Alter ego, aneb jak zadarmo postavit nový model
27 fotografiísilniční doprava
Slýcháme dobré důvody, proč výrobci prodávají cizí auta pod vlastními značkami. Ohlédnutí do historie však odhalí, že přebírání modelů málokdy funguje.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
27 fotografiísilniční doprava
Slýcháme dobré důvody, proč výrobci prodávají cizí auta pod vlastními značkami. Ohlédnutí do historie však odhalí, že přebírání modelů málokdy funguje.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je fakt, že přebandovat Chrysler 300 na Lancii je šlápnutí do…
Lancii toto naprosto zabije a i evropan toužící po tomto voze raději zajde k dealerovi Chrysleru a koupí si originál. I když Fiat asi bude chtít Chrysler dostat z Evropy. Třeba Journey se mi také líbí, ale ne jako Fiat a díky předsudkům bych si tohoto \“Fiata\“ nekoupil.
Podobně divná mi přišla třeba mazda 121, která byla stejná z fiestou.
To mi ale tak divné nepřijde. Ford byl pokud se nepletu nějak s Mazdou ve vztahu. Navíc to byla malá auta v Evropě působících značek. Jako Berlingo/Partner, Galaxy/Alhambra/Sharan a další. Asi to je můj pohled zkreslený lokálními podmínkami, ale pripadá mí vzít Chryslera a přejmenovat ho na Lancii trochu debilní. Výsledku pak tak nějak nevěřím. Crysler je pro mě Američan. Velký, silný, trochu těžkopádný a sebevědomě okázalý. Lancia pro mě je značka spojující sport, sílu, lehkost a hlavně styl. Úplně něco jiného než má Američan. Jak mám velkému a sebevedomému, ale i celkem obyčejnému autu veřit lehkost a stylovou eleganci Lancie?
Kde je ten designový švih současných Fiatů u Dodge Journey?
To je asi jako kdyby prodávali Dodge Ram jako Fiat Ducato.
Nejsem z toho odvázaný, ale Lancia nyní prakticky neexistuje, takže Fiat nemá co ztratit. Dostal hotové, slušné auto, které navíc designově opravdu připomíná starou Themu (300C). A pokud bude stejné auto prodávat v Evropě jako Lancii a v Americe jako Chrysler, může být úspěšný. Hlavně musí začít pracovat na nástupci co nejdříve…