Audi A6 Avant: dvě turba a otevírání kufru nohou
35 fotografiíAudi
Kombi varianta nového Audi A6 přichází s posílenou verzí turbodieselu 3.0 TDI a neobvyklým způsobem otevírání výklopné zádi...
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
35 fotografiíAudi
Kombi varianta nového Audi A6 přichází s posílenou verzí turbodieselu 3.0 TDI a neobvyklým způsobem otevírání výklopné zádi...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nasazení nových motorů mě trochu překvapilo:
– čekal jsem biturbo,ale 2,0 TDi. To by možná dávalo trochu smyslu,ale zřejmě VW ho chce dát zpočátku do Amaroku a pak do Passatu…a pak teprve ho \“půjčit\“ Audi.
– u biturba 3.0 TDi je zajímavé,že je první (papírově) představuje Audi a ne Porsche u svého Cayena, kam by se možná spíše hodil. Ale i zde asi platí, že první ho dostane výrobce.
– jsem zvědavý, jak se 3.0 BiTDi osvědčí v praxi, jak to bude poruchový motor. Na první pohled skvělé paramerty. Ale i velice osvědčený motorář BMW měl s prvními biturby trošičku problémy, konec konců jako všichni, kdo zavádějí novou technologii do hromadné výroby.
– poslední,co by mě opravdu zajímalo bude životnost quattra a převodovky u biturba,přeci jen nárůst točivého momentu je ohromný! Zatím s tím u Audi nebyl problém,ale nárůst o třicet procent je veliký. Mno snad znají u Audi vzorečky, které nás učili na strojní průmyslovce. Asi jo,žejo.
– přesto se domnívám, že pro obchodní cestující s vysokým nájezdem kilometrů za rok bude nejvýhodnějším motorem \“klasika\“ 3.0 TDi s jedním turbem, vyzkoušené, pohodové, spolehlivé řešení, které nezklame a ve spojení s quattrem zatím bezkonkurenční.
Mohu se přátelé mýlit,ale nekupuji nikdy nová řešení. Protože nerad jezdím do servisů…
O 30 kg je lahsia karoseria. Jednotlive modely su v priemere lahsie o 70 kg oproti predoslemu modelu…
\“Gross weight has been reduced by as much as 70 kilograms (154.32 lb) compared with the previous model.\“