Audi A5 Sportback na českém trhu
28 fotografiíAudi
Zdá se, že žánrově nevyhraněná novinka patří k nejpříjemnějším modelům v současné nabídce Audi.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
28 fotografiíAudi
Zdá se, že žánrově nevyhraněná novinka patří k nejpříjemnějším modelům v současné nabídce Audi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
prej "sportovní diferenciál". Jen by mě zajímalo jak se liší od klasického diferenciálu 🙂
Ano, liší se. Věřím, že víš jak funguje klasický diferenciál…
"Sportovní" difereciál od Audi rozděluje točivý moment tak, že v zatáčce na vnější kolo (více zatížené kolo) dává více točivého momentu. Tím snižuje možnost protočení vnitřního (méně zatíženého) kola a tím pádem i snižuje možnost smyku zadní nápravy. Zároveň snižuje nedotáčivost vozu.
Měl jsem možnost A4 se sportovním diferenciálem vyzkoušet a musím uznat, že se jedná o výbornou věc pro toho, kdo jezdí zatáčky "pod plynem". Kdo se s autem šourá v koloně od supermarketu ke kavárně a zpět, to pochopiteně smysl nemá…