Alfa Romeo Furia je stylisticky zajímavě propracovaný italský supersport… z Polska

Je to čistá digitální teorie typu co kdyby, každopádně tohle s přeplňovanou V6 z Giulie Quadrifoglio o výkonu nejméně 500 koní by na silnicích nevypadalo vůbec špatně.
alfa-romeo-furia-je-stylisticky-perfektne-propracovany-italsky-supersport-z-polska.jpgCelá galerie 53 Zdroj: archiv redakce

Několikrát odkládaný a mnohokrát zkoušený restart Alfy Romeo má nyní na svých bedrech zbrusu nová Giulia, která by se měla postarat o většinu příjmů automobilky a vytvoření dostatečných finančních rezerv, aby mateřský koncern FCA dále se svou italskou sportovní značkou počítal. Jestli něco takového může zaručit pouze jedna typová řada, je nyní pouze v rovině spekulací, každopádně další modely by Alfa potřebovala jako sůl. Giulietta je na trhu už šest let, MiTo dokonce o dva roky déle a malosériová 4C také není nejmladší, navíc jich na silnice moc nevyjede.

Co by se do portfolia hodilo nejvíce z pohledů zisků, není těžké uhodnout – ideálně nový nástupce Giulietty nebo třeba i větší model nad Giulii, který by mohl konkurovat německé trojce BMW 5, Audi A6 a Mercedes E. Pokud jde o image, tam je nad slunce jasnější, že supersport by byl perfektní. Třeba jako ten s názvem Furia pocházející z počítače polského designéra jménem Paul Breshke. Jak tvrdí, při návrhu se nechal inspirovat hned několika historickými modely, jako jsou 33 Stradale, GTV Spider, Tipo 33-2 Daytona, G1 či Cuneo 33 Stradale. Jak se mu to povedlo, posuďte sami, nám se to fakt líbí.

20.7.2016 1:05| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist