Antiradary: Testujeme radarový detektor Genevo One, 2. část
poradna
Antiradar Genevo One si převzal další člen redakce. Tady jsou jeho postřehy z užívání.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
poradna
Antiradar Genevo One si převzal další člen redakce. Tady jsou jeho postřehy z užívání.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Předpokládám.
zmíněný antiradar jsem si ve verzi bez GPS také koupil do druhého auta a z jeho fungování úplně tak nadšený nejsem. Primárně používám Valentine ONE, který je za cca dvojnásobek.
Z mojich zkušeností mám k antiradaru Genovo dost připomínek:
– držák je špatně udělaný, Genovo se při jízdě docela nepříjemně kĺepe
– upozornění na radar probíhá tak, že nějaký hlas nejprve řekne pásmo (Ka apod.) a pak teprve začne pípat. Nejprve nevíte zda to jde z rádia nebo odkud. Je to dost matoucí, lepší je rovnou pípání, můžete rychle reagovat
– není jasný směr odkud měření probíhá, musíte koukat dozadu a dopředu a hledat
– kabel není smotaný do spirály, aby se dle potřeby natahoval, ale normální takže někde se válí a překáží
– citlivost je nižší (to bych ale vzhledem k ceně pochopil)