Audi A8 s jízdními vlastnostmi Hyundai Getz?
Audi
Novináři testovali tajný prototyp Audi A8 s technologií osobního nastavení podvozku.
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Vyrazte do přírody kolem Pohořelic, kde Baťa kdysi pěstoval tabák
Vietnamský designér ukazuje, jak by mohla vypadat nová Fabia 4. generace
Audi
Novináři testovali tajný prototyp Audi A8 s technologií osobního nastavení podvozku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podvozek jak u Elišky možna nastavit muzete ale zivote to tak nepojede 🙂
to by me zajimalo jak notebookem nastavujou odklon kol 🙂
nebo příklon rejdoveho cepu:)) a odklon by sel když to pustej niž tak tak se kola vuci sveho ose nakloni…. ale stejne jde spis jen o nastaveni pruzin a tlumicu… a ne o geometrii kol:)
Vezmou notas a mlati do toho tak dlouho, dokud to nesrovnaji do pozadovanych hodnot 🙂
Cti poradne, je to pres hydrauliku… a kdyz to stoji 20 mega, tak proc neverit