Alfa Romeo GTV (1994 – 2006)
10 fotografiíAlfa Romeo GTV
Sportovní kupé Alfa Romeo GTV sice má už své roky, přesto je stále vyhledávané. Zejména pokud má pod kapotou některý z nejvýkonnějších motorů.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
10 fotografiíAlfa Romeo GTV
Sportovní kupé Alfa Romeo GTV sice má už své roky, přesto je stále vyhledávané. Zejména pokud má pod kapotou některý z nejvýkonnějších motorů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
„Pod kapotu se nastěhovalo několik zážehových tříválců…,“ no dovolte! 😀
GTVčko/spider mám hodně rád, dřív se mi jejich design nijak moc nelíbil, ale s časem zraje jako víno a postupně poznávám, jak je tohe auto nádherné.
Pěkně blbý překlep. Tak to vypadá, když se píše článek ve 4 hodiny ráno – ach jo. Každopádně velká omluva a současně díky za upozornění!
Pochvala autorovi, konečně píše o ojetých autech někdo, kdo o nich něco ví resp. si to dokáže zjistit. Jako majitel GTV 2.0 V6 TB (Turbo Benzina) můžu s článkem jen souhlasit – GTV se rozhodně nehodí jako první / jediné auto do rodiny, ale jako youngtimer / hračka je to při dnešních cenách výborná volba. Jen to chce najít dobrý kus: zachovalý, nezbastlený a pokud možno nehavarovaný.
K informacím bych snad ještě doplnil, že u nebouraného GTV se netřeba obávat koroze, protože polovina karoserie je plastová a druhá polovina dobře pozinkovaná. A když už byla řeč o opravdu výborných předních sedadčkách, stojí za poznámku, že pokud jsou čalouněná kůží, jsou zároveň posazená o několik centimetrů výš, takže vysokým postavám (nad 190 cm) už může chybět místo nad hlavou. Látkové sedačky jsou pak lepší volbou.