Audi Allroad Quattro (2000 – 2006)
14 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První ze "zdvižených kombíků" začíná být dostupný širším vrstvám zákazníků. Může na ně však čekat nepříjemné překvapení.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
14 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První ze "zdvižených kombíků" začíná být dostupný širším vrstvám zákazníků. Může na ně však čekat nepříjemné překvapení.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
motor 2,5 TDI – …a navíc nemá problémy s takzvanou váhou vzduchu. Jen na něm je totiž použita technika japonského Hitashi – Tak tomu říkám náskok díky technice… :-/ Nemůžu si pomoct, už mnohokrát jsem měl pocit, že tenhle slogan by se pro spoustu jiných japonských i německých značek hodil daleko líp, než pro Audi. A tento článek mi to potvrzuje. A že u drahého auta, stavěného i pro lehčí terén, odpravím přední nápravu pouhým svižnějším ježděním po českých silnicích, bych taky teda nečekal. Podvozek ryze silničních Hond běžně tuto zátěž vydrží několik set tisíc kilometrů, o subaru ani nemluvě…
to je jednoduchý je to slogan…
já jen děkuji za skutečně objektivní recenzi, večné chvalozpěvy na toto auto by nebyly na místě
Mluvis mi z duse…vzdycky jsem se naramne bavil..nad utpenim majitele nejakho Tdicka v metli a v plny plabe..kdyz sem ho minul v 14let starem Nissanu, ktery sem jeste do nedavna v pohode pouzival. A popravde po repasy podvozku by jezdil dal, jen uz se to nevyplati..i kdyz..jeste se uvidi. Odpociva v garazi. (-:
Dodnes na tomto voze nebylo nutne sahnout na motor ani prevodovku. Spojka byla vymenena celkem levne po blize neurcitem poctu kilometru..patrne presahujicim 300tisic..
Nerikam, ze se v nemecku nedelaji dobra auta..ale bojim se, ze koncern VW neni zrovna misto, kde je hledat…
Jo a jeste muze mi nekdo vysvetlit, proc jsou Audi, Vw, Skoda neurciteho vzhledu, prumerne nebo podprumerne vybavy s motorem Tdi v bazarech tak zadane a jejich cena tedy tak vysoka? Muze mi nejaky nejaky fanda dat objektivni odpoved?Nechci tu rozpoutat valku,ale jen me to zajima..jaky je ten duvod..proc proste treba zhuntovana oktavka stoji vic, nez stejne velka Toyota nebo jiny vuz s minimalne stejnou technikou, mnohdy vetsi zivotnosti a v peknem stavu?
Diky
Sám nevím. Neřekl bych, že jsou německá auta nekvalitní, právě naopak, ale já bych si takové nikdy nekoupil. Přijdou mi tak nějak studená a odosobněná. Nechápu proč jsou německá auta víc ceněna (i v bazarech) než japonská. Kvalitativně jsou na stejné úrovni, ne – li na vyšší. Je mi to záhadou, v čem má třeba VW větší renomé než Honda, pro mně osobně je spousta japonců víš, ale je to spíš o tom jaké značky jsou upřednostňovány médii, čímž sice neodpovídám na Tvou otázku, ale ve skrytu duše s Tebou souhlasím.
podle me je to o image znacky kterou si vytvorili…myslim hlavne v minulosti napr rally -> audi quattro
Chtel bych jenom pouze doplnit informace, že první takto upravený kombík není allroad, ale Subaru outback, které je na trhu od roku 1996.
tiež by som chcel upozorniť na to ,že prvé zvýšené kombi bolo Subaru Legacy Outback v roku 1996,teda Audi a ďalší ho okopírovali.Inak zaujímavý článok,som síce fanúšik Subaru,no radšej by som živil 2.5 TDI ak o 3.0i…
První zvedlé kombi je AMC EAGLE z 80 tých let.
Jinak samozřejmě subaru outback 1996.