Audi RS6 Avant oficiálně: 426 kW a 1660 litrů v kufru

8 fotografiíAudi

Audi konečně vydalo oficiální specifikace svého nejsilnějšího produkčního vozu – RS6 Avant.

Diskuze

10 komentářů

    Jenyk

    Na dlouhé cestě mne mimořádně štve neustále zastavovat u pump a protože při aspoň minimální chuti si zařídit tohle bude stát u pumpy každých dvěstě kilometrů, je to naopak na dlouhé cesty úplně nevhodné. I když naftu nemusím, na dálniční přelety nízko nad zemí je dnes rozumně výkonný nafťák asi nejlepší volba. Na okresky tahle obluda také není, do terénu také ne, do města ne, k čemu to proboha je?

    Mike

    Každej má jinej názor nech to na druhých.

    Honza U.

    jojo každy ma jiny nazor taky to beru za nepotrebnyho dinosaura bez nehoz by na planete bylo smutno protože honba za vykonem me bavi (jen nechapu k cemu)

    a jinak presne Miku jak rikas kazdy ma na vse jiny pohled, pan nerad tankuje, ja se nerad nechavam uspavat klapanim a rachotem motoru 🙂

    a pro pana pokud tomu nebudete davat vyslovene kour tak pri dalnicni rychlosti by dle me mohla RS6 ujet hodne pres 400km 🙂 pokud nebudete jak jelen akcelerovat a brzdit a akcelerovat a …….

    Kocmeister

    K čemu tahle obluda je? Jo přesně jak tady zmiňujou 2 borečci přede mnou každej má jinej názor a naštěstí existujou i lidi co je auta baví a zároveň nemaj hluboko do kapsy jako průměrný volič čssd takže si je prostě koupí a tomu můžeme podle mě jenom tleskat. Kdyby po silnicích jezdily jenom samý chrochtadla to by to stálo podle mě za starou belu.

    Mike

    Čáááu Honzo 😀

    Honza U.

    dej mi ICQ:D

    caaaaaau Miku nedavno jsem si te tu s nekym spletl nejaky mikes :-/

    Jenyk

    Trochu po německých dálnicích se silnějším autem jezdím a vím, o čem píšu. Jestli s tímhle někdo ujede 400 km na nádrž, tak nehledá auto, ale přemísťovadlo. Může si rovnou koupit Passata v naftě a bude spokojenější.

    Co člověk to názor? Beru. Bude také nějaký vlastní názor? Stačí napsat, k čemu je tohle auto dobré.

    Kocmeister

    Názor na to k čemu to je? Ok. Např. na to, aby se řidič bavil při každý mocný akceleraci, je to hodně něco jinýho než akcelerace s např. A6 3,0 TDI když už jsme u těch nafťáků. Na to se v tom autě nemusim ani projet, abych tohle mohl napsat.

    A podvozek je taky dost odlišně naladěnej než u sériový nafty, takže když zrovna řidič jede mimo dálnici (jako že nikdo nejezdí jenom po dálnici)na silnicích 2, 3 třídy tak si jízdu užije úplně jinak. Takže kromě využití jako přemisťovadlo se při jízdě i rád pobaví. Nafta ujede víc km s nižší spotřebou, to jediná její výhoda, chápu, že pro většínu lidí včetně Vás rozhodující. Kultivovanost a zvuk motoru raději vynechám…

    Jakub B

    Tohle je totiž řízená střela. S tím musí být asi velmi obtížné udržet ve městě 50km/h. Na jaký stupeň by to převodovka brala? Snad na dvojku, ne? 426KW… to musí být opravdu býčí zátah. Asi každému se v hlavě promítne myšlenka zařídit si tohle auto někde na rychlé okresce nebo okruhu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist