Airbagy slaví šedesátiny
Dopravní nehody
Je až neuvěřitelné, že byly doby, kdy auta neměla žádné bezpečnostní prvky. Vracíme nazpět o dlouhé desítky let.
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Vyrazte do přírody kolem Pohořelic, kde Baťa kdysi pěstoval tabák
Vietnamský designér ukazuje, jak by mohla vypadat nová Fabia 4. generace
Dopravní nehody
Je až neuvěřitelné, že byly doby, kdy auta neměla žádné bezpečnostní prvky. Vracíme nazpět o dlouhé desítky let.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Děkuji za tento článek, dodnes jsem byl přesvědčen, že první airbag vynalezli u Mercedesu v oněch osmdesátých letech…
Omyl, vě většině věcí byla první amerika.
první airbag, první systém odpojování válců (Cadillac); první turbomotor benzín v osobáku (oldsmobile a chevrolet), první katalzyátor ve sportáku (DeLorean) atd.
Kdo by to řekl že v USA že?Taková technicky zaostalá země plná hloupých lidí.Kde kdo by si myslel že to pochází z high tech Japonska.