Alfa Romeo Giulietta 1.4 T

29 fotografiíAlfa Romeo Giulietta

Na bedrech nového modelu leží obrovská tíhá zodpovědnosti. Jestli Giulietta neuspěje, může si Alfa Romeo sbalit fidlátka.

Diskuze

70 komentářů

    wolff

    Ale pořádný.
    Máš vůbec řidičské oprávnění? Pochybuji o tom.

    Beaumont

    Jen bych dodal, že konstatování \“Pořád to není Golf\“ patří podle mého mezi klady, nikoliv mezi zápory. Nemyslím, že by svět potřeboval dalšího Golfa a už vůbec ne od Alfy…

    wolff

    Jojo, můžeš to Dalibore mazat jak chceš, ale to nic nemění na tom, že si lidský, zkorumpovaný a ulhaný hovado.

    wolff

    No chtělo by se říct… Zaplať pánbůh…

    Biest

    normalne sa zdrziavam komentarov ale teraz sa musim vyjdrit…

    Pri citani tohto clanku som sa riadne musel zdrzat aby som nevybuchol od smiechu. take bludy som uz dlho dlho necital.

    mal som tuto giuliettu pozicanu na vikend ale teraz mam pocit, ako keby som mal pozicane uplne ine auto,iny model, inu znacku… tolko polopravd som v auto teste este necital. a to som neni nejaky velky zastanca znacky alfa romeo, dokonca ani odporca vw.

    a tie prirovnania ku golfu… pan redaktor, je jasne za ktotu stranu kopete. ako vobec mozete pisat clanky, ked nieste absolutne objektivny a vsetko , co sa nepodoba golfu skritizujete pod holu zem.a to aj napriek tomu, ze pravda je niekde inde. (nevsimol som si to prvykrat)

    alfa romeo giulietta je nielen z mojho ale aj z pohladu mnohych odbornikov minimalne rovnako dobra, ak nie lepsia ako golf a podobne auta z koncernu vw.

    a s tymi jazdnymi vlastnostami a tym, ze alfa romeo giulietta nie je sportove ste si robili hadam srandu, ze? ci ste sa vozili na Zetore???

    a prave kvoli takymto clankom navstevujem vas web uz len minimalne…

    Beaumont

    Mně hlavně přijde srovnání Golfu a Giulietty jako dost mimo mísu. Podle mého je mezi nimi zásadní rozdíl v charakteru.
    Alfa je od začátku a už od nejslabších verzí laděná do sportu: nejde zdaleka jen o výkon motoru, nýbrž především o řízení, řazení, sedadla, zvuk motoru, chování brzd a samozřejmě věco jako DNA a Q2, které má Alfa standardně i ve slabších verzích, zatímco Golf vůbec nebo jen v těch nejsilnějších. Nic proti Golfu, ale ten je prostě laděný úplně jinak.

    pes

    Překvapilo mě, jak tu novou divnou Alfu Autoweb vychválil a vy tady všichni křičíte, že se vám zas něco nelíbí. To tomu měli dát dvacet hvězdiček a napsat, že je to nejvíc nejlepší supersport a stokrát lepší než Golf a Focus, proti kterým Alfa Džamila (nebo jaxe to jmenuje) jistě směřuje?
    Srovnání s Golfem a jinými beru, protože to je stejná kategorie. Giulietta se mi jinak líbí, i když si nemyslím, že by to bylo tak dobrý auto. Je to takovej Citroen…

    Drtikol

    Tebe překvapuje, že někdo maže agresivní a vulgární útoky proti osobě autora, ve kterejch navíc není ani žádný vysvětlení, proč anonym tento názor zastává a jaké k tomu má důkazy?
    Mě to teda nepřekvapuje. Já bych nejen mazal, já bych v takovém případě i blokoval IP. Když už bych se s něčím psal, nestál bych o to, aby to četli agresivní idioti…

    Drtikol

    Přesně tak 😀 Já to čtu, říkám si \“hurá, konečně alfa, která se nerozpadá hned v autosalonu\“ a mám takový hřejivý pocit u srdce… a pak kouknu do komentářů, hřejivost je v čudu a říkám si \“a jo, dyť já jsem vlastně v čechách…\“

    Fakt, lidi, až se projedete v tolika autech, v kolika jezdil pan autor, tak ho tady můžete očerňovat za neobjektivitu. Mám pocit, že si hospodští auto-teoretici autoweb nějak oblíbili. Škoda. Mít vlastní názor se holt v čechách trestá…

    Drtikol

    Jenže ty to bereš z toho \“sportovního\“ hlediska a to je ve většině případů právě mimo mísu. Absolutní většinu hatchbacků si nekoupí nadšenci, ale normální lidi, který potřebujou aby to auto bylo spolehlivý, kvalitní a tak dál. A zkus mi tvrdit, že Golf není standardem pro kvalitu. Stačí se podívat do interiéru, před deseti lety by slintalo i Audi. A pozor, já koncernová auta zrovna v lásce nemám.
    Takže ano, Alfa má podle margétingu uplně jinej charakter, ale cílová skupina je z 90% stejná. Takže srovnání mimo mísu není.

    Jak jsem to četl,tak jsem hned chtěl napsat příspěvek do diskuse. Ale už to tady bylo vyřčeno a jsem tudíž bez práce.

    bedi

    V prvom rade dakujem za test.
    V druhom rade autoweb citaju aj slusni ludia a vulgarne komentare na kohokolvek si nechajte do inej diskusie…

    Giulieta je plne porovnatelna s golfom, focusom, astrou a taktiez oslovuje takmer rovnaku cielovu skupinu. Nebude to aspon pre mna premiovka ale auto, ktore je inak \“ladene\“ ako konkurenti. A to ze nepatri do premioveho segmentu si uvedomoli asi aj samotni taliani aspon podla ceny, ktora je uplne konkurencna v porovnani s cca 120-130 kw motorizaciami tuctovych nemcov.
    A ze ma chybicky krasy? Ktore auto nema??? Moj focus ma uz 4,5 roka otravuje roznymi neduhmi. A mimochodom tiez pri extremnom brzdeni na hrboloch odskakuje zadok a auto \“taha\“do stran…
    Ak budem o rok – dva kupovat nove auto, urcite bude vo vybere aj Giulietta. P

    dan

    Téda! Tys mu to ale nandal!! 🙂 Seš dobrej, nejlepší!

    Limo

    Skutečně by mě zajímalo, jaký, s prominutím kokot, psal tento článek. Též by mě zajímalo, kolik vám – autorům – platí Motyky za tyto testy, protože ať píšete o jakémkoli autě, vždy nezapomenete významě vyzdvihnout Golfa – tak tuctově průměrné, neosobní a nijaké auto. Nehledě na to, že váš milovaný Golfík má z vámi výše jsmenovaných vozů rozhodně nejhorší podvozek, nejneosobnější design a valstně není vůbec ničím zajímavý, sand jen cenou, která je vskutku exklusivní, jenom ta exklusivita poněkud chybí…

    Limo

    A předpokládám, že jsi v životě Alfinku neřídil, možná ani neviděl. Pro Alfy je skutečnou konkurencí třeba BMW – to jsou také sportovní auta s nějakou tradicí a historií. To, že u nás velmi dobře funguje německý marketing a vymejvárna mozků je věc druhá, ale Golf konkuencí orpavdu není. Naopak mi v konkurenci chybí třeba takový Leon. ano, není to žádná premiovka, ale je podobně laděný. V podstatě je Seat jedinou sportovnější a \“krásnější\“ značkou do Motyk.

    Limo

    To máš úplnou pravdu! Svět by nepotřeboval žádné tak průměrné auto jako Golfa:-D

    Ludik

    jen chci reagovat na ty vulgarity – pánové jste ubozí, jak děcka na písku co jim sebrali bábovičky, škoda že je diskuze anonymní, věřím že v opačném případě by jste drželi ústa a krok, njn když není argument nebo rozumná myšlenka co jiného vám zbývá JSTE BORCI (k smíchu)

    jinak za giuliettu i článek velký dík

    Takovouhle Alfu ne...

    Můj názor je takový, že minimálně design tohohle auta je daleko sterilnější, než je tomu u Golfu. O to smutnější, že má působit \“sportovně\“. Na mě to působí, jako baculatý dortíček. Něco, co se hodí do 60. let, dnes tak jedině na Fiat 500, nebo na prcka do města typu MiTo. Ale na \“sportovně laděnou\“ (to je hrozný sousloví) Alfu Romeo nižší střední třídy? Vždyť mnohem lépe vypadají i dvacet let steré 145/146…

    Slaine

    Na autoweb už prakticky nechodím (není důvod), dnes jsem sem po delší době zabloudil a pan Žák mi hned takhle briskně připomenul, že skutečně stále ještě o nic nepřicházím. Checknu to tu zas za půl roku, jestli se tu náhodou neobjeví někdo, kdo umí psát.

    Chápu, že ne každý může psát jako pan Fokt, pan Koubek, nebo pan Janda, ale tohle je opravdu extrém.

    Bambík

    Tak horší test by snad naspal už jen Svět motorů. A co tím autor článku chtěl říct? Že na opravdový test asi neměl čas a nebo že raději jezdil do práce Golfem GTD s výborně zpracovanou a na dotek příjemnou sluneční clonou vyrobenou z vybraného plastového materiálu pro NASA . . . . Napsané \“údajné\“ postřehy nejsou z toho to vozu, protože jsem ho měl 2x. Asi autora článku tak naštvala sluneční clona že se musel vyřádit nad psaním toho to textu. Bravo, těším se na test nového Passatu to bude \“pecka\“ tím ani nemusíte jezdit. Lepší bude jen Bugatti Veyron, . . .

    Subaru4ever

    Solidní test na solidní auto 🙂

    Je smutné pročítat diskusi a vidět, kolik hlouposti na světě je. A bohužel to nekončí jen u hlouposti, ale u ubohosti. Absolutně nechápu, jak mohli místní koumáci přijít na to, že pan Žák vynáší Golf do nebe a poplivává Gulietu. Ať se vám to líbí nebo ne, Golf a jeho příbuzní prostě jsou, a nejspíš ještě dlouho budou třídním etalonem/průměrem/nejmenším zlem/nejracionálnější volbou. A stejně jako s etalony v jiných lidských odvětvích, tak i v autech je přirozené konkurenci porovnávat s etalonem. Zde je třeba podotknout, že etalon nemusí nutně znamenat, že je ze všech nejlepší, respektive že všechny jeho vlastnosti jsou nejlepší.

    Po přečtení těch několika příspěvků od \“parazitů lidského pokolení\“ bych se klidně přimlouval za obnovení registrace diskutujících. Jenom by musela fungovat – na jako tehdy, kdy jsem se úspěšně zaregistroval, ale nemohl se přihlásit :-/

    wolff

    Parazitem je jen autor tohoto článku a pak ty multinicky, které si nejspíš redakce autowebu spolu se svým sponzorem zaplatila. To, že ten článek ve finále nevyznívá tak kriticky je bohužel (nebo bohudík) jen daní za to, že je Giulietta výborné auto, které prostě jen tak strhat nejde. To, že jsou AR a VW a nebo třeba BMW konkurenti nikdo nezpochybňuje, přičemž je potřeba si uvědomit, že třeba AR cílí spíše na zákazníky Golfu z vyšších specifikací (nepočítám GTI). Co trochu pokulhává je srovnávání s Astrou, které je prostě úplně mimo mísu, přičemž Astra je spíše konkurencí pro Bravo, případně ještě lépe Deltu. Astra je těžká, technologie podvozku a pohonu je nic moc, prostě průměrné auto třídy. Ale tam Astra patří – komfort za málo peněz. Srovnávání s Astrou, případně starým Focusem považuji za mimo mísu. Je vidět, že autor článku píše jen to, co chtějí (jak někdo podotkl ČEŠTÍ) čtenáři autowebu asi číst (já mezi ně nepatřím, já sem zabloudil náhodou, co je autoweb zač jaksi vím dlouhodobě).

    A za další… Autor je prostě tak vyježděný, že ho překvapuje, že při brždění auto mírně táhne stranou vzhledem k použitým pneu. Tohle považuji za druhou totální hovadinu, která se v článku vyskytuje.

    A třetí hovadina… vyjadřovat se s despektem o autu v případě a jen z důvodu nefunkční aretace sluneční clony, mi přijde jako totální odvar autora.

    P.S. Nezažil sem jediné koncernové auto, kde by aretace clony fungovala podle mé představy a aby toho nebylo málo, většina těch slunečních clon vrže… Zajímavé, že takovou kravinu tady na autowebu napsanou nenajdem a při tom je to pravda.

    Takže závěr. Autor ať si píše co chce, nicméně je to zcela jistě HOVADO nejvyššího řádu a za tím si stojím. Ten článek je prostě napsaný špatně s mnoha chybama.

    Ludik

    chyby v článku možná, ban wolffovi zcela určite

    wolff

    No jistě o tom není pochyb. To je to nejsnažší… Novinář co je placený za všechny ty bludy je však jistým přínosem pro společnost. Měl by ses probrat a uvědomit si kde žiješ.

    P.S. Nebude to hezké probrání. Tady totiž nejde o auta, ale o úplně něco jiného. Text testu je záměrně tak špatně a s takovými chybami napsaný.

    Jinak k tobě snad jen.. Díky za Giuliettu, ale rozhodně ne za takovýto test (bojím se to tak nazvat). To raději žádný, neboť nštěstí každý sám si může to auto vyzkoušet a projet aby poznal, jak to auto opravdu jezdí. Tenhle test je úplně zbytečný, tedy úplně ne, jen odhalil pana autora (je-li vůbec někdo takového jména) v plné nahotě.

    huh

    Jdi se někam vykřičet do jeskyně. Ať to všichni netopýři slyší, i s ozvěnou. Nesnáším, když někdo někomu sprostě cpe svoje omezený názory.

    Tohle je jenom takový malý testík a napsaný je dobře. Já bych týhle Alfě 4* nedal, takže v něm obstála velmi dobře. Jestli tě uráží poznámky o cloně, kterou autor použil jako příklad nedotažených maličkostí, nad kterými lze mávnout rukou, pak jsi to asi nepochopil. Nebo jsi jeden z těch blbů, co má doma italské auto a nesnese, když mu ho někdo kritizuje.

    Zkus si také uvědomit, že objektivně se auto ohodnotit nedá, každý člověk má jiné požadavky.

    wolf

    Dle jména předpokládám, že ty už v té jeskyni hučíš.

    Jen poznámku. Motoristický novinář by měl umět auto hodnotit OBJEKTIVNĚ (a podle toho stanovit měřítka). Aspoň ti nejlepší skuteční novináři (ne Dalibor) se o to pokouší a někteří to i umí (tak jak už tady někdo napsal přede mnou). On je za to totiž placený. Pokud by tomu tak nebylo, ať jde dělat do VW, Fordu a nebo Opelu či kamkoliv libo do marketingu a píše tyhle čloánky oficiálně pod nimi. Každá automobilka vydává svůj vlastní časopis. Tam by se jeho texty (pokud yb ho zaměstnali) hodily lépe.

    P.S. je to ofic. v rubrice velké testy (viz. Alfa Romeo Giulietta 1.4 T Velký test, vydáno včera 22. 11. 2010 v 09:22), nikoliv testík… I s ohledem na tuto skutečnbost mi byť zvláštním způsobem dáváš za pravdu, že je Dalibor to co je. A já ti za to děkuji.

    pes

    Co to tady meleš ty vořechu!?! Svezl jsem se i s Džulijetou. Nepřišlo mi, že by to byl sporťák, ale taky mi nepřišlo, že by to bylo špatný auto. Rozhodně se mi ale líbí jak vypadá. Jenže design sportovní auto nedělá.

    pes

    ty jsi ale kretén

    pes

    Podle tebe je objektivní zřejmě jen ten novinář, který pochválí auto, které se tobě libí. Podle mě je objektivní ten novinář, který si všímá i takových píčovin jako je aretace sluneční clony nebo nestabilita na brzdách.
    Předpokládám, že jsi A) vymatlaná guma, B) prodejce Alfy Romeo, C) blbec, kterej dostal ban i na hovnovinkách.cz a vylejvá si srdce tady

    prej hospodští autoteoretici 😀 .. to je dobrý. Já sem si řikal pořád jak ty přechytralý magory pojmenovat a tohle se mi líbí 😀

    Charger

    Je, či mělo by být, naprosto přirozenou věcí, že jednotlivý produkt je srovnáván s tím nejlepším ve své třídě. A je jedno jestli se jedná o auta, ledničky či robertky. Pokud si tedy Autoweb myslí, že Golf je nejlepší ve své třídě, tak je potom vše v pořádku.

    Konkurence BMW? Ty ses zbláznil. V BMW je nejmenší motor 1.8 mám takovej pocit. Chceš srovnávat AR Guilietu s 1.4kou s BMW a řikat že je to sportovní auto? Jako sportovní auto beru třeba BMW 335i, Subaru Impreza WRX atd… Alfa je značka která vyrábí pěkný sportovní auta, ale Guilieta není sportovní, ani Guilieta \“zelenej čtyřlístek\“ není žádná raketa…

    wolff

    Tohle psal zcela jistě Dalibor. Je mi jasné, že více než trojpísmený nick by asi nezvládl, takže to odpovídá. ZDRAVÍM Dalibore!!! :-))

    P.S. Dalibore… není to o pí…jak píšeš, ale je to o pravdě… To je celé. Vzhledem k tomu, že je 100 lidí, kteří s tím autem tady jeli a nikomu se záď nevlnila (ano na suchém povrchu na reálném okruhu a ne na nějaké pidi motokárové trati), tak Dalibore mám obavy opravdu o tvých řidičských schopnostech…, cože to v tom zadku vlastně cítíš… :-))

    Lepron

    Ano, Dalibor je kokot, ale jen a pouze v tom správném slova smyslu. Z Golfu mám sice osypky i na vnitřku očních víček, ale faktem zůstává, že je to široko daleko nejlíp vyrobené auto nižší střední třídy – jakkoli je to nuda k uzoufání.
    A Giulietta rozhodně není špatné auto, bohužel se, tak nějak tradičně, trochu rozpadá (mému kusu vrže celý interiér naprosto pekelně). Cena Golfu je poněkud exkluzivní, ale cena rebadge Fiata je v tom případě zcela přehnaná. Alfy jsem měl vždycky rád, ale to, co předvádějí v poslední době (s výjimkou 156 a 147) je prostě průser – za ty prachy. A největší shit je MiTo…

    Gallardo

    to se mi líbí 🙂

    petrolhead

    je to strašně smutné ale je to tak.. nedokážu si to jinak představit ale v českých časopisech či na webech prostě VW funguje jako velký boss a někdy mám pocit že autoři \“testů\“ tukají podle toho, co z německa pískají.. stačí se v časopisech podívat, kdo ty časopisy vlastní a kdo je největším inzerentem.. potom se už ani nedivím, že v časopisu faster Jakub Rejlek píše, jak by s Yettim nejradši jel dakar a nikdo se tomu ani nezasmál 😀 .. je to hrůza :/

    Víťa

    Jaký je důvod tvého komentáře?

    huh

    Proč se vždycky vyrojí dost lidí, kteří vždy hyperaktivně kritizují všechny novináře, když (naprosto logicky) kriticky srovnávají auta nižší střední třídy s Golfem a střední třídy s Mondeem?

    Proč se těch předražených Golfů prodá každý rok mnohonásobně více, než dokonalých Alf Romeo?

    protože VW je značka, která vyrábí obyčejná auta která nadšence do aut , kterých bohužel moc není, unudí k smrti

    Lyc-anthro

    Ja jednu taku julku vlastním a s tym vlnením zadku na rozbitej ceste súhlasim, konkretne pri intenzivnom brzdeni pri okolo 160km/h na zaplatanej ceste sa mi nebezpecne rozvlnil zadok zo strany na stranu, opakujem vlastna skusenost – pneumatiky 18\“, rezim D-dynamic, tlak pneumatik v predu 2,5 vzadu 2,5. Keby mal este niekto nejake otazky nech sa pyta…

    Lyc-anthro

    Ja jednu taku julku vlastním a s tym vlnením zadku na rozbitej ceste súhlasim, konkretne pri intenzivnom brzdeni pri okolo 160km/h na zaplatanej ceste sa mi nebezpecne rozvlnil zadok zo strany na stranu, opakujem vlastna skusenost – pneumatiky 18\“, rezim D-dynamic, tlak pneumatik v predu 2,5 vzadu 2,5. Keby mal este niekto nejake otazky nech sa pyta…

    jj

    Je vidět, žes tu alfu neviděl ani zdaleka, kdyby ano, tak bys o té kvalitě tak nepapouškoval co melou všichni, kdo v ní nikdy nejeli, hlavně ve srovnání s golfem. Golfa VI mám služební a zas taková sláva to není – pro mě nezábavný nudný chcíplý auto – pro někoho etalon třídy. A že před 10 – 20 lety se některým německým autům ani nesnilo např. o 5-ti stupňové převodovce, když italové ji dávali už do fiatu 127 a ritma v základu, to víš…?

    Lyc-anthro

    Ja jednu taku julku vlastním a s tym vlnením zadku na rozbitej ceste súhlasim, konkretne pri intenzivnom brzdeni pri okolo 160km/h na zaplatanej ceste sa mi nebezpecne rozvlnil zadok zo strany na stranu, opakujem vlastna skusenost – pneumatiky 18\“, rezim D-dynamic, tlak pneumatik v predu 2,5 vzadu 2,5. Keby mal este niekto nejake otazky nech sa pyta…

    olso

    Hi, preco si si sa rozhodol pre Alfu? Predpokladam ze bol vo vybere Focus, Golf?

    Lyc-anthro

    Pretoze som chcel aspon trosku sportove jazdne vlastnosti – t.j. vzadu multilink, nizky posadz – sportovy, benzín a hlavne s výkonom, auto muselo byt nove, nedotknute, muselo mat 4 dvere, kufor, adekvatnu cenu, nesmel to byt ziaden VW koncern produkt, ano zalezi mi na dizajne auta – to bolo tiez kriterium. – a tak nejak sa mi to zlialo tak ze som namieril do alfy a este pred tym nez som videl giuliettu na zivo som vedel ze to auto proste chcem, nad nicim inym som uz ani neuvazoval, jednoducho toto som chcel a hotovo. Moje nadsenie dodnes neopadlo, ziadna ponakupna neistota ani pochyby, proste som spokojny – to auto dobodky splna to co ja od neho ocakavam – zabavu, zvuk, vykon, dizajnovu krasu, auru znacky alfa romeo.

    Johnny

    Přesně tak,
    Alfa je mi maximálně sympatická, úžasná historie.
    Ale bohužel mám pocit, že jde pomalu do kytek – ve smyslu jakou pozici kdysi na trhu měla (Fiat je poměrně mocný koncern, určitě ji udrží). Proč nestála 156 za moc a 159 byla ještě horší. Možná bude Julka lepší. Kéž by. Ale pchybuji, že se Alfa někdy ještě bude řadit mezi premiové značky (tam bude spíše Maserati) anebo množstevní trhák (spíš Fiat).Tak mi z toho vychází málo prodávané obyčejné auto se sice velmi bohatou historií, ale srovnatelné s obyčejnými auty typu Focus, Golf, Astra atd.

    Ludik

    nebo že by leštil před domem svúj VW golf a konečne nehanil lidi (redaktora) které nezná?

    wolff

    nezná, to máš zcela jistě pravdu, nicméně zná produkt jeho práce. A pokud je v produktu několik zcela jistých chyb, pak má wolff právo autora produktu řádně zkritizovat, zeména pokud chyby neplynou z neznalosti, ale třeba ze schválnosti.

    jj

    Konečně jeden nezaujatej a nezávistivej názor…tak ať ti alfa slouží k radosti i užitku – za tímto produktem se vždycky rád na silnici ohlídnu!

