Audi vidí budoucnost v e-gas
Audi
V německé obci Werlte vyrůstá první průmyslový závod na světě pro výrobu syntetického metanu z CO2 a elektrické energie z obnovitelných zdrojů.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Audi
V německé obci Werlte vyrůstá první průmyslový závod na světě pro výrobu syntetického metanu z CO2 a elektrické energie z obnovitelných zdrojů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Němci se nezmění. Kdo někdy byl v monstrózním areálu švarce pumpe, kde adolf blahé paměti vyráběl syntetický benzín ví, že to němci i dnes dokážou a budou vyrábět syntetický zemní plyn. Když to bude moc drahé, tak nám to Angela přes EK dá befelem. Jako se solárama.
Místo aby se elektřina uchovala do baterek a ty točily motorem, tak se bude syntetizivad, desyntetizovat.. nebylo by lepší investovat do výzkumu baterek? Připadá mi, že Evropě vy vývoji hybridů a elektra Japonsko resp. USA těžce natrhnou zadek.
Energii je v současné době lepší uchovávat ve formě plynu, zvláště na delší dobu. Většina států má podzemní zásobníky v kavernách, vytěžených dolech, pískové žíly atd.. na pokrytí několika měsíční spotřeby.
Němci na to jdou velmi chytře. Z přebytků energie (z větrníků a v létě z FVE) si vyrobí plyn a ten si uchovají na zimu pro plynové spalovací turbíny a vytápění.