Aston DB9 dostane brzdy z vozu Caparo T1

Vzpomínáte si? „Silniční formule...“ „Rychlejší než Veyron...“ A nakonec z toho zbyly jen brzdy.

Projekt superauta Caparo F1 začal řadou velkohubých prohlášení, pokračoval požárem testovacího vozu prakticky v přímém přenosu…  a pak potichu vyšuměl do ztracena.

Ale ne tak docela. Smyslem projektu bylo upozornit na potenciál firmy Caparo, která se specializuje na vývoj a výrobu speciálních komponentů pro automobilový průmysl. Povedlo se – brzdy z T1 si údajně brzy najdou cestu do grand toureru Aston Martin DB9. V porovnání se stávající brzdovou soustavou mají přinést o 24 % lepší odolnost proti vadnutí, o 18 % nižší maximální teplotu a o 30 % menší ovládací sílu. Kotouče o průměru 378 mm svírají čtyřpístkové třmeny, vyrobené z jednoho hliníkového odlitku.

Nepochybujeme, že z nové spolupráce budou těžit jak Caparo, tak Aston Martin. Ale jako výsledek jednoho z nejambicióznějších automobilových projektů poslední doby se nám to zdá trochu málo…

autoweb.cz

31.7.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist