Alfa Romeo MiTo 1.4 T

16 fotografiíAlfa Romeo

Dokáže MiTo nabídnout nevšední řidičské zážitky, nebo se opět jedná o průměrné italské auto se všemi obvyklými chybami?

Diskuze

26 komentářů

    Majkl

    ten přední převis se mi zdá dost velkej, aspon proti cooperu je hodne velkej

    stunty

    proti Cooperu je každej převis velkej.

    GT

    Mini je zase hnusne, to si clovek nevybere.

    dan

    jo, nejkrásnější je folkswágn pólo hátépé

    GT

    Ne Polo a Fabie je jeste hnusnejsi, to radeji to Mini nebo Fiestu/Mazdu2

    Vlasam_Pleshko

    Druhá a třetí fotka je prostě nádherná, kdyby byly ve větším rozlišení, tak si jednu dám na plochu 🙂

    jjkk

    Prostě autor chtěl sdělit… zas italský krám, který nesahá německým ikonám ani po kotníky. A proto lidi, kupujte golfy GTI, focusy ST, mini coopery a já nevím co ještě, páč ty maj všecko úplně perfektní.

    Andreas

    Tak já jeden ten "italskej krám" mám, je to AR 159, ale pořád tak nějak nejcharismatičtější a nejnádhernější auto ve své třídě. Interiér a jízdní vlastnosti jedním slovem skvělé. Navíc první auto, u kterého jsem na plnou nádrž ujel 1100 km. A chci další… tředa tohodle malého zloprcka. Vypadá úžasně, ačkoli je Mini určitě dokonalejší, tolik charakteru a charisma jako tenhle pižla nemá a jsme tak nějak už přeminiovaní.

    GT

    kupujte golfy GTI, focusy ST, mini coopery

    Zadne auto neni uplne dokonale, ale jsou jen lepsi a horsi. Proste Alfa neni leadr ale jen velka srcovka se super designem a vykonnymi motory ale horsi spolehlivosti. Tak ji asi vnima vetsina.

    dan

    ta spolehlivost se prokáže až časem…

    GT

    Jiste, treba Alfa MITo prekvapi nebo taky ne.

    nedotaženě působící podvozek

    Design je pekny, ale nejsem velky Alfista tak ze zabit se na nedotazenem spatnem a moc tvrdem podvozku fakt zase nechci, navic u skoro sportovniho modelu.

    Velke odskakovani nesnasim to same delaji casto podvozky Hondy nebo Renault Sport (Clio). Jo nekomu to pride cool nez to zavesi na strom, bohuzel vlastni celkem bolava zkusenost.

    Tak pokud do Alfy nebo Hondy pudete tak davejte poradne na toto bacha. Dost zradne!!!

    Peter

    Nech si vraví kto čo chce taliani sú majstri dizajnu! Táto Alfa (ako aj ostatné) je proste nádherná je to imidžovka jak remeň. Veď koľko automobiliek si už dalo navrhnúť dizajn práve od talianov. A hlavne teraz v poslednom období chrlia jeden hit za druhým.

    Alfa MiTo klobúk dolu!!!

    Michal

    Dnes jsem ji viděl ve Strašnicích a vydržel jsem se na ni dívat asi 5 min. Je to skutečně nádherné auto a v černé, ve které jsem Alfičku viděl, byla ještě krásnější. Kdybych na ni měl, tak do ni asi jdu a odpustil bych jí i tu nižší spolehlivost.

    Vlasam_Pleshko

    Nemůžete tomuto auto přisuzovat nižší spolehlivost. Vždyť se teprve Míťa začal prodávat. Nebo už někdo slyšel, že se Míťa kazí. Mrzí mě, že se Alfám stále přisuzuje nízká spolehlivost, už je to koukám zažitá fráze bez jediného odůvodnění. 🙂

    Michal

    I to je fakt.

    Filipsson

    konečně normální názor.. jako ani já nevlastním žádnou alfu (bohužel nejsou prachy,)), ale když o něčem nic nevím, tak to nesoudím.. kdo z těch kecálků měl alfu, která byla tak nadprůměrně nespolehlivá??? na každým autě se někdy něco pokazí, ale němcům se to odpouští..

    Filipsson

    a eště jedna věc.. proč se redaktoři tohoto webu nezabývají mitem trochu víc?? a vůbec všemi alfami.. není zde jediná video recenze!!! hlavně že bmw je tam asi 10x (nic proti bmw) .. (opravdu nic, naopak:D, ale přece…)

    Dalibor Žák, autoweb

    My bychom se rádi Alfami zabývali více, kdyby Alfa Romeo představila něco nového. A video s novým MiTem bude, jen musíte chvíli vydržet.

    Peter

    Trocha odbočím.Vidím reakciu, chcem sa len spýtať,prečo nemáte žiadnu recenziu na Citroen Xantia? V ČR máte dokonca aj fan club a je tu aj forum.Díky za ohladuplnosť a reakciu!!!

    TUV, ADAC a Dekra

    Už je to koukám zažitá fráze bez jediného odůvodnění.

    Hmm bez jedineho oduvodneni … asi jen pro lidi co Alfu nebo Renault nikdy nemeli doma.

    Ostatni vedi, nebo alespon sleduji TUV, ADAC a Dekra.

    Miloš

    Minimálně jedno odůvodnění by bylo: Velký množství AR k nám bylo dovezeno v poměrně dezolátním stavu, jakoby "na dožití". Odtud hospodská fráze "ty italský sráče"…

    Mike

    Já se pořád snažim najít co se vám všem na tom autu tak líbí… Je to malý a kulatý, ale asi je to otázka vkusu, mě se prostě líbí velký a hranatý, ale ten zadek je podle mě prostě strašnej… To až pojede přede mnou tak budu mít pocit že na mě kouká moucha co mi sedla na čelní sklo…

    Peter

    To len preto sa ti nepáči ,lebo si ho ešte nevidel naživo!!!

    Integrale

    1. brzdy jsou podle mého přesně takové, jaké být mají; je počítáno s prudším brzděním a pokud si autor auto vezme mezi Řitku a Řevnice, záhy zjistí, že ten brzdový pedál funguje naprosto přesně. A hlavně – když to vezmu 3x tam a zpět, tak neshoří. S Mini S se zabiju, protože při druhém průjezdu se uvaří kapalina (jako na všem ostatním, co má jednopístkový hračky).
    2. odskakování kol přední nápravy – ano, ale zase mi tu jaksi chybí zmínka o tom, že to kolo odskočí v okamžiku, kdy všechna ostatní auta této kategorie už kosí čumákem trávu za vnějším okrajem oblouku. To je jaksi klíčová informace, ne? A při jen malé znalosti problematiky – to ladění je takové, jaké je nikoli kvůli nápravě přední, ale kvůli té zadní, protože ta má celkem jednoduchou kinematiku a tak bylo doháněno na odpružení, které navíc musí obstojně fungovat ve dvou režimech. Ale zase – co je v této třídě lepší? Cooper S ? Ano, má obecně lepší kinematiku, ale reálně je prostě pomalejší. Stopky prozradí víc než pocity.
    3. neustále mne udivuje obrovský důraz na zbytečnosti, jako jsou nějaká madla, páčky a podobné nefunkční a zbytečné věci. Proboha, na tom autě je řízení TRW 3x dražší, než je v tomto segmentu obvyklé. Má čtyřpístkové třmeny Brembo s průměrem kotouče jako ostatní průměr ráfku. Má elektronicky řízený tlumiče za dvacet litrů kus. Má zcela revoluční konstrukci motoru, velmi dobře propracovaný motormanagement, relativně dost slušně dimenzované mechanické díly… to vše za cenu lepší nákupní tašky, která se pod větším nákupem sesype, protože je vyrobená z bláta… ale pro českého pisálka jsou nějaké plastové kravinky tak strašně důležité, že je třeba jim věnovat třetinu článku? Kde to proboha jsme? Ve školce? Nebo spíš v jeslích?
    Proboha to jste tak ubozí, že nepoznáte pořádnou konstrukční a řemeslnou práci? Líní se ohnout, abyste viděli, jak je udělaný to, co není vidět, zato má rozhodující podíl na fungování celku?
    Nebo jste jen tak jednoduchý, že se necháte koupit za kus plastu plastu v ceně pětikoruny?

    mitojetop

    mám tohle auto a je naprosto boží ..1,4 turbo benzín 155 ps ..nadherny auto ktery jede ..je to radost ridit .. perfektni brzdy .. když to hodiš do šmíru tak si z volantem jen hraješ šlapnes na plyn auto se narovna a vystřeli .. je mi uplně jedno jakej je interier .. pedaly jsou blízko sebe což je supr pri rychlim brzdenim muzes brzdit i levou .. sedacky jsou nízko .. ja nevim ale pro me to je to proste nadherny auto ktery se suprově řídí a vyborně jede 🙂 všechny škodovky a nemecky auta se můžou jít zahrabat alfa je auto pro ty co maji koule .ahoj nazdar

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist