Audi R8 přijde o manuál (a o další věci)
Audi
Příští generace supersportu Audi R8, která má dorazit v roce 2014, se už nebude prodávat s manuální převodovkou. Vývoj dvou skříní by byl příliš drahý.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Audi
Příští generace supersportu Audi R8, která má dorazit v roce 2014, se už nebude prodávat s manuální převodovkou. Vývoj dvou skříní by byl příliš drahý.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Autor si nevšiml, že audi už od roku 2000 u s6 a rs6 dodává jen automat. Už v roce 2000 to podepřeli naprosto logickým tvrzením, že u výkonných aut, která jsou určena pro běžný silniční provoz je důležitá směrová stabilita auta, která neohrožuje ostatní účastníky dopravy a tedy pohon 4×4 (ne žádné paskvily typu silný žigul ala bmw) a odbourání zbytečných činností, které ruší při řízení, což vede k použití automatu.
Automat som si obľúbil už dávnejšie počas pobytu v USA, teraz jazdím s DSG a neviem si ho vynachváliť. Manuál má jedinú výhodu – vodič má nad autom vyššiu kontrolu, ostatné veci hovoria v prospech automatu.