Audi Q5 Hybrid quattro
22 fotografiíAudi Q5
SUV od Audi dokazuje, že hybridní pohon se neustále zdokonaluje. Nejlepší ale na Q5 Hybrid je, že prostě funguje a nevykřikuje do světa svou uvědomělost.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
22 fotografiíAudi Q5
SUV od Audi dokazuje, že hybridní pohon se neustále zdokonaluje. Nejlepší ale na Q5 Hybrid je, že prostě funguje a nevykřikuje do světa svou uvědomělost.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já bych se toho auta nebál. Zkoušel jsem na nějakou dobu Q5 2.0 TFSI a jezdilo to za 13 litrů běžně, protože je to těžká kráva s odporem (byl to automat).
Jinak je to vynikající auto, hybrid vyloženě do města a do Prahy ideál. Je třeba si opravdu uvědomit, s čím to člověk jede. Pokud bere hybrid, musí se naučit zacházet s plynovým pedálem, to je prostě předpoklad. A ne pak brečet, že to nejezdí za tolik a tolik.
Nemám s tím autem žádný problém, ovšem Prius je prius co se týče hybridu do města.
Jinak good job.
Já bych se toho auta nebál. Zkoušel jsem na nějakou dobu Q5 2.0 TFSI a jezdilo to za 13 litrů běžně, protože je to těžká kráva s odporem (byl to automat).
Jinak je to vynikající auto, hybrid vyloženě do města a do Prahy ideál. Je třeba si opravdu uvědomit, s čím to člověk jede. Pokud bere hybrid, musí se naučit zacházet s plynovým pedálem, to je prostě předpoklad. A ne pak brečet, že to nejezdí za tolik a tolik.
Nemám s tím autem žádný problém, ovšem Prius je prius co se týče hybridu do města.
Jinak good job.
Já bych se toho auta nebál. Zkoušel jsem na nějakou dobu Q5 2.0 TFSI a jezdilo to za 13 litrů běžně, protože je to těžká kráva s odporem (byl to automat).
Jinak je to vynikající auto, hybrid vyloženě do města a do Prahy ideál. Je třeba si opravdu uvědomit, s čím to člověk jede. Pokud bere hybrid, musí se naučit zacházet s plynovým pedálem, to je prostě předpoklad. A ne pak brečet, že to nejezdí za tolik a tolik.
Nemám s tím autem žádný problém, ovšem Prius je prius co se týče hybridu do města.
Jinak good job.
To sa teda Audi moc nevytiahlo … Lexus RX 450h má, podľa Autosalonu (mali ho tam na testovanie na 20 000 km), dlhodobú spotrebu cca 8,4 l a to váže 2,2 t a kombinovaný výkon je 300 k … a je väčší ako Q5.
No, nevím jaké Volvo zmiňované v článku bylo terčem posměchu, 3.7L je kravina, ale povedlo se mi s naftovým pětiválcem Volvo XC90 136kW jet za 6.8L na vzdálenost 300km-dle palub.počítače teda. Dálnice cca 80km, pravda jel jsem pomalu, na dálnici stovkou v noci, jinak normálně dle limitů, jen s rozvahou. Standartně se tak ale jezdit nedá.
No, nevím jaké Volvo zmiňované v článku bylo terčem posměchu, 3.7L je kravina, ale povedlo se mi s naftovým pětiválcem Volvo XC90 136kW jet za 6.8L na vzdálenost 300km-dle palub.počítače teda. Dálnice cca 80km, pravda jel jsem pomalu, na dálnici stovkou v noci, jinak normálně dle limitů, jen s rozvahou. Standartně se tak ale jezdit nedá.