-
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
-
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
-
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
-
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Docela zajimave. Uz se tesim jak se podivam na blizsi specifikace toho to provedeni. Ze by konstrukteri pouzili elektronicke vacky? Mysleno jako servopohon…
To myslíte, že vám ho půjčí po té "recenzi" co jste napsali posledně v podání Jirky Červenky? 🙂 Ještě si to pamatuju, litá kola zdarma! 😀
za tu srandu to stalo ale !!! 😀
Nic co by Honda nevyužívala skoro 20let, Stejně tak jako převratná "zatáčecí" zadní náprava u Renaultu, která byla použita už v Hondě Prelude v roce 1994
A co z toho využívá dneska, propánajána? Za minulost se neplatí a na dnešní Hondu je smutný pohled.
Tohle je nova generace systemu casovani ventilu, takze to nebude az ted v audi poprve. A Honda je vsem pro smich, ale ma dobry sekacky.
Máš pravdu, je to nová generace u Audi, ale jestli umíš číst, tak redakce píše, cituji "Oproti minulé generaci umí nový systém nejen měnit dobu a okamžik otevření ventilu, ale umí i měnit délku jeho otevření." konec citátu. Takže technici Audi uměli časování ventilů a neuměli jejich zdvih. Ale např. Honda a Toyota ovládají v sériových autech časování a zdvih ventilů již po několik let. V tom bude ten technologický nádskok Japonska před Audi.