Audi A6 Avant: dvě turba a otevírání kufru nohou

35 fotografiíAudi

Kombi varianta nového Audi A6 přichází s posílenou verzí turbodieselu 3.0 TDI a neobvyklým způsobem otevírání výklopné zádi...

Diskuze

2 komentáře

    nasazení nových motorů

    Nasazení nových motorů mě trochu překvapilo:
    – čekal jsem biturbo,ale 2,0 TDi. To by možná dávalo trochu smyslu,ale zřejmě VW ho chce dát zpočátku do Amaroku a pak do Passatu…a pak teprve ho \“půjčit\“ Audi.
    – u biturba 3.0 TDi je zajímavé,že je první (papírově) představuje Audi a ne Porsche u svého Cayena, kam by se možná spíše hodil. Ale i zde asi platí, že první ho dostane výrobce.
    – jsem zvědavý, jak se 3.0 BiTDi osvědčí v praxi, jak to bude poruchový motor. Na první pohled skvělé paramerty. Ale i velice osvědčený motorář BMW měl s prvními biturby trošičku problémy, konec konců jako všichni, kdo zavádějí novou technologii do hromadné výroby.
    – poslední,co by mě opravdu zajímalo bude životnost quattra a převodovky u biturba,přeci jen nárůst točivého momentu je ohromný! Zatím s tím u Audi nebyl problém,ale nárůst o třicet procent je veliký. Mno snad znají u Audi vzorečky, které nás učili na strojní průmyslovce. Asi jo,žejo.
    – přesto se domnívám, že pro obchodní cestující s vysokým nájezdem kilometrů za rok bude nejvýhodnějším motorem \“klasika\“ 3.0 TDi s jedním turbem, vyzkoušené, pohodové, spolehlivé řešení, které nezklame a ve spojení s quattrem zatím bezkonkurenční.
    Mohu se přátelé mýlit,ale nekupuji nikdy nová řešení. Protože nerad jezdím do servisů…

    CJo

    O 30 kg je lahsia karoseria. Jednotlive modely su v priemere lahsie o 70 kg oproti predoslemu modelu…

    \“Gross weight has been reduced by as much as 70 kilograms (154.32 lb) compared with the previous model.\“

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist