Audi A3 1.4 TFSI (122 k)
29 fotografiíAudi A3
Základní foukaná čtrnáctistovka je fajn, ale zase nemůžu přijít na nějakou zásadní výhodu tohoto auta proti levnějšímu Golfu. Snad krom "prestižnější" značky.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
29 fotografiíAudi A3
Základní foukaná čtrnáctistovka je fajn, ale zase nemůžu přijít na nějakou zásadní výhodu tohoto auta proti levnějšímu Golfu. Snad krom "prestižnější" značky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Auto na obrazkoch ma 17\“ disky s pneu 205/50, nie 16\“…
To ano, testované auto mělo 17\“ disky, ale uvedli jsme základní rozměr, který montuje Audi na model 1.4 TFSI.
Tak ta sedadla, která se nevrátí do nastavené polohy nechápu. Tohle je věc, kterou bych netoleroval ani v autě za 250 tis., za 800 je to nepředstavitelné. Nevím jak vy, ale s nastavením sedadla si dám celkem práci, abych našel přesně takovou pozici, aby byla pohodlná a umožňovala dobrou kontrolu. Představa, že ji musím po každém sklopení hledat znovu se mi vážně nelíbí…
U mé A3 předchozí generace se sedačka vrací do původní polohy a dost pachybuji, že by to u této tak nebylo. Místní redaktoři si třeba neumí dálkovým centrálem otevřít všechny dveře (pokud je nastaveno komfortní otevírání), takže by mě nepřekvapilo, kdyby chyba nebyla v sedačce, ale někde jinde…
Normálně by to jít mělo, takže sedačka v našem autě evidentně nebyla v pořádku. U spolujezdce to třeba fungovalo. Ale když dáte za auto osm set tisíc, asi by to fungovat mělo na obou stranách.