Audi RS 5 TDI (2014): Ingolstadt stahuje náskok BMW, elektrickým kompresorem

12 fotografiíAudi Q7

Nová technologie Audi má dát sbohem takzvané turbo-díře. Dopravní zpoždění výfukových plynů při cestě z válců k turbodmychadlům má vyřešit elektrický kompresor.

Diskuze

2 komentáře

    Petr Š.

    mechanický kompresor má nejspíš dlouhou životnost, tak tam vrazíme elektriku. Chápu, že elektrický bude energeticky méně náročný a nebude brát až desítky procent z výkonu motoru, ale počítám, že nový pak bude stát jako ty dvě turba dohromady.

    vana

    Těch 72000 otáček za 0,2 s bych chtěl teda vidět

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist