audi-a4-ceske-ceny.jpg

Audi A4: české ceny

Audi

Zjistěte, kolik musíte zaplatit, abyste mohli do své garáže zaparkovat nové Audi A4.

Diskuze

12 komentářů

    Josef Bárta

    Cetl jsem jiz par testu noveho audi A4. jednak 1,8T v Italii, kde jenom nedotacivost za mokra zabranila lepsimu hodnoceni nez ma bmw3 a mercedes C200 CDi audi A4 2,0TDi docela solidne rozcupovalo. Bylo vyrazne kultivovanejsi, dravejsi a uspornejsi. Navic kvalita materialu a zpracovani je na vyssi urovni nez u konkurentu ve tride…;-)

    dalibor

    Koukám, že vy také doma masturbujete nad plakátem Audiny ftédéíčku… To jste se všichni zbláznili? Co může být na Audině lepší oproti novému Mercedesu C?? Určitě ne jízdní vlastnosti a kultivovanost motoru…

    Josef Bárta

    Kdybyste si precetl srovnavaci test autobildu, koukal byste se na to uplne jinak;-)… Lidi, tohle je common-rail… A navic – me se Mercedes C a BMW 3 fakt libi… a tyhle dve znacky i beru jako prestiznejsi, ale kdyz nekdo porazi mercedes c-klasse obdobne motorizace pokud jde o pohon, ceny (MB C220CDi je cca o 2000 euro drazsi…v D). Jinak opravdu jen tezko muzete chapat, co jaksi mam na mysli…ptze – klepajici TDi mi fakt nevadi, ale presto tohle je neco opravdu jinyho…

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    Ehm, myslíte ten Auto Bild, v němž srovnávací testy německých aut zásadně vyhrávají produkty VW Group?

    dalibor

    Také jsem si všiml v AutoBildu, že VW Passát TDi je lepší než BMW řady 5 (520d). Redakce autobildu je podplacená sebranka zmrdů, kteří píšou na objednávku. A to samé se dá říct o "našem" AutoTipu, neboť je to jeho odnož. A jejich chvála Boleslawské produkce je také doočí bijící. Ach jo… 🙁 Já děkuji Bohu za časopisy jako Autocar, EVO a za magazín Autoweb.cz 🙂

    milan

    a ja zas koukam, ze ty jsi zaujaty pokrytec… z tveho prizpevku vypliva jen to, ze jsi idiot bez zkusenosti! Proste nedokazes prijmout fakt…

    Audi muzete vycitat, ze jsou to predokolky…stejne jich nejvic jezdi jako quattro, kteremu se treba nevyrovna xdrive ci 4matic…ale nikdo nemuze rict ani pip na to ze interiery BMW ci Mercedesu se nedaji s Audi srovnavat…a ja vim co porovnavam. Srovnavejme tridu, pak tedy Ceckove a Trojkove interiery jsou ve srovnani s Audi holobyty…A jeste k jizdnim vlastnostem….rozdily nejsou vubec propastne, tak proc tolik povyku.

    Mercedes stavi na sve image a jakesi majestatnosti, kupuji si je lidi kteri tak davaji najevo sve spolecenske postaveni, nikoli kvuli tomu, ze to jsou zadokolky.

    Vynikajici vozy BMW (po strance jizdnich vlastnosti) si asi tak 90procent lidi koupi protoze to je BMW (jsou to ti radoby sportovci, kteri stejne jezdi z domu do prace a z prace do tesca, kde se rozdily mezi zadokolkou a predokolkou smazou), zbylych deset procent si BMW kupuje, protoze opravdu umi ocenit jeho charakter.

    A co se Audi tyka, to si kupuji lide kteri si na nic nehraji, ocekavajici za sve nemale penize kvalitu a solidni jizdni vlastnosit (nemysli sportovni!!!pokud pomineme rady S ci RS) Nekteri lide berou Audi tezce jako premiovou znacku protoze se v nem nevozili nackove za valky…je to jen zaujatost, stejne jako to, ze je clenem VW group, no a co?? Tato znacka je naprosto srovnatelna s BMW ci Mercedesem, jen nema tak silne koreny…a to jako vadi??

    A vubec, uz jste cetli srovnavaci test v Auto motor a sportu? Diesel v Mondeu je lepsi nez ten v Cecku…a co je zajimave…MONDEO JE DRAZSI NEZ CECKO!!! ktere to ovsem dozene na premrstenych priplatcich.

    dalibor

    No, asi máte pravdu, že jsem se vyjádřil příliš emotivně. Moje dosavadní (byť krátké) zkušennosti s modely Audi A4 (minulá generace), BMW 3 a Mercedes C sahají od základních motorizací až po poměrně silné vozy. Problém je v tom, že Audi vychází z koncernové platformy, kde je motor pověšen asi metr před přední nápravou a ať máte "kvatro" nebo ne, stejně to bude nedotáčivé jak naložený nákupní košík. BMW a Mercedes díky pohonu zadních kol poskytnou řidiči větší odměnu za snahu a větší uspokojení. A jsou stavěné na to, aby přenesly na silnici výkony přes 300koní, což u základního Audi říct nejde.

    K těm interiérům: Mě se interiér Audi nelíbí. Nepopírám jeho kvalitní zpracování, ale působí na mě příliš chaoticky, jak ze Startreku. Mercedes je lepší, ale já spatřuji největší kouzlo v jednoduchosti a čistotě interiéru BMW, kde nejsou žádné rušivé výstupky a miliony knoflíků. Je to věc preferencí. Já mám rád klid.

    Ale motor: Ten v nové A4 možná bude kultivovanější, ale Češi by si měli uvědomit, že mít "Audinu ftédéíčku" není zas takové terno. A za ty peníze je to až hanba. Benzínové motorizace jsou při tom docela "sociální", BMW a Mercedes nabízí lepší výběr (od 4 přes 6 po 8 válců). A najděte mi srovnatelné Audi pro BMW 335i… RS4 to nebude.

    Moc se těším, až se s novou A4 svezu, ale pochybuji, že to bude tak dobrý řidičský nástroj, jak se od něj očekává. Nejde totiž o to jen drtit plynový pedál na rovné dálnici. Chci, aby mě auto odměnilo za snahu na náročné okresce. A obávám se, že koncepci "všechno vepředu" až příliš brzy dojde dech. Například Audi A5 mi přijde až příliš odtažitá a nemám důvod se domnívat, že u A4 to bude lepší.

    Karlos

    Zrovna koncepci "vše upředu" došel dech už dávno(stačí se podívat na staré modely S3, SRS4 apod.) ale teď bych řekl že chytá druhý díky novým lidem v Audi kteří vidí že řidiči ocení i podvozek a ne jen silný motor napěchovaný turodmychadlama se zběsilým zrychlením. Příkladem může být nová RS4, R8 apod.

    K tomuto: "A najděte mi srovnatelné Audi pro BMW 335i… RS4 to nebude." Co třeba S5?(335i se v sedanu nedělá "zatím" tak je to logický protiklad)Neřekl bych že by měla mít 335i v něčem až tolik navrch oproti S5. BMW je na tom lépe podvozkově"nepatrně" a osmiválec je silnější"nepatrně".

    Vasek

    Ja si myslím že audi jde novou cestou,jak už nás o tom přesvědčilo napr RS 4,nové TT nebo R8…

    milan

    Ano, ceny jsou sice vysoke, ale maloktery kupec at jde o BMW, Mercedes ci Audi, si premiovy vuz porizuje takrikajic v zakladu….nemam ted namysli primo motorizaci, ale zkuste si k cenam prihodit par priplatku; navigace, el. ovladani sedadel, ci vyhrivani sedadel, tempomaty atd a BMW s Mercedesem budou o kilo drazsi… 🙂 samozrejme taky bereme v uvahu jakousi rekneme zakladnu stalych zakazniku dane znacky z nemeckeho trojlistku, ktera se na cenu nediva. Je tu novy model, tak si ho proste koupi…

    jirka

    kura tak nevim, audi proste nemam rad. nelibi se mi ani jejich preplacany interier. do ted jsem je chapal jako takovy VW koncernovy TOP a namixovanym design vsech pasatu atd. u A4 ale jen koukam, ze zadu jak trojka, ve dverich prolisy… cena uplne mimo… komu to chtej prodavat?:)

    Pepe

    Co se tyce podobnosti s BMW 3, tak to podle me neni vysledek kopirovani designeru Audi, protoze uz Nuvolari melo napr. ty zminovane prolisy……A interier? Ja si zas myslim, ze Audi dela nejkvalitnejsi a jedny z nejhezcich interieru vubec. Ve stejny kategorii jako je A4 nema zadny auto tak dobrej interier. To je muj nazor….Ale, abych tady nebyl za nejakyho Audifila, tak ze stredni tridy bych radsi bral C-klasse(ale jedine se sportovnim paketem). Audi je sice vzhledove pekny, ale vic se mi libi zadohrab a zas designu 3er jsem furt neprisel na chut….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist