Audi A5 3.2 FSI Cabrio
29 fotografiíAudi A5
Díky tradiční plátěné střeše je tohle Audi opravdovým a fungujícím luxusním kabrioletem.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
29 fotografiíAudi A5
Díky tradiční plátěné střeše je tohle Audi opravdovým a fungujícím luxusním kabrioletem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nemá snad Audi A5 cabrio 3,2 V6 multitronic pohon jenom na předek? k pohonu quattro se dava jenom tiptronic ne ?
Teď jsem si všiml, že jsem technická data opisoval z katalogu modelu 3.2 FSI S-Tronic… což je dvouspojková převodovka. S převodovkou Multitronic se dodává Audi A5 samozřejmě jen s pohonem předních kol. Díky za upozornění.
neberte to v zlom pan zak, ako motoristickeho novinara vas uznavam… ale neviem co brani cloveku ktory si kupi auto za cca 50tis euro aby vymenil runflaty za normalne pneumatiky… a neplati to len pre bmw 3 cabrio, ale tato vec ma napada vzdy, ked citam ze novinari na slovensku a v cechach kritizuju bmw za runflaty… ja som tiez toho nazoru, ze tieto pneumatiky jazdnym vlastnostiam nepomahaju (specialne na svk a ceskych cestach) ale myslim, ze na kvalitnom asfalte funguju celkom v pohode… aj ked toho je u nas a u vas poskromne… ale vzdy ma zarazi, ked niekto kritizuje v teste bmw koli runflatom… sak ked su ludia schopny dat tisice eur za imageove disky, (nevravim o nakladoch na samotne auto) hadam ich nezabije suma za pneumatiky ktore budu ich stylu jazdy vyhovavat…
překvapivě rozumný fakt který mě nikdy nenapadl.
Jenže výměna RF nic nespráví. Auto se stane o něco houpavějším, ale na druhou stranu něco ztratí na stabilitě. BMW u trojky už koncipovalo podvozek právě pro použití s RF, a tak jediné východisko, jak dosáhnout slušných jízdních vlastností společně s ucházející kvalitou jízdy je výměna komplet podvozku. A do toho už se chce jen málokomu.
nie je to celkom pravda. poznam ludi co vymenili na bmw 3 a 5 runflaty za normalne pneumatiky a zlepsil sa komfort aj jazdne vlastnosti