    Goes

    Wolffe mě se taky vlnila…

    Julian

    \“Líbí se mi\“, jak tu někteří oddaně-zaslepení příznivci AR trucují nad tím, že autor sice tuto Alfu pochválil, ovšem ne tolik, jak by si (chudinky) oni sami představovali… Diskusní dno obsadily příspěvky, které namísto argumentů používají vulgarismy, např. nervově tradičně labilní (nejen na těchto stránkáhc) wolff se svým oduševnělým \“hovadem\“…., blahoslavení chudí duchem…

    Julian

    Tak obhajovat tu podobně sám sebe ve třetí osobě, to je opravdu síla na kterou musí mít člověk žaludek, dost nevkusná forma schyzofrenie…

    Kamila

    A že je Alfa pořád před těma 10-20 lety, to taky víš?

    blindr

    To se zas někdo ozval 🙂
    Alfa je technicky naopak hodně vyspělá a používá modernější technologie a proto je neoblíbená také pro dražší servis. Ale nemůžeš říct že se někde zasekla v minulosti, naopak je technicky rozhodně na vyšší úrovni než golf.
    Že zpracování není tak kvalitní, je možné, ale právě alfy nejsou auta pro lidi co chtějí vozítko do práce, aby pluly po silnici bez kontaktu s vozovkou, ale pro lidi, co se chtějí dobře povozit, občas si zařádit, ale zároveń chtějí rodinné auto se kterým se dá jet i úsporně. A alfa tohle splňuje. Můžete s ní jezdit jako s golfem, ale občas prostě za městem šlápnete na plyn a pak si užíváte jak dobře sedí na cestě, motor hezky ševelí a sedačky vám nedovolí se hnout z místa 😉 A i proto byla alfa vždycky etalon co se týče jízdních vlastností a s tím se golf rovnat nemůže.

    Kamila

    Ano, chudák například golf GTI, neli \“R\“ s technikou o který se alfě může leda zdát.

    Džetro

    Hádejte kde ještě Woff neměl ban.Hádá se všude, nadavá všude a je s ním prča.Né nadarmo má avatar na autorevue fanatik roku.:-)On to sice myslí dobře, ale nesnese koncern.

    http://gti.blog.auto.cz/2010-06/500-flastru-test-100-000-km/#comments

    machy

    Jezdil jsem golfem IV několik let do práce, a máte pravdu, krásné materiály, viděl jsem je hodně zblízka a ohmatával neustále, poněvadž jsem se tam na sedadlo spolujezdce prostě nevešel, a to měřím 170 cm a mám široký ramena. Manželčino punto sporting je stejně veliký. Já mám konkurenční Stilo 3dv., a to je auto o třídu větší. Takže Golf nebrat…….jinak nic proti koncernu, máme v rodině i 911.

    max

    konkretizuj akú inú techniku má Golf GTI napríklad oproti Alfe QV???

    Kopy76

    VW je neustále připomínaný etalon, který není už dávno není tak super. Akorát naší podplacení \“testaři\“ musí srovnávat Golfa a s autem, které je jinde a porazilo v testi i BMW1. Že by byl Golf lepší než BMW 1? Asi né…

    Kopy76

    VW je neustále připomínaný etalon, který není už dávno není tak super. Akorát naší podplacení \“testaři\“ musí srovnávat Golfa a s autem, které je jinde a porazilo v testi i BMW1. Že by byl Golf lepší než BMW 1? Asi né…

    Jája

    No a když už budeš blokovat a mazat, nechceš je rovnou zavírat a popravovat? To se mi od vás demokratů hrozně líbí že jedině váš názor je ten správný!!

    Jája

    No a když už budeš blokovat a mazat, nechceš je rovnou zavírat a popravovat? To se mi od vás demokratů hrozně líbí že jedině váš názor je ten správný!!

    pedro

    už jsem si všiml dávno,že tento web má určitou averzi k italským autům a naopak u německých \“aut\“ přechválené i to co ty auta nemají.tohle už je ale moc končím s tímto volkswagenským webem…

    roubrt37

    je to tu už popsáno, ale zeptám se autora na:
    proč ve mě z tohoto \“testu\“ zůstaly 3 dojmy:
    – Alfa má špatný sluneční clony 😀
    – \“Autor\“ nepozná rozdíl mezi 1750 a 1,4-řkou, ale
    -alfa giulietta opravdu není golf. Když pominu tu idiocii srovnávání nesrovnatelného, jsem tomu vlastně rád…

    dgfgd

    Už mě tyhle němcofilové nebaví.co to je jako za hlášku,pořád to není golf?kdyby VW vyrobilo auto co vypadá takle jezdí takle,dostane 5 hvězd NCAP(nejlepší crash test roku 2010) nejlepší motor roku(1.4) tak se tyhle němcofilé budou ještě roky rozplývat nad tim jakou káru vyrobili.Bohužel alfa může vyrobit sebe lepší auto ale prodeje nebudou nikdy jako u golfu,díky těmhle recenzím a lidem.
    Někde jsem četl,že brzdy jsou vynikající a pokoušely se je na okruhu utahat ale nepodařilo se jim to….asi tenhle pán čekal,že brzdy budou jako u zondy R

    f

    je to sportovně laděný auto,to je jasný,že nebudeš srovnávat subaru wrx s giuliettou.Ale pořád je to sportovně laděný auto,nemusí mít 400 k aby to bylo sportovní auto

    gf

    podle hodně moc lidí jsou právě tyhle 2 typi označený za nejošklivější alfy….budeš asi disgrafik

    ales

    Nechápu tu hysterii, která se rozpoutá všude, kde se mluví o AR Giu. Srovnání s Golfem, BMW či A3… Není to úplně jedno? Ital přesně podle odkazu CARPE DIEM nenechá nikoho chladným – reakce jsou buď veskrze negativní, nebo veskrze pozitivní, avšak málokdo z reagujících Giuliettu vlastní, takže ze zhusta zaměňují pojmy s dojmy… Každopádně Giulietta není žádná šedá myš. Vůz je v prodejí od roku 2010, vítěz auta roku 2011, plný počet hvězd v crash testech, navíc 5 let záruka. Je nutné k těmto faktům něco dodávat??? Připadá mi úsměvné, jak to někteří diskutéři zarputile přehlížejí a odvolávají se na \“tradiční nekvalitu\“ italských aut, protože bratranci matky známého strejdy to říkal jeho kámoš, protože jeho kámoš prý Alfu měl a ta jeho byla šrot, tak to prostě hlavně lidi nekupujte, když je to obyčejný Fiat za kupu pěnez. Tečka.. Jistě, AR není a nikdy nebyla pro mainstreamové pragmatiky,kterým nejde o vzhled a radost z jízdy, ale pouze o velikost kufru, užitnou hodnotu a cenu. Automobiloví konzumenti v české kotlině odkojení Octaviemi všech generací, ve kterých se prohání většina národa, zdevalvovali vůz pouze na dopravní prostředek jakýchkoli emocí prostý – hlavně splynout z davem, a pak se nelze divit, že vybočení z řady se trestá negativním verdiktem mentorů. AR GIU nelze najít v žádném autobazaru, nenatrefíte na ojetinu kolem 50 000km ani na webu. Prodávají se pouze nové vozy a z toho jednoznačně plyne, že to auto prostě JE dobré a kdo si ho koupí tak zřejmě nelituje. My si Giuliettu pořídili jako druhé auto a stal se z ní miláček rodiny. A doporučil bych všem škarohlídům, jděte se v ní projet a možná poprvé v životě poznáte, co znamená radost z řízení auta 🙂

    Branislav

    Som sklamaný ako kritizuješ! Si zaujatý proti Talianom! Možno si zomrel v minulom živote ako gladiátor.. To ale neznamená že musíš robiť propagandu Nemeckých áut..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist