Audi na MFF Karlovy Vary: první test nové S5!
reportáž
Poprvé jsme řídili osmiválcové kupé, namířené proti BMW 335i... a dospěli jsme k závěru, který nikoho nepřekvapil víc než nás samotné.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
reportáž
Poprvé jsme řídili osmiválcové kupé, namířené proti BMW 335i... a dospěli jsme k závěru, který nikoho nepřekvapil víc než nás samotné.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
slysel uz nekdo neco o autorove nejoblibenejsim filmu? nebo zna ho?tusim o cem je a shanim ho dost dlouho..
Videl som ten film, najdes ho myslim aj na internete. Stefan Roser tam jazdi na Nurburgringu v Rufe CTR (yellow bird) velmi rychlo, a hlavne kazdu zatacku bokom. Je to naozaj zazitok a Roser si zasluzi respekt, este ked zoberies do uvahy aku povest maju stare Porsche.
Na polhodinovu jazdu skvely clanok. Hlavne kvoli tomu motoru by som ho bral asi tiez radsej ako 335i, ale stale by ma mrzelo, ze s bavorakom by som mohol driftovat.
Detail: preklep v otackach v texte.
Za posledních 12 měsíců jsem neseděl v ničem, co by v tomto veledůležitém ohledu bylo vyřešeno lépe než S5 – to znamená, že posez za volantem je lepší než v BMW 320si, u kterého je to podle videa z testu "úplná nirvána"?…
Ano, posaz v S5 je lepší než ve kterémkoliv trojkovém BMW – alespoň pro člověka mých proporcí (průměrná výška, dlouhé nohy, krátký trup).
Mozno mi nieco uniklo ale nemyslim si ze je uplne objektivne porovnavat S5ku s 335kou. S5 je predsa jazdne podobna s S4 co bol konkurent pre bmw M3 a preto aj S5 vnimam ako konkurenta starsej M3ky (z novych bmw neexistuje protipol pretoze M3 bude konkurovat RS5). Preto sa chcem autora opytat ako by dopadlo jeho porovnanie S5 so starou M3, co by unho zvitazilo?
Porovnanie so starou M3 je hlupost. S5 je viac GT ako sportak.
Hlavne jde o to, ze vynaset podobne soudy po pul hodine v aute za deste a provozu zavani reklamou pro Audi. Garantuju, ze autor nejen nemohl zjistit, ze 335i je horsi, ale rovnez nemohl ani zjistit, co v te audine je nebo neni. Relevatni test je…vzit tyto auta treba na brnensky okruh a zajet casovky + hodnoceni jizdich vlastnosti … toto je plane tlachani. asi mozna horsi vytvor nez test porsche na konkurencim auto.cz, kde ten "samponek" nejen z neumi jezdit (rozumej je to normalni ridic, ale na testovani supersportu holt nema schopnosti – viz. video). Uvedu svj oblibeny Top Gear, kde vezmou ty dve auta a srovnaji je ve vzajemnem souboji…Jeremy Clarkson je na to trida perfektne vystihne klady a zapory auta. Cerpal bych inspiraci tam. Moc bych si pral, aby se z autowebu nestala podobna srac*ova zalezitost jako auto.cz.
Pokud jsem to správně pochopil, je tohle "první jízda", získání prvních dojmů. Nikdo snad proboha nečeká, že to bude kompletní test – jak sám autor uvádí, za půl hodiny skutečně není nic takového možné.
U prvního seznámení jde vždycky o subjektivní dojmy a rozhodně budu věřit dojmům někoho, kdo se touhle prací živí, spíš než pisálkům, spekulujícím v diskuzích.
Moc rád si počkám na běžný test (neočekávám, že by vyšlo přímé srovnání, jsem realista a vím, jak to v čechách s půjčováním (nejen) novinářských aut chodí).
Zkoušel sis někdy pronajmout brněnský okruh? Víš jaký rozpočet má Top Gear? Tak se vzpamatuj a nevymýšlej tu sci-fi…
Ja nerikam, ze nejsem kriticky a ze po tomto magazinu nechci prilis, ale ruku na srdce…na rozpocet a moznosti se muzeme u nas vymlouvat do nekonecna. Proste bych si pral, aby autoweb byl lepsi…a hlavne originalni a ctivy. Bez kritickych ctenaru, ktere nikdo nebere vazne, nebot si mysli, ze vse delaji dobre, je casopis pouze beckova zalezitost. Tvorba casopisu je pot a drina, ale musi z toho ciset zapalenost. Autoweb zatim jen kopiruje auto.cz … chce si to sednout a popremyslet co mohou nabidnout vice. IMHO pronajmout okruh na dve hodiny a otestovat napr. 3 dvojice aut a udelat z toho duely by jiste netsalo tak mnoho…jen trosku dobreho managementu…a ne rict nemozne. Klidne mi nadejte, ale tak to citim ja…casopis neni jen o reklamach na nove auta a reseni cuplicku v na pristrojove desce a porovnavani zavazadlovych prostoru. Bodly by technologie od motoru po brzdy…na ceske scene je mnoho sikovnych lidi (postavili vlastni turbomotor upravili si seriove auto podle svych potreb atd.).
vzhledově podle mě slabý