Audi A7 Sportback – první dojmy

87 fotografiíAudi

Audi chce oslovit zákazníky, kteří si připadají na limuzínu A8 moc mladí. Najdou v novém Audi A7 objekt zájmu?

Diskuze

7 komentářů

    Franta

    S A7 jsem měl možnost ujet asi 800 km po německých silnicích (3.0 TDi quattro) a je to opravdu výborné auto. Předchozí často kritizovaná nedotáčivost A6 je pryč. Auto je opravdu neutrální až na mez smyku. Na hraně stačí ubrat a lehce narovnat. A na mokru bravurní!
    Výbava je excelentní,a když jsem se podíval do ceníku příplatkové výbavy,tak jsem si jen povzdychl…,ale za \“dvojku\“ se dá poskládat moooc dobrý stroj. Malinká slevička a odečteme DPH a nakonec to není tak zlé,jak to vypadá na první pohled.
    Jediné, co mě u tohoto vozu zarazilo, byla nízká užitečná hmotnost. Podle německého Auto Motor und Sport, byla u jejich testované A7 3.0 TDi (se vším možným příslušenstvím) užitečná hmotnost jen 371 kg. To je (pro můj způsob využití) málo. Vím, že osobáky nikdo neváží – zatím, ale čtyři chlapi do A7 a mohou si vzít jen kreditky, neboť na zavazadla není hmotnost, ačkoliv kufr je rozumně objemný…
    Zřejmě je příslušenství za příplatek velmi těžké, a to pak snižuje užitečnou hmotnost vozu. Všechny ty navigace, infra kamery, 255ky gumy,diodová světla…něco váží ikdyž fungují skvěle!
    Pozn: základní užitečná hmotnost vozu se uvádí v základním provedení. Německý AMS zváží prázdný vůz a dopočítá užitečné zatížení do celkové povolené hmotnosti vozu,tedy skutečnou hodnotu, kterou nikdo jiný neuvádí…

    pes

    \“Na hraně stačí ubrat a lehce narovnat. A na mokru bravurní!\“
    Nojo, typický řidič Audi. 🙂 Ale nic ve zlém, věřím, že je to fakt dobrý auto, i když vypadá úplně stejně jako A5 a vůbec nemůžu najít rozdíly. Ale třeba je to účel. Proč Audi neudělá auto, které vypadá jako Octavia, ale mělo by dvanáctiválec, quattro a všechny ty vychytávky jako A8? To by pak byla inkognito kára! 🙂

    Darren

    Audi pokračuje ve výrobě neustále toho samého, ruku na srdce, určitě to zabírá, ale čím to je, že MB CLS vyzařuje podobně jako nové BMW 6 o tolik více exkluzivnosti a sofistikovanosti než tato opulentní \“Audi A5 Sportback\“. audi se snaží její auta jsou dotažená, ale to co dělá BMW bavorákem a MB merglem je to přesně to co této autombilce chybí.

    No vidíš…a mně zase přijde, že MB a BMW vým designem dříve zestárnou, každému se líbí něco jiného a ani jedna z těch značek si nestěžuje na nedostatek zákazníků 🙂

    Drtikol

    To bys tou svou octavkou drhnul cumakem o asfalt, ty chytroline 🙂 Cehopak ses asi typickej ridic ty? Pokud nemuzes najit rozdil mezi A5 sportback a A7 sportback (no jasne, oba jsou to prece sportback) tak zajdi k ocnimu nebo jeste lepe, zacni cist a diskutovat na webu o zahradkareni 😀

    Mr. Green

    Další znalec… Handling okruh německého Autozeitungu neprojel dosud žádný jiný model vyšší střední rychleji než právě A7 s relativně skromným dehtem (dokonce i o více jak 120PS výkonnější 550i E60 byla nepatrně pomalejší…)

    Franta

    Ano, MB CLS a BMW jsou exkluzivní vozy,o tom není sporu. Ale Audi jsou vozy do každého počasí, nejen když je sluníčko a v levém dálničním pruhu blikají bixenonama \“exkluzivní\“ vozy.
    Audi je vhodné ikdyž leje, nebo sněží, nebo je náledí. Dokonce se s Audi lépe jezdí na náledí,neboť jsou prázdné cesty, protože skvělé komunikativní řízení řidičům MB a BMW hlásí: dneska nikam nejezdi, dnes ne! Rozbili bychom si nárazník, sněží a je náledí!
    Pořád to samé,žejo?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist