Alfa Romeo Giulietta oficiálně
3 fotografieAlfa Romeo
Alfa Romeo představila atraktivního konkurenta pro Volkswagen Golf a Ford Focus.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
3 fotografieAlfa Romeo
Alfa Romeo představila atraktivního konkurenta pro Volkswagen Golf a Ford Focus.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Rozhodne vypada dobre,ovsem k tomu aby se stala lidrem tridy jen atraktivni vzhled stacit nebude. Tak uvidime zda vyboci s sedi prumernosti ostatnich modelu od Alfy?
No výbava je jedna věc, ale peníze jsou až na prvním místě….takže aby mohla konkurovat Focusu, Golfu a trochu A3 bude muset nabídnout taky zajímavou cenu. Zatím se to Alfám moc nevede uvidíme jak se Talošové pochlapí s novým modelem:-)
Giulietta je jméno používané nejen v 50.letech. Už jednou bylo vykopáno v letech 77-86 pro sportovní sedan s motory 1.3-2.0. Je škoda, že to na Autowebu nevíte… .
A co podvozok? Ked to bude na platforme Fiatu Bravo, tak na atakovanie pozicie Focusu moze zabudnut, a elektronicky diferak to auto nespasi.
Alfa Romeo tvrdí, že Giulietta "dostala úplně novou architekturu podvozku, která má vyhovět nejnáročnějším požadavkům na komfort, agilitu a ovladatelnost."
No, těžko říci, co si pod tím máme představit, ale doufejme, že nová Alfa Romeo bude jezdit daleko lépe než současné produkty.
Moc to nechapu, 159 jezdi velmi dobre a na nove MiTO Autocar peje chvalu….
Však Giulietta bude taky podvozkově špičková. S podvozkem Brava to nebude mít společnýho prakticky nic, dokonce je i jiné zavěšení kol. SkylineGT-R akorát pindá z hladu. 😉
Však Giulietta bude taky podvozkově špičková… pan je asi věštěc, že ;)))))
2Slaine: Nejak som Tvoju narazku nepochopil. Skus byt konkretnejsi ohladom zavesenia kolies, ked si tak dobre informovany. Postavit auto na platforme Brava by bolo celkom logicke, ked na nej stoji Mito aj Delta. Hlavne kvoli Delte som bol skepticky, kedze to je uz riadne velke auto na torznu tyc vzadu. Nastastie Autocar tvrdi, ze to je multilink, parada! Aj ked to asi nemaju z oficialnej tlacovej spravy, ked ini novinari o tom este nevedia.
Myslím že to je najkrajši hatchbag na trhu, zadok je krajší ako predok ale asi je to tym že sa báli už kopírovať Alfu 8C. Najviac sa mi pači ako VW zavislých fanušíkov na fórach sere že motory nezačínajú na 80 koni ako v Golfe a každý motor je dobrý. Ešte som zvedavy na hmotnosť a cenu. Spolahlivosť Alfy je dnes lepšia ako u Golfa tak ak bude cena na urovni Golfu neni nad čím uvažovať a treba začať šetriť. Nad Focusom by som neuvažoval vzhlad je nudný a okrem podvozku na ňom nič zaujimave neni, to vychvalovanie na weboch plati tak možno pre ST/RS ale taka benzin 1,4/1,6 je hrúza žere ako Volga a zrychluje horšie ako Š-Favorit a to za ty peníze je hamba.
TEST: Ford Focus 1.6 Ti-VCT – má vůbec nějakou chybu?
http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=752
Alfy romeo si člověk kupuje ze stejného důvodu jako svádí krásné ženy , ostatní je jen průměr ,ale když je skutečně krásná jako tato alfa tak je to uplně jedno 🙂 Pokaždé když vidím například GT , Breru , nebo ted nově MiTO nějak zapomenu co jim tam hrká za moturky atd. a řeknu si jen jaké je to krásné 🙂
No oni ty "motůrky" (hlavně MultiAir) jsou taky to nejlepší co se dá dneska v téhle třídě koupit.
Ale já myslel například 1.9 JTD v GTčku apod .
Myslím, že srovnávání s golfem a focusem je tak nějak mimo mísu. Golf, focus aj. jsou auta pro denní potřebu, také proto se ve většině případů prodávají ve verzi combi, nebo ve vyvýšené verzi jako golf plus. Dost pochybuju, že s takovými spotřebními modifikacemi AR počítá (stejně jako f.bravo také combi nedostal), takže těžko s nimi bude soutěžit v prodejnosti.
alfa ale nestavi auta aby trhala rekordy.. ty at si necha golf..
samozrejme, je potreba toho prodat co nejvic, ale to neni pro aflu duvod k nejakemu prozpusobovani se vetsine. a je to jen dobre!! a kdyz pak prijdou dobre vysledky z prodeje – zejmena v italii a myslim i rakousku tak je to bonus:) alfa neni pro kazdeho a proto je takova jaka je.. vyjimecna.. a kdyz projede kolem nove mito nebo v budoucnu giulietta tak se kazdy otoci.. a kdo se otoci za golfem??
najlepší komentár 🙂
osobne všetko čo si kupujem vyberám vždy taký dizajn
aby aj keď po x rokoch sa na to pozriem tak mam dobrý pocit
a nech mi nikto nepovie že toto mi ma poskytnúť golf??
a ten link na focus vyššie no to je presne ukážka toho ako nemá vyzerať auto tak bude vyzerať terajší golf za 2 roky
zo žiadneho uhla mi to auto a dizajn nepovie nič a to u alfy sa nestane .
Původní označení auta bylo 149. Kde k tomu chodíte? 147 + 1? Tahle logika u jmen aut moc nefunguje.