Audi A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro
18 fotografiíAudi A5
Je tohle kupé s lepším přístupem na zadní sedadla, méně praktická varianta sedanu nebo úplně jiné auto?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
18 fotografiíAudi A5
Je tohle kupé s lepším přístupem na zadní sedadla, méně praktická varianta sedanu nebo úplně jiné auto?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Skoda ze to s riadenim a prevodovkou tak pokazili. Vzdy sa mi zdala tato kombinacia pohonu idealna. Benzin dvojliter lebo je dost vykonny a hlavne lahky na predok, a quattro lebo Audi by som predokolku nechcel z principu. (Ale trojkovy bavor zasa jedine zadokolku a manual… v tom mam jasno :-)) Vymyslia skvelu prevodovku po technologickej stranke, a potom to pokazia softwarom, dalsia skoda. A novinarske auto bez padiel na volante? Tomu hovorim pruser…
říkám to nerad ale to auto je fakt hezký. Ta linka na boku s legantním snížením ve středu auta dělá z ošklivé zmenšeniny A8 parádní podívanou.
hezký to je, ale osmiválec z S5 by mu slušel víc
Vyváženost je bezvadná věc. A BMW jsou jistě perfektně vyvážená, o tom žádná.
Ale vyváženost není jediným parametrem, který ve svém voze potřebuji. Ve středu jsem jel ze Žiaru na Hronom přes Bratislavu do Prahy. Napadlo pár čísel sněhu…a na dálnici kalamita. Několikrát jsem musel z ucpané dálnice sjet na okresky (díky za super navigaci!) a vyhnout se zácpám. Za celou dobu jsem neviděl nikde ta "super vyvážená super auta". Vlastně jedno jsem viděl: u Bíteše v kopci stálo, zadníma kolema hrabalo a zřejmě komunikativní řízení řidiči právě sdělovalo, že nikam nejedou a fakt nepojedou. Ale vyvážený teda to BMW 330d teda bylo, to je fakt: krásná modrá metalíza, 19-ky kola…
Uznávám, že středeční počasí bylo nepříjemné, ale nebyl to přeci žádný extrém, jistě přijde během letošní zimy minimálně 15 podobných dnů, kdy to bude klouzat.
A právě proto a pro takové dny, kdy prostě leje a leje používám Audi s náhonem Quattro. A na suchu mi možná BMW ujede, to asi ano, ale to už musí jet na "doraz". A na doraz v normálním provozu nejezdím.
Nemusíte se mnou souhlasit, ale jezdím ročně 80 000 km po českých i slovenských cestách, někdy i necestách. A Audi se mi osvědčila. Kdyby bylo něco jiného lepší, bez problémů bych si to koupil. Zatím není.
Jenom bych chtěl autorovi připomenout, že vyše jemenovaný motor "bez charakteru" byl vyhlášen motorem roku 2009 ve své objemové kategorii a že AUDI A5 sportback bylo oceněno titulem Zlatý volant 2009, mimo jiné za výborné jízdní vlastnosti. Obě kategorie jsou vyhlašovány na základě testování a posouzení několika desítek odborníku. Zajímalo by mě, kam tedy patří autor tohoto článku.
přesně moje slova…autor bude asi pěknej blbec nebo nějak zaujatej jinak si to nedovedu vysvětlit