7-duvodu-proc-by-si-mel-kazdy-ridic-poridit-antiradar.jpg

7 důvodů, proč by si měl každý řidič pořídit antiradar

poradna

Detektory, které odhalují měření rychlosti, jsou obestřeny rouškou tajemství a kontroverze. Zcela zbytečně.

Diskuze

28 komentářů

    Lukáš

    Já vám řeknu, jak na to v blízké budoucnosti. V každém autě povinně zvukově obrazový záznam s GPS (dvě kamerky, jedna na řidiče, druhá před auto), večer povinná synchonizace se serverem státní správy, okamžité vyhodnocení. Jízda bez přestupků = kredity (např. na mýto a další služby), jízda s přestupky = okamžitá pokuta. 🙂 🙂 🙂
    Jen doufám, že já se toho už nedožiju.

    Martin K

    Napsané to máte hezky, ale celý pohled na plynulost, bezpečnost a agresivitu je moc zjednodušený. Nesmíte zapomínat na řidiče, kteří na 90 jedou třeba jen 70, protože se necítí, nevěnují se řízení a podobně. Těm žádný detektor nepomůže a nám „zdržovaným a rozčileným“ tím pádem také ne. Ani si nechci představit, co by takový člověk při zapípání detektoru udělal.. možná bychom se my ostatní naučili dodržovat skutečně bezpečný odstup i s rezervou v obavách, kdy to tomu pánovi ve starém autě pípne a dupne na brzdu.

    ME

    ..vymyslet jen trouba, co si přeje policejní stát plný kontrol. Vedlo by to jen k omezování horčímu než za komunistů.
    Já rozhodně nechci být nikým a nijak sledován, užil jsem si dost v mládí za komunistů a to nejsem žádný zloděj ani podvodník, jen jsem měl a mám svoje názory a ty vaše kredity a odměny mi za to rozhodně nestojí.
    Navíc když to tak vemu, tak neznám řidiče co by občas nejel rychleji, osbně jezdím rychle rád, ale nemusí to být za každou cenu a přednější je mi zdraví a život můj i ostatních.
    Takže vy se klidně denně večer choďte někam hlásit nebo kontrolovat, ale já to rozhodně nikdy dělat nebudu.

    Petr

    Je opravdu nepochopitelné, že se pořád řeší, jak nejlépe a pokud možno bez postihu porušovat na silnici zákon. Když tuto úvahu trochu přitáhnu za vlasy, tak je to v podstatě totéž, jako by někdo psal články o tom, jak nejlépe krást v supermarketu, nebo obírat důvěřivé seniory. Někdo může namítnout, že je to o společenské nebezpečnosti, ale co když někdo způsobí nehodu nedáním přednosti v jízdě, protože špatně rozpoznal, že se k němu v obci řítí „svou bezpečnou“ rychlostí 100km/h nějaký vyznavač antiradaru.
    BTW Já rychlostní předpisy dodržuji – nejlepší obrana před stresem popsaným v článku. Sice jsem možná doma o dvě minuty později, ale jako bonus mě ta jízda stojí daleko méně, než nějakého nebezpečně předjíždějícího idiota, kterého většinou nakonec dojedu semaforech.

    Lukas

    No jestli jste to nepochopil, tak to bylo mysleno v nadsazce a s hruzou toho, co si na nas EU v budoucnu vymysli. Ale ruku na srdce, nesplnilo by to svuj ucel? Nejezdila by 99%ni vetsina ridicu podle predpisu? To, jestli predpisy zabrani nehodam, je vec druha. Jak jsem psal, osobne se toho dozit nechci, taky sem tam predpisy porusim, ale pouze tehdy, pokud neomezuji nikoho dalsiho.

    ovce

    přečtěte si tohle a zjistíte že možná už brzy budou elektronicky a on-line analyzovány i naše výkaly. zastupitelé, poslanci a jiná svoloč kterou zaměstnáváme za své peníze vymýšlí další způsob, jak „zvýšit bezpečnost“

    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012072902

    mimochodem díky za další pravdivý článek

    Kuban

    no to sice nebylo asi úplně pointou článku, ale Váš komentář se plně shoduje s názorem tohoto webu. Řekl jste to sice kontroversně ale přesně tak to je.

    Řadíte se v očích pana Berana do stáda ovcí!

    Takže rada, pokud nechcete být Ovce, buďte rebel a anarchista…. Všeobecně se hlásíme k evropské demokracii, hledíme jako postkomunistická země po systémech západu, ne li i americe, ale pritom nejde o nic jineho, ze kazdy chce se vsim vymrdat… To uz neni demokracie…

    Demokracie je zakonny system ktery ma rad a pravidla, na zaklade ktereho jsou nam udeleny svobody.

    Autowebaci jsou proste anarchisti.

    Zetti

    a ty pravidla nastavuje kdo?
    Těch 200 + 80 s imunitou s 10% kriminalitou?

    Ty já logicky poslouchat nemůžu.
    Antiradar je blbost, na úsekový měření a laser to nefunguje a když se jezdí s mozkem, tak to není potřeba. Já rychlosti dodržuju okrajově, spíš jen na silnicích 1. tříd a plnou čáru, a naměřili mi naposled když jsem jel s W124, to už bude skoro 10 let za 400korun.

    jakub.r@seznam.cz

    Tak to jste mne dostal soudruhu demokrate! Svobody byly, jistě po pečlivém zvážení demokracie, uděleny! LOL!
    Podle mých daňových přiznání si jsem jist, že při vymrdávání hrají státy velmi aktivní roli!

    XXX

    Problém není to že se měří rychlost, ale že se měří často kde to není nutné (kde jde především o vybírání peněz), na tom se asi většinou domluvíme. Jde o to co s tím, jestli je lepší používat antir. což někdy může trošku pomoci, jestli je bezva se soudit o každou pokutu a nebo se věčně dohadovat s policajtama. To je takovej boj s větrnejma mlejnama. Furt dokola, nic to nakonec nevyřeší ba často se vaše peníze v daleko větším obnosu rozplynou ve správním řízení a nebo v kapse právníka.
    A nebo je možnost tlačit na ty co na víceproudou silnici dají padesátku, chystají se rozšiřovat úseky s třicítkou že tohle nechceme. Ale to nebude fungovat, dokud většina nepochopí kde je problém a stejně jako místní výkvět redakce budou daleko mimo mísu a budou se zaměřovat na lokální a nic neřešící potyčky na místě až když problém vznikne.

    Kuban

    proc si stezujes me? 🙂

    dane jsou nastavene (at uz tak nebo tak) a tva svoboda je v tom, se bud s tim smirit nebo ne… Nikdo te nenuti podnikat, mas volne moznosti…

    PS: Opravdu politiku neminim rozebirat, ostatne ty reakce presne podtrhuji to co jsem o anarchii psal. 🙂

    Kuban

    co se vymysli a predklada k projednani je vec jedna druha je ta, co projde schvalenim…. Bez napadu a myslenek neni pokrok a tudiz ani realna moznost aby bylo na silnicich lepe (dle vasich predstav)….

    me osobne se libi myslenka 100%niho sledovani vozidla, kdy presne vis kde vuz je a jak rychle jel, jak zrychloval… mit presnou GPS telemetrii, jestli riskantne nemanevroval…. to vse by se mi libilo, jen si diky zmanipulovatelnosti a „omezeni“ neexistujicich svobod toto nedovedu v praxi predstavit. 🙂

    ta paranoia ze te nekdo sleduje, je asi zakotvena z minulosti nebo nevim… To bych i chapal, kdyz se clovek za komaru bal se vysrat za barakem aby ho soused nenapraskal STBakum za kolaborovani s prirodou…. Ikdyz tyhle bonzacke manyry v tomto narode jeste stale s novym rezimem nevymrely. 🙂 to uz si ale povidam jen tak sam pro sebe 😀

    _

    Policie by měřila tam, kde je to zapotřebí

    A to jako že by si všichni v místech, kde je třeba rychlost měřit, vypnuly antiradary nebo jaký smysl by dle autora článku mělo měření (kdekoli), když by řidiči měli antiradary 😀

    řidič

    osmým důvodem je, že nějaký prodejce či výrobce nasypal autorovi článku, aby podpořil prodej. A to je ten hlavní důvod, protože část ze sedmi je fakt mimo.

    Jen si klidně povídej jen tak sám pro sebe, my už jsme si tady na ty tvoje žvásty docela zvykli.

    petr

    Průběžné měření a měření laserem poslalo pasivní antiradary bohužel do věčných lovišť. Argumentování tím, že s antiradarem se můžu více soustředit na jízdu je velká hloupost – aspoň v době kdy jsou běžné tempomaty a začínají běžné adaptivní tempomaty.
    Pak je tu ještě hlavní argument – u nás se jezdí zásadně v levém pruhu, zipování je sprosté slovo a základní výbava auta jsou nadávky a fuckování 🙁

    roseti

    Všechno je úplně špatně. Stačí, aby všichni. A to myslím úplně všichni dodržovali ty čísla, co jsou na těch kulatých plackách s červeným okrajem namalovaný. Když je tam 40, kouknu na tacháč, zpomalím na 40, pípnu tempomat a jedu čtyřicet. ne čtyčicet dva, ne čtyřicet 5, protože to je ještě v pohodě. Al e čtyřicet. S tim souvisí také aby v každém autě byl povinně tempomat a odstupňovatelný po deseti km v hodině. Problem solved. Agresivity by teké ubylo, protože by všichni jeli stejně a antiradary by nebyly potřeba. Ve Švýcarsku předjíždíte někoho třeba pět kilometrů, protože jede jen o jediný km v hodině rychleji než vy. A jen hodně málo lidí si tam dovoluje překračovat rychlosti… Proč tohle nefunguje u nás? Stejný příběh je Holandso, Dánsko, Švédsko….

    roseti

    krom toho ještě dodatek.. není to poprvé, co něco takového píši redakci tohoto webu, ale každý motoristický fanoušek nečhť se chová jak chce, ale měl by mít dost slušnosti a cti na silnicích, natož veřejně cpát národu to, jak je vlastně porušování předpisů v pořádku…. Samozřejmě je svoboda projevu a ať si každý hlásí co che, ale tady jde trošku o svou čest a tu páni redaktoři postrádají.

    roseti

    krom toho ještě dodatek.. není to poprvé, co něco takového píši redakci tohoto webu, ale každý motoristický fanoušek nečhť se chová jak chce, ale měl by mít dost slušnosti a cti na silnicích, natož veřejně cpát národu to, jak je vlastně porušování předpisů v pořádku…. Samozřejmě je svoboda projevu a ať si každý hlásí co che, ale tady jde trošku o svou čest a tu páni redaktoři postrádají.

    st

    Naprosto souhlasím. Rychlost jako taková není nebezpečná. Nebezpečné je, když se nepoužívá rozum, zvláště pak když je zatemněný alkoholem či THC. Vzpomeňme si jaká situace byla před bodovým systémem. Lidé v pohodě jezdili rychleji, provoz byl celkově svižnější bez stresů… v obcích se jezdilo okolo 60-ti mimo obec kolem 100 a na dálnicích mnozí 150-160. Prostě pohoda.
    A dnes? V obci si každý hlídá tachometr hlavně, aby tam neměl více než 50… co se děje za ním… vedle něj… toho už nezajímá…
    A podle toho to pak vypadá. Silnice jsou plné stresu, negativních emocí….
    Chce to více rozumu i klidu. Pohodu a spoustu šťastných km všem.

    st

    Tady jde o to, že pokud máte antiradar, tak se nemusíte bát takovou brzdu předjet a pak jet podle sebe. Nemyslím si, že většina lidí co má takové zařízení jezdí běžně 100 km/h v obci, ale prostě nechtějí zbytečně platit pokuty.
    Je všeobecně známo, že policie, zvláště pak ty obecní měří tam, kde nejvíce „narýžují“, což s bezpečností a plynulostí provozu nemá nic společného.

    st

    Mluvíte mi naprosto z duše. Bohužel policie místo toho, aby byla tam, kde je to opravdu zapotřebí, tak měří tam, kde má velkou šanci, aby někoho nachytala…

    st

    a co někdo kdo jede na spotřebu? Pro něj je nejlepší pokud pojede ustálenou rychlostí a ne pořád zrychlovat a zpomalovat. Navíc, vám se nikdy nestalo, že jste přehlédl nějakou značku? Např. u škol jsou mnohdy i 30, což považuji za rozumné, když se tam pohybují děti, ale co teď o prázdninách? Nebo v nočních hodinách?
    Nemluvě o takových specialitách, že značku zakrývá strom, či cedule obec je umístěna na hony od skutečné obce… a tak by se dalo pokračovat.

    XXX

    Naprosto souhlasím, ale to je proto že dělá jen to co se po ní vyžaduje a to je především vykazovat činnost. Dokud na ně bude kladen tlak ve vybírání pokut a nebude vyžadována prevence na opravdu vhodných místech, budou to tak dělat i nadále.

    ...

    Vyborne, soudruhu! A kdyz nam nasi nekonecne moudri zakonodarci prikazi, ze se nesmime holit, tak budes predpokladam mit nejvetsi bradku ze vsech. Protoze kdyz to rika zakon, tak je to spravne, ze.

    roseti

    no pochopitelně, že se může stát přehlédnutí, nicméně nechápu to s tou spotřebou. tempomat a hra na spotřebu jde ruku v ruce. lidi co jedou neustále pilu a lepí se někomu na zadek tak to se spotřebou moc nevyhrají. zatímco když polynule projedete obcí s tempomatem na padesát, tak jak to předpisy říkají, pak máte šanci i s tou spotřebou… No a co se týče třicítek u škol, tak je plně chápu a respektuji (i když v zahraničích je spíše omezení na 40 a ne na třicet, kterých skoro nikdo nedodrží. Jen já jsem za blbce, který na třicítce jede s trempomatem na třicet. načež se pak stává, že mne někdo předjíždí, protože je pro něj tempo 30 příliš pomalé….. prostě no coment

    Doktor - ten s tečkou

    A garantuji Vám Filipe, že půjde nehodovost o 90 procent dolů. Co je na tom špatného dodržovat předpisy? Dnes v televizních novinách hovořili o nedostatků orgánů pro těžce nemocné pacienty. To už tak někdy bývá. Manželka tuto zprávu poslouchala jedním uchem z kuchyně. Když přišla, tak se ptala co že říkali. Trochu jsem zažertoval a říkám – že se vláda rozhodla, že povoluje po dobu této zdravotnické krize neomezenou rycholst v obci, tak i mimo obec.
    Filipe, to by nebylo vůbec špatné,že, ale o čem by jste psal potom? Předýmám – už vidím nadpis: Proč všichni nemají Ferrari a já jsem bržděn těmi Škodovkáři.

    Mirek

    A ze tech ridicu je co jezdi na 50ce 30 a na 90ce 70. a mohl bych pokracovat. Jeste neumi pouzivat blinkry a zrcatka takze by delali jeste vic chyb nez ted. Ty by potrebovali el.soky kdyz by jeli pod limitem.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist