Alfa Romeo experimentuje v Británii
Alfa Romeo
Firma si konečně uvědomila, že „cuore sportivo“ a odlesk dávné slávy dnešním zákazníkům nestačí.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Alfa Romeo
Firma si konečně uvědomila, že „cuore sportivo“ a odlesk dávné slávy dnešním zákazníkům nestačí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je jasné, že zákaznické služby jsou v dnešní době nesmírně důležité a je jimi možno dosáhnout výrazného náskoku a odlišení se oproti konkurenci, za neúspěchem Alfy bych spíše hledal kvalitu produktu a jeho umístění na trhu, tedy cílení na zákazníky. Dojde jim například, že by bylo lepší, kdyby se jejich auta nerozsypávala na prvočinitele, než aby takovým rozkladem postižený zákazník měl kam zavolat a postěžovat si? Kdo jim sakra dělá marketing?! 😀
Nejsem Alfista, ale mně se to zdá jako dobrý začátek.
Pověst o poruchovosti Alf nevznikla sama jen tak. Dnes díky tomu mají značné problémy (porovnej prodeje subprémiových a prémiových konkurenčních značek). Osobně se mi Alfy líbí, ale nekoupil bych si ji už jen kvůli tomu, jak ztrácí na ceně.
Jistě máš pravdu, že zvýšení spolehlivosti pomůže, ale… Kazí se všechna auta, některá o trochu víc, jiná méně – ale v zásadě žádný velký rozdíl. Rozdíl je, jak to řešit. Japonské automobilky si v minulosti vybudovaly pověst kvalitních a ta se teď s nimi vleče, ale to není ten pravý konkurent Alfy Romeo. Tím jsou německé "prémiové" značky. A protože v nejbližší době Alfa nepostoupí na spolehlivost Lexů, tak hraje se zákazníkem (potenciálním zákazníkem) fairovou hru. "Naše auta se kazí, stejně jako jiná auta, ale mi to nezakrýváme, netajíme. Za to uděláme maximum pro rychlý servis, příjemný servis a třeba i levný servis." Prostě jdou na to svou italskou cestou – espreso, osobní kontakt, pohoda. Věci se kazí, ale proč si to neužít.
Geniální 😀 To bych si přeci jen raději koupil německou konkurenci, se kterou do toho servisu nebudu muset ob týden. Italský přístup může fungovat v Itálii, ale jinde už daleko hůř.
Když už jsme u té poruchovosti, jsem zvědav, jak se s tím popasují francouzské automobilky (Peugeot, Renault)… taky začínají mít poměrně vážné problémy.
Bachorky o poruchovosti Alfy uz sou davno pric. Mislim ze by se nikdo nemel nechat ovlivnovat tim ze jsou Německá auta kvalitni. Spis naopak sou to akorat drahy šidítka-Audi,Mercedes apod. Alfy je krásnéautoa má charakter a osobnost. Kazdopádně bych si ji klidne koupil!
Alfa postoupila kvalitou stranšně dopředu. podivejte se na poslední výsledky spolehlivosti. ve stáří 3 – 4 roky je Alfa 156 před BMW 3 !!!!!