audi-a4-a5-a-q5-s-osmistupnovym-automatem.jpg

Audi A4, A5 a Q5 s osmistupňovým automatem

Audi

Nový automat bude k dispozici i pro menší modely.

Diskuze

13 komentářů

    karel66

    Osm stupnů ? Máte s tím už někdo zkušenost , neřadí to v jednom kuse sem tam nahoru dolů ?

    Jan Matějíček

    me spis vrta hlavou, proc v dnesni dobe dvouspojkovych prevodovek nekdo vylepsuje klasickej automat s hydrodynamickym menicem…? mel jsem za to, ze je dvouspojky prekonaly ve vsech smerech

    olso

    Tiez som si to myslel, ake su nevyhody dvojspojkovek oproti klasickym?

    Inverted Cat

    Neporadí si s vysokým točivým momentem.

    Jan Matějíček

    to me napadlo, ale pokud vim, tak dvouspojka mamuti kroutici moment v RS6 hrave zvlada, takze to nebude nejspis duvod, proc by mel mit dvoulitr klasicky automat…

    J

    DSG by mali mat rychlejsie prehadzovanie ako prave automaty, preto sa vacsinou davaju do sportovejsich modelov.

    automaty by mali byt zas komfornejsie, preto sa zda, ze sa nadalej budu davat do luxusnych aut, napr. Audi, BMW a Lexus.

    Inverted Cat

    Ale ona se dá postavit dvojspojka, která zvládne téměř vše…ale je prostě příliš velká. Vždycky je to o poměru k velikosti, která se ještě do auta vejde. A prostě při stejné velikosti toho DSG tolik nezvládne.

    J

    urcite to zalezi na velkosti auta?

    PDK v 911 turbo musi zvladat s overboostom 700Nm a 911 nie je velke auto.

    RS6 pouziva tiptronic, ale s vela Nm si musi poradit napr. aj GT-R. este aj Veyron, ale tak to je o niecom inom.

    Inverted Cat

    Na velikosti auta moc nezáleží. Záleží na tom kolik místa máš pro převodovku. A to souvisí především s uložením motoru a převodovky (podélně, příčně).

    Podélně montované převodovky obecně mají více místa a tudíž zvládají větší točivé momenty a výkony (například porsche . Příčně uložené místa tolik nemají…

    ROBERTOO

    Nahradí V8??To snáď nie…Som síce zástanca čo najnižšej spotreby,ale zvuk V8 proste na V6 mať nikdy nebude.Aj keď v S5 kabrio sa im celkom podaril.

    J

    podla nemeckej stranky Audi sa do A4 2.0 TFSI s prednym pohonom dava za priplatok CVT – multitronic a modely s quattro moju mat DSG S-tronic.

    tak aka vymena stareho 6-stupnoveho automatu? 🙂

    JirkaSnake

    tohle je taky zřejmě zpráva do budoucna tedy že se tam začnou montovat, ale asi se ještě nedají koupit

    J

    jasne, len oni pisu ze novu 8-stupnovy automat je na miesto stareho 6-sestupnoveho. chcel som tym povedat ze taky tam ani nikdy nedavali.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist