Alfa Romeo Brera v razantním tuningu od Vilner

Italské dvoudveřové vozy jsou, až na slabé výjimky, sami o sobě velmi krásné. Tu a tam se najde někdo, kdo tvrdí, že je umí ještě vylepšit.

Otázka, proč upravovat model Brera, není na místě, rozhodně ne optikou aktuální modelové řady Alfa Romeo, které – kromě sportovních kupé – vévodí MiTo a Giulietta, když Brera je s ohledem na ukončení výroby v roce 2010 archiválií.

Možná je za tím určitý dynamický potenciál definovaný trvalým pohonem všech kol s diferenciálem Torsen a vidlicovým šestiválcem 3,2 litru s výkonem 260 koní. Vzhledu dominuje matný lak karoserie, kola s designem leteckých turbín v černé barvě, a za nimi ostře červení brzdiče. Uvnitř to je o karbonu. Uhlíkové vlákno najdete všude, kam jen oko dohlédne, středová konzole je ódou na karbon.

Kromě karbonu je pak v interiéru zastoupena kůže nappa, červené stehy a výšivky s motivy asijského draka připomínající cesty, které podnikl Marco Polo.

10.9.2014 5:01| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist