A vítězem závodu spotřeby se stává… osmiválec!
Zajímavosti o autech
Stačí "správně" nastavit podmínky soutěže a vítězem maratonu spotřeby se klidně může stát osmiválcový supersedan, který roztrhá Prius na kusy.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Zajímavosti o autech
Stačí "správně" nastavit podmínky soutěže a vítězem maratonu spotřeby se klidně může stát osmiválcový supersedan, který roztrhá Prius na kusy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je to tak, je jedno jaké auto řídíte, pokud umíte pracovat s motorem – otáčkami, dokážete jezdit s krásnou spotřebou a s dosti pěknou spotřebou se dá jezdit i s využíváním dynamického potenciálu. POZOR: lépe to jde s atmosférami, takže pryč s oturbenými motůrky.
Atmosféry bohužel časem skončí, eko-blázni mají ve světě hlavní slovo a oturbených pidi-motůrků bude jen přibývat. To, že 1.6 EcoBoost bude mít pod zátěží podobnou spotřebu jako 2.4 od Hondy, to ekology nezajímá a zajímat nebude, bohužel.
To je sice pravda, ale turbo motor ak nebude v zatazi ma mensiu spotrebu ako podobne vykonna atmosfera. Otazka je, ci problemy kt. s nim neskor budu stoja za tych par deci.