Audi už nebude stát na červenou
5 fotografiíAudi
V Ingolstadtu představili systém, který spočítá, kdy skočí na semaforu zelená.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
5 fotografiíAudi
V Ingolstadtu představili systém, který spočítá, kdy skočí na semaforu zelená.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nebylo by lepší znovu zavést semafory s čísly 40 – 50 – 60, … Bylo. Ale na tom se nevydělají miliony 🙂
Nebo to co má většina větších rumnských měst, tj. vedle semaforu číslo, za jak dlouho blikne zelená 🙂
To celé se mi na dnešní dobu zdá jako nesmysl. Jak napsal autor, je to (nesmyslná) rekonstrukce staré myšlenky a za ty prachy co nacpali do vývoje k ničemu. V dnešní době aktivních (nebo adaptivních, co já vim jak se tomu nadává) tempomatů a GPS a automatických a sekvenčních převodovek by tu ideální rychlost k semaforu měl na základě těchto údajů udržovat počítač spolu s hlídáním vzdálenosti vozidel co jedou přede mnou a v komparaci s rádoby systémy hlídání chodců. Tak abych já byl jen ten, kdo točí tím velkým kolem a auto akceleruje a deceleruje samo a já sloužím jen jako vodič směru a bezpečnostní pojistka, která si nepřeje být využita. Samo hlídání a udržování ideální rychlosti pc přece není už problém. Když by jim to dělalo bordel s těma chodcema, tak holt já bych to musel už korigovat, ale jinak si nemyslím, že by měl být technický problém aby tu rychlost si hlídalo auto samo. Ovšem v konečném důsledku to bez nějaké nové normy ISO nikdy nebude využito v ostatních městech, protože kvůli vodičům Audi správci komunikací nebudou investovat takové peníze do toho systému, obvzvláště v ČR kde většina lidí ani v Audi neseděla a stejně by to pak vadilo komisi EU, protože i kdyby to bylo na všech semaforech a fungovalo to jen s Audi, tak by to byla nekalá soutěž a Audi by muselo uvolnit užívání i ostatním atd….