Nová Alfa Romeo Giulia (2015) odhalena, verze Quadrifoglio Verde má až 510 koní
autoweb.cz > Alfa Romeo > Alfa Romeo Giulia > Alfa Romeo Giulia (2016): základ s dvoulitrem a 200 koňmi, Italové přiznali zpoždění
Alfa Romeo Giulia (2016): základ s dvoulitrem a 200 koňmi, Italové přiznali zpoždění
Podle britského magazínu Autocar, který Fabrizia Curciho zpovídal, se uvedení zbrusu nové Alfy Romeo Giulia v žádném případě nezpozdí o půl roku, jak avizovala některá média, ale řádově maximálně o pár týdnů. Potíže technického rázu při vývoji přiznal, podle něj ale souvisí s tím, že jde o zbrusu nový vůz a při zahájení prodeje musí být stroj v perfektní kvalitě. Curci také popřel tvrzení stránky Automotive News, která tvrdila, že auto selhalo v nárazových testech podle specifikace Euro NCAP, což mělo být primárním důvodem půlročního odkladu.
Na autosalonu v Ženevě, který právě v tuto chvíli probíhá, Alfa konečně odhalila také základní varianty typové řady Giulia, která bude ve špičkové variantě Quadrifoglio poháněná 2,9litrovým vidlicovým šestiválcem s turbodmychadly a výkonem až 510 koní. Nejslabší benzínová verze si bude muset vystačit s novým čtyřválcovým dvoulitrem, díky přeplňování však bude mít rovných 200 koní při 5000 ot./min a 330 Nm dostupných od 1750 otáček.
Milovníci naftových agregátů také nepřijdou zkrátka. Italové pro ně připravili 2,2litrový přeplňovaný čtyřválec MultiJet II s výkonem 150 a 180 koňských sil, tím by však paleta motorů končit neměla. Oficiální tiskové sdělení se o dalších pohonných jednotkách nezmiňuje, nicméně koncem roku prý máme očekávat benzínový dvoulitr naladěný na 280 koní a třetí, nejsilnější provedení vznětového motoru s 210 koňmi.
Všechny výchozí motorizace budou mít poháněná zadní kola a k mání budou především osmistupňové automatické převodovky, počítat však můžete i se šestistupňovými manuály.