Audi R8 V10 je tady!

7 fotografiíAudi

Audi oficiálně odhalilo desetiválcovou R8.

Diskuze

35 komentářů

    stunty

    Pochybuju že se bude prodávat, protože R8 si kupuje hodně pozérů (trochu bohatších). Bude Leošům Marešům záležet na dvou válcích navíc?

    Šála

    Bude, protože to je kupa prestiže navrch… Ovšem vzhledem k cílové skupině jsem zvědav v jakém stavu a jak rychle budou končit svou pozemskou pouť vysokootáčkové motory se závodními geny, případně jakého věku se budou dožívat celá auta…

    Falta

    přesně tak, Audi R8 vyhralo anketu nejteplejšího auta na světě. V bílý je to fakt homoauto. Proto bych šel možná spíš do Gallarda. Ale ani jedno by mi nevadilo

    Fuzzy_Stone

    Tak to je zajímavá myšlenka 🙂

    Fifu

    Abyste ale dosáhly těchto hodnot … – prosím, opravte si to (dosahli), shazuje to jinak dobre napsany clanek.

    tonys

    Nene, já si myslím že je to míněno jinak-dosáhly myšleno ženy, nikdo jiný si takovéhle auto koupit nemůže 😀 Audi ukradlo motor a podvozek od Lamba a chvástá se tím. A ta cena je tedy opravdu přemrštěná-ale to je u Audi pravidlo, viz A4(rozuměj Octavia) atd. Přitom ve srovnání s BMW se můžou jít tak akorát klouzat…

    mijunior

    Nevim ze by BMW nabizelo sportovni model s motorem pred zadni napravou?! A nebyt Audi tak Lambo dnes opet dela jen traktory tak jako ve svych zacatcich. A to ze si ho koupil Mares nemeni nic na to ze se jedna o kvalitni sportovni vuz.

    tonys

    Tak BMW takový model nepotřebuje, nezapadá to moc do jeho filozofie, i když teď se o sporťáku spekuluje. Kdo má auta rád a rozumí jim, tak si stejně místo pozérské R8 koupí klasiku-911. A k tomu Lambu-nejsem jasnovidec, ale myslím si, že automobilka s takovou tradicí, vášní a emocemi by určitě neskončila v propadlišti dějin, psal jsem o tom, že Audi prostě postavilo jinou karoserii pro Gallardo a využívá technologií Lamborghini, toť vše.

    feri86

    Tak to si trošku vedľa. Práveže Lamborghini používa techniku od Audi. A okrem toho R8 je veľmi dobré auto, povedal by som, že skoro na úrovni tej 911, čo sa týka radosti z jazdy.

    tonys

    Jasně, a to jsi přišel jak? A podle čeho jsi dospěl k názoru, že R8 poskytuje stejnou radost z jízdy jako 911? Ty jsi snad obě řídil? A piš česky, když jsi na českých stránkách!

    mijunior

    O filozofii BMW bychom si mohli dlouze povidat,odpiskaly CSL verzi M3 a misto toho delaji M verzi nakladaku X5.

    feri86

    Som slovák, tak budem písať po slovensky a keď mi nerozumieš, tvoja chyba. O autá sa dosť zaujímam a kde-čo mám prečítané a opozerané. Nehovorím, že R8 je najlepšie auto na svete, ale myslím, že takej 911 konkurovať môže. To je môj názor.

    tonys

    jasně, robil jsem si srandu, nic ve zlém 🙂

    matheus

    nejeden test potvrdil že R8 je velice schopné auto. Nejde o kopírování ale o spolupráci s Lambem. To že tvůj zabedněný mozek nedokáže pochopit že i Audi umí schopné auto je tvůj problém a že nepadáš slováky jen svědčí o tvé mentální úrovni. Mimochodem před domem nám parkuje BMW, takže nejsem zarytý fanda VW group, ale dokážu nezaujatě ocenit kvalitní vůz. Neposuzuj jen podle nápisu na kapotě…

    tonys

    A podle čeho usuzuješ na moji mentální úroveň? Mimochodem jsem VŠ vzdělaný. To, že vám před domem "stojí BMW" neznamená že s ním jezdíš a autům rozumíš. 5ídil jsem řadu 1,3,5 i 6 a o auta se zajímám už víc než 10 let, tak si myslím že trochu přehled mám. Lamborghini možná spolupracuje s Audi, ale nic to nemění na tom, že vlastnosti čistokrevných sporťáků-totiž vášeň a nadšení z řízení, Audi prostě chybí, a nikdy je ani mít nebude… A ještě jeden postřeh-pročpak se asi R8 vyrábí(bohužel stejně jako současná Lamborghini) pouze s pohonem všech kol? Že by se automobilka bála řidičských schopností potencionálních majitelů-pozérů? Sporťák s pohonem všech kol podle mě není sporťák, ale to je jen můj názor, samozřejmě jako věci předchozí.howgh

    matheus

    911 Turbo není sporťák? GT-R není sporťák?ehm… dobrá tedy 😉

    no na VŠ jsem potkal spoustu ňoumů, a když se někdo naváží do slováka kvůli jazyka, je zřejmě lehce omezený.

    matheus

    a proč se nedělá s pohonem zadních kol? V dnešní době není na nákladné experimenty moc prostoru. Šetří se všude. Jde především o prachy… všude.

    tonys

    No ono dost záleží na tom, na kterou VŠ jsi chodil, u nás na medicíně moc ňoumů nebylo…a máš pravdu, GT-R opravdu není sporťák, je to Playstation, jak ho nazval Clarkson. 911 turbo je spíš výjimka, která potvrzuje pravidlo, ale radši bych GT2-zadokolku. A pohon zadních kol je drahý experiment? Nenech se vysmát, a co takhle 2 diferaky navic u 4WD, nebo různé elektronické pomocníky, viskózní spojka, kardany a podobně? Neslyšels o tom někdy?

    matheus

    a co takhle použití ověřené techniky? Být to zadokolka tak musí přepracovávat spoustu výrobních procesů a museli by dělat od počátku nové auto. Nejde o kardany a spojky ty experte ale o náklady na vývoj a výrobu 😉 neslyšels o tom někdy?

    tonys

    Ty experte, řekl bych, že vývoj čtyřkolky spolyká daleko více než vývoj zadokolky, který je podstatně jednodušší a dá se při něm vycházet z pohonu všech kol…o těch penězích to samozřejmě taky je, ale jde o to, že kdyby udělali rwd verzi, prodalo by se R8 daleko víc, protože by určitě přetáhla spoustu kupců od konkurence. A myslíš že jsem tenhle díl Top Gearu neviděl? Jsem na něm závislý! :-DDD A ke GT-R-hlavně není tak rychlé jak Nissan udává, což mu nic neubírá na image, ale trpí dětskými nemocemi a je moc přetechnizované, než aby to byl pravý supersport, to je u mě třeba 430 Scuderia, nebo 911 GT3 RS. Je rychlý, to ano, ale bez emocí…

    matheus

    nojo, jenže to by musel vyvíjet nové auto, takhle použili osvědčený koncept… mají Quattro, proč by ho nepoužili? btw, už jsi někdy viděl rwd AUDI jinde než v Le Mans? Myslím že oni marketingu rozumí víc než ty, ale ty jsi samozřejměje nejchytřejší a pod tvým vedením by audi prodávalo jednu zadokolku za druhou a koupilo by celou Toyotu :-d

    tonys

    Ano, to je právě to, proč by ho nepoužili a neudělali tak mnohem lepší auto? Nikdy jsem neříkal, že rozumím marketingu, tak nechápu co to tady zase plácáš, ty odborníku, něco o vedení Audi a podobně…Zato mně se zdá, že si myslíš že jsi nasál veškerou inteligenci světa, napadáš ostatní a povyšuješ se, počkej, něco mě napadlo, nejsi náhodou z Prahy? 😀 Přestaň blouznit a začni přemýšlet, nemá cenu s někým takovým o čemkoli diskutovat.

    matheus

    prd Praha… Ostrava jak cyp 😉

    "ale jde o to, že kdyby udělali rwd verzi, prodalo by se R8 daleko víc, protože by určitě přetáhla spoustu kupců od konkurence." po tomhle tvém tvrzení to vypadá že o marketingu píšeš skripta

    tonys

    A proc jako? Jen me to napadlo, myslim ze spousta potencialnich kupcu napr.911 by o R8 zacala vazne uvazovat, je to prece logicke,ne?

    feri86

    S tým GT-R s tebou súhlasím. Tiež si myslím, že keby to malo trošku elektroniky navyše, tak by to bola kozmická loď. Ale zasa na druhú stranu si musíš uvedomiť rozdiel medzi ultimatívnymi superšportami a superšportmi, ktoré sa dajú používať každý deň. Scuderia je moje vysnívané auto a  diel Top Gear-u, kde ho testujú je moj najoblubenejší celovečerný film.:) Ale neviem si Scuderiu, GT3 RS, Ultimu GTR a pod. predstaviť ako jediné auto v garáži. Po dvojhodinovej jazde by som bol viac unavený ako po celodennej šichte. Na druhej strane také Fiorano, R8, Corvette sú veľmi schopné superšporty na denné používanie. To si treba uvedomiť. peace

    tonys

    Jasně, naprosto souhlasím, ale supersport určitě nemá nikdo jako jediné auto v garáži, takže proto bych stejně volil ten ultimativní, ty dvě hodiny řevu ve výjimečném autě bych si náležitě užil a pak zase přesednul do běžného auta, jde přece o ten pocit… 😀

    mijunior

    Jen pro doplneni. Scuderia nema o nic mene elektroniky nez GT-R. Co se tyce tech pozeru a jezdeni ke kadernikovi,kdyz nepojedou R8 tak vyzazi ve svem bilem sportovnim nákladačku BMW X6. A Porsche take pouziva komponenty od jinych,viz.motory VW a Audi.

    matheus

    Jeremy toho řekl mnohem víc a nějak si nestěžoval…

    nevím jaké máš měřítko ale tohle supersport je

    http://www.youtube.com/watch?v=aWBpoZQCMe8

    Víťa

    Vyloženě nevíš o čem mluvíš. Audi nic neukradlo, Audi si jen "vzalo" co jim patří. Kdyby nebylo Audi nebylo by ani Gallardo a kdo ví jak by na tom celé Lambo bylo. R8 je podle spousty motoristyckých novinářů velice schopné auto a podle některých dokonce nejlepší supersport na denní používání. A4 nemá s Octavii vůbec nic společného (až na pár motorů která jsou v A4 základní verze a v Octavii vrcholné motorizace), ta je postavená na Golfu a A4 má "audiňácké" komponenty. A BMW má s Audi srovnatelné ceny. Jsou to srovnatelné automobilky. Jeden má lepší to a druhý zase tamto..

    tonys

    To jsem teda chudák, když nevím o čem mluvím. Spíš jak vidím to vypadá, že to nevíš ty, Octavia sdílí s A4 opravdu hodně. Ty tvoje Audiňácké komponenty jsou totiž skoro ten samý podvozek, jako je v Octavii…Neříkam že R8 je špatná, to jsem nikdy nenapsal. A denní používání? Auto, které se dá používat každý den není supersport, takový by tě asi přestal brzo bavit. U supersportu musíš mít totiž pocit výjimečnosti, hýčkat ho, mít radost z víkendové projížďky nebo výletu na okruh. To je právě ta duše a emoce, které R8 chybí. Nicméně na denní jízdu do nákupního centra a ke kadeřníkovi někomu jistě vyhovuje a bude to mnohdy její jediný účel, což je ale na druhou stranu taky trochu škoda…naposled k tomu srovnání cen BMW vs. Audi- bylo to myšleno tak, že Audi chce za "vylepšený VW" (už vidím kolik příspěvků tím zase přibude:-) stejnou, ba i vyšší cenu, než BMW za originalitu, pohon zadních kol, komunikativní řízení, špičkové motory atd. P.S. píše se motoristIcký, i když některý ten novinář může být značně natvrdlý 😀

    matheus

    R8 je výborný a použitelný supersport … ne každe aute z Tebe na horší cestě nutně musí vymlátit duši aby se mu mohlo říkat supersport. Auta se musí prodávat a kdyby bylo každé jako F40 tak už tu moc automobilek není.

    matheus

    ale s BMW máš pravdu. Je to jiná liga než Audi a přitom stojí stejně.

    Johny.Rico

    Děkuji, nechci ani kdybych mohl.

    Rudo

    Vdaka za zabavu! Fajn prispevky… Idealne pred spanim…

    tonys

    A počkejte, až Zuffenhausenští koupí zbytek koncernu VW a ty traktory začne vyrábět Audi! :-DDD

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist