Audi TT RS: první tuning
10 fotografiíAudi TT Coupé
Rychlé Audi TT se ještě pořádně neprodává a už je tu první tuning.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
10 fotografiíAudi TT Coupé
Rychlé Audi TT se ještě pořádně neprodává a už je tu první tuning.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To nechápu, na posledním obrázku na brzdě točej jen přední kola, a zadní zustávaj naprosto v klidu. Ja myslel že TT RS je quattro. To ho jako vyndali a nechali hnát jen předek? 400 kobyl je na předek moc si myslim.
Neni to stálá předokolka? Při protočení se zapojí i zadek ne? nebo se mýlím?
Nevim co presne na tebou zminovanem obrazku delaji ale pokud se lepe podivas zadni kola ve valcich nesedi takze at uz se tam deje cokoli tezko by se mohla otacet.
Já neříkal že se zadní kola točí na té fotce, já říkal že se zadek připojí kdyz se přední kola protočí.
taky sem na to zustal civet …takovej vykon v podstate jen na prednich kolech je o nicem …a haldex at montujou do pseudo-ctyrkolek jako je Octavia 4×4 nebo Yetti,Audina ma mit torsen
Presne tak… a to si toho v redakci nevsimli? heej redaktore, vysvetli nám to prosím, vrtá mi to hlavou…