-
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
-
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
-
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
-
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Osm stupnů ? Máte s tím už někdo zkušenost , neřadí to v jednom kuse sem tam nahoru dolů ?
me spis vrta hlavou, proc v dnesni dobe dvouspojkovych prevodovek nekdo vylepsuje klasickej automat s hydrodynamickym menicem…? mel jsem za to, ze je dvouspojky prekonaly ve vsech smerech
Tiez som si to myslel, ake su nevyhody dvojspojkovek oproti klasickym?
Neporadí si s vysokým točivým momentem.
to me napadlo, ale pokud vim, tak dvouspojka mamuti kroutici moment v RS6 hrave zvlada, takze to nebude nejspis duvod, proc by mel mit dvoulitr klasicky automat…
DSG by mali mat rychlejsie prehadzovanie ako prave automaty, preto sa vacsinou davaju do sportovejsich modelov.
automaty by mali byt zas komfornejsie, preto sa zda, ze sa nadalej budu davat do luxusnych aut, napr. Audi, BMW a Lexus.
Ale ona se dá postavit dvojspojka, která zvládne téměř vše…ale je prostě příliš velká. Vždycky je to o poměru k velikosti, která se ještě do auta vejde. A prostě při stejné velikosti toho DSG tolik nezvládne.
urcite to zalezi na velkosti auta?
PDK v 911 turbo musi zvladat s overboostom 700Nm a 911 nie je velke auto.
RS6 pouziva tiptronic, ale s vela Nm si musi poradit napr. aj GT-R. este aj Veyron, ale tak to je o niecom inom.
Na velikosti auta moc nezáleží. Záleží na tom kolik místa máš pro převodovku. A to souvisí především s uložením motoru a převodovky (podélně, příčně).
Podélně montované převodovky obecně mají více místa a tudíž zvládají větší točivé momenty a výkony (například porsche . Příčně uložené místa tolik nemají…
Nahradí V8??To snáď nie…Som síce zástanca čo najnižšej spotreby,ale zvuk V8 proste na V6 mať nikdy nebude.Aj keď v S5 kabrio sa im celkom podaril.
podla nemeckej stranky Audi sa do A4 2.0 TFSI s prednym pohonom dava za priplatok CVT – multitronic a modely s quattro moju mat DSG S-tronic.
tak aka vymena stareho 6-stupnoveho automatu? 🙂
tohle je taky zřejmě zpráva do budoucna tedy že se tam začnou montovat, ale asi se ještě nedají koupit
jasne, len oni pisu ze novu 8-stupnovy automat je na miesto stareho 6-sestupnoveho. chcel som tym povedat ze taky tam ani nikdy nedavali.