Aston Martin věří, že za boomem crossoverů a SUV stojí hlavně ženy

Aston Martin DBX se oficiálně představí později v tomto roce. Britové věří, že velkou skupinu budoucích majitelů tvoří ženy.
aston-martin-dbx-preproduction-1100x618.jpg Zdroj: Aston Martin

Aston Martin se připravuje na uvedení svého prvního SUV DBX a začíná odhalovat informace, jak nový model navrhl. Simon Sproule, šéf marketingu značky, se v rozhovoru pro magazín Motoring.com.au rozmluvil o tom, že za rozsáhlým boomem prodejů vozů SUV stojí hlavně ženy. Aston Martin dokončil rozsáhlý výzkum potřeb a přání zákazníků a zjistil zajímavé informace.

Výsledky ukazují, že vozy SUV jsou přitažlivé pro obě pohlaví, ale ženy jsou při výběru vozu mnohem horlivější než muži. Ženy za volantem vyhledávají pocit bezpečí a zároveň chtějí dobře vidět na silnici. Není tak překvapením, že nejvíce volí crossovery a SUV.

Přeměna dřívějších offroadů do podoby civilizovanějších vozů učinilo SUV a crossovery mnohem přitažlivějšími pro širší publikum. Hrubé a odolné modely jako Mercedes-Benz G nebo Jeep Wrangler nejvíce oslovují muže. Sproule dodává, že ženy dělají 80% rozhodnutí o koupi automobilu po celém světě. Je logické, že jejich preference mají podstatný dopad na automobilový trh.

Nicméně, cílem Aston Martinu při vývoji DBX bylo vytvořit další krásný model značky s nezbytnými atributy pro úspěch na trhu s luxusními vozy. Aston Martin DBX by měl debutovat později v tomto roce. S největší pravděpodobností k tomu dojde na autosalonu v Los Angeles na konci listopadu a očekává se, že se následně stane nejprodávanějším vozem značky.

27.6.2019 10:00| autor: Lukáš Volšický | zdroj: Motor1

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist