Audi Allroad Quattro (2000 – 2006)

14 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

První ze "zdvižených kombíků" začíná být dostupný širším vrstvám zákazníků. Může na ně však čekat nepříjemné překvapení.

Diskuze

9 komentářů

    Šála

    motor 2,5 TDI – …a navíc nemá problémy s takzvanou váhou vzduchu. Jen na něm je totiž použita technika japonského Hitashi – Tak tomu říkám náskok díky technice… :-/ Nemůžu si pomoct, už mnohokrát jsem měl pocit, že tenhle slogan by se pro spoustu jiných japonských i německých značek hodil daleko líp, než pro Audi. A tento článek mi to potvrzuje. A že u drahého auta, stavěného i pro lehčí terén, odpravím přední nápravu pouhým svižnějším ježděním po českých silnicích, bych taky teda nečekal. Podvozek ryze silničních Hond běžně tuto zátěž vydrží několik set tisíc kilometrů, o subaru ani nemluvě…

    mm

    to je jednoduchý je to slogan…

    já jen děkuji za skutečně objektivní recenzi, večné chvalozpěvy na toto auto by nebyly na místě

    Pavel

    Mluvis mi z duse…vzdycky jsem se naramne bavil..nad utpenim majitele nejakho Tdicka v metli a v plny plabe..kdyz sem ho minul v 14let starem Nissanu, ktery sem jeste do nedavna v pohode pouzival. A popravde po repasy podvozku by jezdil dal, jen uz se to nevyplati..i kdyz..jeste se uvidi. Odpociva v garazi. (-:

    Dodnes na tomto voze nebylo nutne sahnout na motor ani prevodovku. Spojka byla vymenena celkem levne po blize neurcitem poctu kilometru..patrne presahujicim 300tisic..

    Nerikam, ze se v nemecku nedelaji dobra auta..ale bojim se, ze koncern VW neni zrovna misto, kde je hledat…

    Pavel

    Jo a jeste muze mi nekdo vysvetlit, proc jsou Audi, Vw, Skoda neurciteho vzhledu, prumerne nebo podprumerne vybavy s motorem Tdi v bazarech tak zadane a jejich cena tedy tak vysoka? Muze mi nejaky nejaky fanda dat objektivni odpoved?Nechci tu rozpoutat valku,ale jen me to zajima..jaky je ten duvod..proc proste treba zhuntovana oktavka stoji vic, nez stejne velka Toyota nebo jiny vuz s minimalne stejnou technikou, mnohdy vetsi zivotnosti a v peknem stavu?

    Diky

    Michal

    Sám nevím. Neřekl bych, že jsou německá auta nekvalitní, právě naopak, ale já bych si takové nikdy nekoupil. Přijdou mi tak nějak studená a odosobněná. Nechápu proč jsou německá auta víc ceněna (i v bazarech) než japonská. Kvalitativně jsou na stejné úrovni, ne – li na vyšší. Je mi to záhadou, v čem má třeba VW větší renomé než Honda, pro mně osobně je spousta japonců víš, ale je to spíš o tom jaké značky jsou upřednostňovány médii, čímž sice neodpovídám na Tvou otázku, ale ve skrytu duše s Tebou souhlasím.

    hefas

    podle me je to o image znacky kterou si vytvorili…myslim hlavne v minulosti napr rally -> audi quattro

    Petr

    Chtel bych jenom pouze doplnit informace, že první takto upravený kombík není allroad, ale Subaru outback, které je na trhu od roku 1996.

    Rasto

    tiež by som chcel upozorniť na to ,že prvé zvýšené kombi bolo Subaru Legacy Outback v roku 1996,teda Audi a ďalší ho okopírovali.Inak zaujímavý článok,som síce fanúšik Subaru,no radšej by som živil 2.5 TDI ak o 3.0i…

    Petr Choma

    První zvedlé kombi je AMC EAGLE z 80 tých let.
    Jinak samozřejmě subaru outback 1996.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist