Audi RS5 oficiálně

7 fotografiíAutosalon Ženeva

Po včerejším úniku fotek jsou tu potvrzené údaje přímo z automobilky.

Diskuze

17 komentářů

    mattt

    A taky jste zapoměli dodat,že je nejsportovnější ve své třídě …

    martinspec

    BMW M3 ale nemá problém, pohon všech kol a vyšší výkon neznamená, že auto bude lepší než BMW. TO nehrozí a nikdy hrozit nebude. Pohon všech kol je dobrý leda tak za snížených adhezních podmínek, což ale zase potvrzuje jediné: komu jde o rychlost a ne o zabavu, koupí si silnější auto s pohonem všech kol. Nezlobte se, ale mám pocit, že u vás v redakci pracují lidi, co tomu naprosto nerozumějí! Uvědomte si, že člověk souznící s autem dokáže víc, než amatér s výkonějším! a navíc, OPRAVDOVÝM ŘIDIČŮM ŽENOUCÍM SE ZA ZÁBAVOU ZA VOLANTEM NEJDE O RYCHLOST! Jste opravdu chudáčci.

    Dalibor Žák, autoweb

    To my samozřejmě všechno víme. Ale potenciálním zákazníkům Audi to nevysvětlíte. 🙂

    Kdybyste četl všechny naše příspěvky, možná byste pochopil, že u aut uznáváme jiné hodnoty než jen rychlost v přímce.

    Maťásek

    Pod toto by som sa podpísal. Tak isto, ak by som sa rozhodoval, M3 by bola jasná voľba. Len tak mimochodom, ponúka audi aj štandartný manuál? Zdá sa mi, že nie, ak sa mýlim opravte ma.

    hondzik

    na Nemeckem programu o autech testovali audi rs6 vs. bmw M5…rozdilny vykon a ruyne pohony….po testu novinari a zavodnici pronesli…je to divne….ale ta rs6 je lepsi….jedine v cem se se m5 vzrovnala byly zatacky….jinak ve csech ohledech byla rs65 o krapet lepsi….takye bzch nad rs5 jeste nelamal hul….

    pes

    ty asi na autoweb nechodíš moc často, co?

    Michal

    Samozřejmě že je spotřeba u takového auta naprosto nepodstatná, jen bych se vůbec nedivil, kdyby vám to nějaký čecháček co chodí okolo auta s metrem a údaje o spotřebě jsou pro něj to hlavní, vytkl-).

    Falta

    Pohon není nijak vyspělý, např oproti evo/ sti. V tomhle segmentu urcite zadokolku….

    Tuvy

    Nesouhlas. Jako rozmazlený manažer třicátník bych (kdybych jím byl) určitě volil něco dost sportovního a zároveň dost pohodlného, abych si to z Prahy do Ostravy po dálnici mohl šinout 250kmph i na mokru, aniž bych si pomačkal oblek a před kolegama mohl dělat machra se sportovním autem. Dokážu si to představit…

    T.

    Lookyn

    jj, tak až někdy poletíš v klídku 250 po mokrý dálnici, tak dej vědět! páč následky budou určitě rozesetý po velkym okolí!

    Falta

    Tys nadsázku asi moc nepochopil… Jinak výše zmiňované je pravda, ctyrkolka jistejsi samozrejme bude, co se tyce zabavy zase lepsi zadokolka. Je to tedy jen o prioritach, ja bych si mimochodem jako manazer bmw taky nekoupil, kvuli image ,,idiot v baworaku"…

    dav

    Asi si nejel v EVO X protoze vtom to jde taky paradne .

    A navic je praktictejsi ,urcite hravejsi a rychlejsi v zatackach.

    Franta

    Předpokládám, že RS5 bude mít ve standartu "sportovní diferenciál". A to je velmi sofistikovaná záležitost! Nechci hanět jiné vozy, například Vámi jmenovanou značku, ale AMS testoval čtyřkolky na sněhu a S4 si vedla ze všech vozů nejlépe.

    Jezdil jsem s S4 a mohu potvrdit, že skutečně na "vnější" kolo je schopen tento diferenciál přenést více točivého momentu. Tím se výrazně snižuje nedotáčivost vozu a zároveň se snižuje možnost vzniku smyku zadní nápravy.

    Jistě zde vypukne dlouhá diskuse, zda je lepší M3, nebo RS5. Myslím, že každé technické řešení má své výhody a nevýhody, tak tomu je i zde. Zřejmě na suchém asfaltu bude rychlejší M3, na vlhku a na mokru RS5. A to vůbec nemluvím o sněhu, kde bude výrazně rychleší RS5. Takže M3 bude k použití od jara do podzimu, což neznamená že je to špatné auto. Naproti tomu si dokáži představit jezdit s RS5 (se skvělými pneumatikami) celoročně.

    Osobně si myslím (opravdu svůj názor nikomu nevnucuji), že se jedná o velmi vyrovnané voty bez chyby. O tom kdo si co koupí rozhodují jen osobní preference…

    A peníze…

    milan

    Tyhle zabomysi valky jsou smesne. Podstatne je ze zakaznik ma moznost volby. Na svete by bylo pekne smutno kdyby se jezdilo jen v jedne znacce i kdyby to melo byt BMW a hlavne by nebylo na koho nadavat. Redakce,co kdyby jste priste jen napsali kostru a k tomu pridali za a) za b) za c) at si kazdy dle sveho priradi rozhreseni. Vsem se zavdecite a usetrite nas stale dokola stejnych diskuzi.

    MaJkl

    No pokud bude mít RS5 stejné sklony k pohazovaní zadkem jako R8, nevidím důvod, proč by nemohla být pro M3 soupeř. Rychlé bude až až, zábava by tam byla taky a hlavně pro někoho může mít 4kolka význam. Je to přece jen sportovní auto, které je určeno ke každodennímu používání, za jakýchkoliv podmínek…

    šlanci

    nechapu proc je auto pro ridice s automatickou prevodovkou. zadokolka nebo 4kolka, s automatem je to zabitý. takový auto musí mět manual. paxe budem hadat co je lepsi, jestli m3 nebo rs5.

    mimochdem. m3 ma do supersportu daleko. je to spis divocjesi gt, nez supersport,samozrejme že mnohalitrový osmivalec umí svoje ,ale ve finale to supersport není

    n1ghtfly

    co se týče spotřeby, tak hravě na našich silnicích při konstatní rychlosti 130km/h je to 10,5 litru při comfort, při dynamicu neco kolem 23-25 litru, když se za to malinko vezme =o)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist