Audi trhlo rekord na Ringu. S elektromobilem.
Audi
Supersportovní Audi R8 e-tron obkroužilo zelené peklo za 8 minut a nějaké drobné. Je to důkaz, že elektromobily nebudou pomalé bzučící krabice?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Audi
Supersportovní Audi R8 e-tron obkroužilo zelené peklo za 8 minut a nějaké drobné. Je to důkaz, že elektromobily nebudou pomalé bzučící krabice?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Od rozjezdu působí na zadní kola masivní točivý moment 4200 Nm, díky kterému se ručička tachometru podívá na stovku za pouhých 4,6 vteřiny.
To si nechte na Apríla…
Kdybys milý chlapče dával ve škole (myslím základní školu) pozor, věděl bys, že moment síly je závislý na rameni. Terénní auto s redukcí udělá 16 kNm.
Takže si prosím své \“vědomosti\“ nech na Apríla ty.
Tak dynamika bude, protože tam je výkon. Ale dokud bude elektrický pohon automaticky znamenat 150 kg balastu, pořád to budou na okruhu přinejlepším takové \“veyrony\“, nikdy z toho nebudou \“zondy\“.
Já pozor dával, a tak vím, že se vždy udává moment motoru a nic jiného.
Zase jeden chytrolín. Uvádí su buď výkon motoru na klice (většinou) a nebo výkon změřený na brzdě tzv. na kolech. Vše ostatní je jen zastírání pravé skutečnosti a zbytečné mlžení.
Zase jeden chytrolín. Uvádí su buď výkon motoru na klice (většinou) a nebo výkon změřený na brzdě tzv. na kolech. Vše ostatní je jen zastírání pravé skutečnosti a zbytečné mlžení.
Zase jeden chytrolín. Uvádí su buď výkon motoru na klice (většinou) a nebo výkon změřený na brzdě tzv. na kolech. Vše ostatní je jen zastírání pravé skutečnosti a zbytečné mlžení.
Co s tím má společného, jaká čísla se udávají? to je stejná blbost, jako kdybys řekl, že se vždy udává maximální rychlost, a tak auto nezatáčí.