5 tipů, jak odhalit podvody při koupi ojetého auta
poradna
Trh s ojetými automobily má svá úskalí a koupě auta z druhé ruky může doprovázet řada rizik. Poradíme vám, jak je odhalit.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
poradna
Trh s ojetými automobily má svá úskalí a koupě auta z druhé ruky může doprovázet řada rizik. Poradíme vám, jak je odhalit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
NIKDY v životě bych si nekoupil vůz z bazaru, či od někoho. I když provedete veškeré možné prohlídky a prověrky technické i administrativní, čímž se sice o něco sníží riziko špatné koupě, přesto NIKDY nezjistíte, jak bylo s autem zacházeno či co kdy kdo s autem prováděl. I prověřování původu, stavu km a servisní knížky, to vše lze zmanipulovat. Snad jedinou výjimku akceptuji a to je koupě od souseda, známého či příbuzného, kdy je možnost průběžně sledovat na vlastní oči život vozidla a péči o něj jeho majitelem již od jeho koupě jako nového. Takový byl např. můj první vůz od již nemohoucího souseda až paranoického pečlivky a puntíčkáře, takže po 9 letech bylo vozidlo jak nové a mělo pouhých 42 tis. najeto, proto jsem přistoupil s klidným svědomím na vyšší cenu o nějaký ten tisíc. Ovšem od té doby si kupuji každých 4-5 let výhradně nový vůz, zpočátku klidně i levnou kategorii a bez veškeré výbavy, tedy tzv. socku, ale s jistotou nového vozidla.
…na území České republiky nachází alarmující počet aut ukradených v zahraničí a následně u nás přihlášených na falešné doklady….
Auto může být na prodej, a zároveň v exekuci či zástavě……
Co jsou takzvané omlazené automobily víme, kromě stáčení kilometrů navyšují pochybní prodejci rovněž často cenu automobilu falšováním jeho data první registrace v ČR či v zahraničí….
Co s tím?
Inu jednoduše. Ryba vždy páchne od hlavy. Ergo Nové zákony.
Za přihlášení a právní čistotu dokladů auta musí odpovídat registr a popotahován by měl být on.(A to už při přepisu). A úřad už si páky na nápravu nejde.A legislativa jim může napomáhat. Ono na každýho psa se hůl najde. Jen chtít.
Neprožíval bych to tak… to panické NIKDY 🙂 platí v Česku, Slovensku, Německo pokud kupujete auto od Turka a pod., což je vykoupená obdoba stavu auta z Čech.
Co jste psal, se dá praktikovat u laciných, tuctových aut do 500-700.000kč, které může mít každý, stojí na každém rohu a jde pouze o přibližovadlo.
Pokud chcete „skutečné auto“, nebo dokonce luxusní auto, typu BMW 3-5-7…, Lexus LS, GS…, Porsche 911… a máte trochu rozumu v hrsti, koupíte jej pouze v zahraničí s nájezdem do 50-100.000km od privátu. Mnoho jde poznat už z inzerátu (uznávám, že laik to nepozná).
Sám pořizuji tři auta ročně do firmyv Německu i Česku a většinou vše z Německa, nejlépe 300-400km od CZ hranic. Ty auta jsou vždy dražší než auta v CZ a rozdíl se bude zvětšovat. Musí mít ale nový TÜV, Unfallfrei a do 125.000km, jinak to není pěkné auto. Tam STK neprojde co v Česku, kde jde spíš o zaplacení mašinérie a razítko jako za komun. do občanky.