Alfa Romeo 4C Spider (2015): sériová verze otevřeného modelu 4C oficiálně představena
autoweb.cz > Alfa Romeo > Alfa Romeo Giulia > Alfa Romeo Giulia (2015): stovka živých foto z premiéry, první záběry interiéru, plus další detaily
Alfa Romeo Giulia (2015): stovka živých foto z premiéry, první záběry interiéru, plus další detaily
Psali jsme to již v původním materiálu popisujícím premiéru nové Giulie a připomínáme to také nyní – ačkoli nový sedan navazující na modely 156 a 159 postrádá štíhlé a elegantní linie předchůdců a mnohými je už nyní jeho design přirovnáván k vozům BMW, Infiniti či Jaguar, vizuální agresivita z něj téměř odkapává a stylistické studio Alfy se rozhodně nemá za co stydět.
Úvodem také musíme přiznat, že nové technické parametry k vozu nemáme, tím hlavním důvodem vzniku tohoto článku jsou další nové záběry, každopádně postupně objevujeme z fotek i dalších roztroušených informací nové, dosud neznáme anebo přehlédnuté střípky.
Díky tomu můžeme stávající data doplnit třeba o fakt, že Giulia dostala v nejvyšší specifikaci V6 s dvojicí turbodmychadel a kromě 510 koní nabídne 600 newtonmetrů, nechybí karbon-keramické brzdy, přední karbonové skořepiny, elektro-hydraulická parkovací brzda, devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 245/35 ZR19 vpředu a 285/30 ZR19 vzadu, krytý podvozek navazující na funkční zadní difuzor a co je skvělé, kromě dvouspojkové převodovky bude dostupná také se šestistupňovým manuálem s kulatou hlavicí řadicí páky zčásti vyrobené z karbonu.
Dokazují to jednak první obrázky interiéru pořízené na prezentaci v museu Alfy v Arese, ale také krátké video z místa premiéry pořízené kolegy z HD Motori, které najdete na konci textu. Dále víme, že palubní desce bude dominovat tradiční dvojice velkých budíků, přičemž otáčkoměr bude umístěn vlevo, zatímco vpravo našel své místo tachometr.
Startovací tlačítko se podobně jako u některých modelů Ferrari dostalo na multifunkční tříramenný volant s modernizovaným logem. Ovládání ventilace bylo soustředěno do tří otočných ovladačů a pár pomocných tlačítek pod středovými výdechy a multimediální rozhraní s displejem uprostřed bude opět možné obsluhovat dalším velkým otočným ovladačem ve stylu MMI od Audi, respektive mnichovského iDrive.
Vlevo i vpravo od něj jsou další „kruhové drivery“ – blíže k řidiči je umístěný volič jízdních režimů DNA a na druhé straně půjde o knoflík ovládání hlasitosti audiosystému. Kromě toho v interiéru najdete spoustu karbonových panelů, čalounění kombinující kůži s alcantarou anebo také kontrastní prošívání červenými nitěmi.
zdroj: Autocar, Quattroruote, HD Motori