teda stále záujem o lacné opravy v pochybných servisoch.
Proč se ty tak nekradou Hundaje jako koncern? Ty *rdky nikdo nechce?
Jako kvalitní auto (čti „né úplná mrdka“) jsou vnímaný teprve chvíli, takže poměř počtu ks na silnicích není takový. Až se začnou rozpadat a bude větší sháňka po dílech, začnou se taky krást.