Alfa Romeo Giulia (2016): základ s dvoulitrem a 200 koňmi, Italové přiznali zpoždění

Šéf Alfy Fabrizio Curci připustil, že technické problémy skutečně zpozdily nástup Giulie na trh, popřel ale, že by za to mohly špatné výsledky v crash-testu Euro NCAP.

Podle britského magazínu Autocar, který Fabrizia Curciho zpovídal, se uvedení zbrusu nové Alfy Romeo Giulia v žádném případě nezpozdí o půl roku, jak avizovala některá média, ale řádově maximálně o pár týdnů. Potíže technického rázu při vývoji přiznal, podle něj ale souvisí s tím, že jde o zbrusu nový vůz a při zahájení prodeje musí být stroj v perfektní kvalitě. Curci také popřel tvrzení stránky Automotive News, která tvrdila, že auto selhalo v nárazových testech podle specifikace Euro NCAP, což mělo být primárním důvodem půlročního odkladu.

Na autosalonu v Ženevě, který právě v tuto chvíli probíhá, Alfa konečně odhalila také základní varianty typové řady Giulia, která bude ve špičkové variantě Quadrifoglio poháněná 2,9litrovým vidlicovým šestiválcem s turbodmychadly a výkonem až 510 koní. Nejslabší benzínová verze si bude muset vystačit s novým čtyřválcovým dvoulitrem, díky přeplňování však bude mít rovných 200 koní při 5000 ot./min a 330 Nm dostupných od 1750 otáček.

Milovníci naftových agregátů také nepřijdou zkrátka. Italové pro ně připravili 2,2litrový přeplňovaný čtyřválec MultiJet II s výkonem 150 a 180 koňských sil, tím by však paleta motorů končit neměla. Oficiální tiskové sdělení se o dalších pohonných jednotkách nezmiňuje, nicméně koncem roku prý máme očekávat benzínový dvoulitr naladěný na 280 koní a třetí, nejsilnější provedení vznětového motoru s 210 koňmi.

Všechny výchozí motorizace budou mít poháněná zadní kola a k mání budou především osmistupňové automatické převodovky, počítat však můžete i se šestistupňovými manuály.


3.3.2016 11:50| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.
TOPlist