Audi RS6 Avant oficiálně: 426 kW a 1660 litrů v kufru
8 fotografiíAudi
Audi konečně vydalo oficiální specifikace svého nejsilnějšího produkčního vozu – RS6 Avant.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíAudi
Audi konečně vydalo oficiální specifikace svého nejsilnějšího produkčního vozu – RS6 Avant.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Na dlouhé cestě mne mimořádně štve neustále zastavovat u pump a protože při aspoň minimální chuti si zařídit tohle bude stát u pumpy každých dvěstě kilometrů, je to naopak na dlouhé cesty úplně nevhodné. I když naftu nemusím, na dálniční přelety nízko nad zemí je dnes rozumně výkonný nafťák asi nejlepší volba. Na okresky tahle obluda také není, do terénu také ne, do města ne, k čemu to proboha je?
Každej má jinej názor nech to na druhých.
jojo každy ma jiny nazor taky to beru za nepotrebnyho dinosaura bez nehoz by na planete bylo smutno protože honba za vykonem me bavi (jen nechapu k cemu)
a jinak presne Miku jak rikas kazdy ma na vse jiny pohled, pan nerad tankuje, ja se nerad nechavam uspavat klapanim a rachotem motoru 🙂
a pro pana pokud tomu nebudete davat vyslovene kour tak pri dalnicni rychlosti by dle me mohla RS6 ujet hodne pres 400km 🙂 pokud nebudete jak jelen akcelerovat a brzdit a akcelerovat a …….
K čemu tahle obluda je? Jo přesně jak tady zmiňujou 2 borečci přede mnou každej má jinej názor a naštěstí existujou i lidi co je auta baví a zároveň nemaj hluboko do kapsy jako průměrný volič čssd takže si je prostě koupí a tomu můžeme podle mě jenom tleskat. Kdyby po silnicích jezdily jenom samý chrochtadla to by to stálo podle mě za starou belu.
Čáááu Honzo 😀
dej mi ICQ:D
caaaaaau Miku nedavno jsem si te tu s nekym spletl nejaky mikes :-/
Trochu po německých dálnicích se silnějším autem jezdím a vím, o čem píšu. Jestli s tímhle někdo ujede 400 km na nádrž, tak nehledá auto, ale přemísťovadlo. Může si rovnou koupit Passata v naftě a bude spokojenější.
Co člověk to názor? Beru. Bude také nějaký vlastní názor? Stačí napsat, k čemu je tohle auto dobré.
Názor na to k čemu to je? Ok. Např. na to, aby se řidič bavil při každý mocný akceleraci, je to hodně něco jinýho než akcelerace s např. A6 3,0 TDI když už jsme u těch nafťáků. Na to se v tom autě nemusim ani projet, abych tohle mohl napsat.
A podvozek je taky dost odlišně naladěnej než u sériový nafty, takže když zrovna řidič jede mimo dálnici (jako že nikdo nejezdí jenom po dálnici)na silnicích 2, 3 třídy tak si jízdu užije úplně jinak. Takže kromě využití jako přemisťovadlo se při jízdě i rád pobaví. Nafta ujede víc km s nižší spotřebou, to jediná její výhoda, chápu, že pro většínu lidí včetně Vás rozhodující. Kultivovanost a zvuk motoru raději vynechám…
Tohle je totiž řízená střela. S tím musí být asi velmi obtížné udržet ve městě 50km/h. Na jaký stupeň by to převodovka brala? Snad na dvojku, ne? 426KW… to musí být opravdu býčí zátah. Asi každému se v hlavě promítne myšlenka zařídit si tohle auto někde na rychlé okresce nebo okruhu.
http://autoforum.cz/bleskovky/audi-rs6-avant-na-ceskem-trhu