Audi vyrobilo pět milionů aut s pohonem všech kol
Audi
Quattro je evidentně skvělým receptem na úspěch, to je jisté. Důkazem je dlouhá, hodně dlouhá řada aut vyrobených s pohonem obou náprav.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Audi
Quattro je evidentně skvělým receptem na úspěch, to je jisté. Důkazem je dlouhá, hodně dlouhá řada aut vyrobených s pohonem obou náprav.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Audi na pohon všech kol nevsadilo. Sázet se může v loterii, tj. výsledek není znám je to sázka. V případě audi a pohonu 4×4 nešlo o žádnou sázku s nejistým výsledkem, protože tehdy to byl jediný prokazatelný způsob jak zajistit více protichůdných požadavků u výkonných limuzín v době, kdy elektronické udržování směrové stability nebylo k dispozici. To, že dnes se zpožděním třiceti letech konkurenti jako bmw a mercedes přechází masově na pohon 4×4 je ukázkou jejich trestuhodné neznalosti a ignorance. Navíc dnes, kdy je k dispozici esp už není pohon 4×4 až tak významný.