Alter ego, aneb jak zadarmo postavit nový model

27 fotografiísilniční doprava

Slýcháme dobré důvody, proč výrobci prodávají cizí auta pod vlastními značkami. Ohlédnutí do historie však odhalí, že přebírání modelů málokdy funguje.

Diskuze

4 komentáře

    trent

    Je fakt, že přebandovat Chrysler 300 na Lancii je šlápnutí do…
    Lancii toto naprosto zabije a i evropan toužící po tomto voze raději zajde k dealerovi Chrysleru a koupí si originál. I když Fiat asi bude chtít Chrysler dostat z Evropy. Třeba Journey se mi také líbí, ale ne jako Fiat a díky předsudkům bych si tohoto \“Fiata\“ nekoupil.

    punmpičkář

    Podobně divná mi přišla třeba mazda 121, která byla stejná z fiestou.

    trent

    To mi ale tak divné nepřijde. Ford byl pokud se nepletu nějak s Mazdou ve vztahu. Navíc to byla malá auta v Evropě působících značek. Jako Berlingo/Partner, Galaxy/Alhambra/Sharan a další. Asi to je můj pohled zkreslený lokálními podmínkami, ale pripadá mí vzít Chryslera a přejmenovat ho na Lancii trochu debilní. Výsledku pak tak nějak nevěřím. Crysler je pro mě Američan. Velký, silný, trochu těžkopádný a sebevědomě okázalý. Lancia pro mě je značka spojující sport, sílu, lehkost a hlavně styl. Úplně něco jiného než má Američan. Jak mám velkému a sebevedomému, ale i celkem obyčejnému autu veřit lehkost a stylovou eleganci Lancie?
    Kde je ten designový švih současných Fiatů u Dodge Journey?
    To je asi jako kdyby prodávali Dodge Ram jako Fiat Ducato.

    Jyrki

    Nejsem z toho odvázaný, ale Lancia nyní prakticky neexistuje, takže Fiat nemá co ztratit. Dostal hotové, slušné auto, které navíc designově opravdu připomíná starou Themu (300C). A pokud bude stejné auto prodávat v Evropě jako Lancii a v Americe jako Chrysler, může být úspěšný. Hlavně musí začít pracovat na nástupci co nejdříve…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist