Audi Q5 2.0 TDI 2013
Audi Q5
Kompaktní SUV prémiové třídy s dvoulitrovým turbodiesel zní jako dobrý předpis na úspěšné prodeje. Ano, ale... nemá třílitr také své výhody?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Audi Q5
Kompaktní SUV prémiové třídy s dvoulitrovým turbodiesel zní jako dobrý předpis na úspěšné prodeje. Ano, ale... nemá třílitr také své výhody?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Proč autor doporučuje dieslový motor do města? Jenom proto, že v autě za 1,6 mil ušetří pár litrů paliva při poskakování v kolonách? Měl jsem za to, že panuje obecná shoda na tom, že parketou dieslových motorů jsou vysoké roční nájezdy kilometrů.
Protože to auto je těžký jako 4 průmerný krávy a rozpohybovat tento kolos dokáže diesel lépe. Navíc v benzínu jsou SUV brutálně žravá. Jinak mě SUVserou ale jen odpovídám na otázku
Tohle je další zbytečný auto. Hnusná krabice, která hůř jede a víc žere. Ale dobře paničkám, co si to vyšukaly, tak. Jim jsou stejně jízdní vlastnosti u prdele. Každej rozumnej člověk si radši koupí třeba A4 Avant quattro.
A co ten nove predelany podvozek ?
Platí pravidlo : \“ výkonu není nikdy dost \“.
Jakmile si člověk zvykne na 180kw v třílitru, tak mu 130 kw v dvoulitru připadá jak nedostatečé.