5-duvodu-proc-bude-mit-skoda-rapid-uspech.jpg

5 důvodů, proč bude mít Škoda Rapid úspěch

Škoda

Nelíbí se vám nový Rapid a nemáte rádi škodovky? Tak to si budete muset zvyknout na to, že rapidů budete potkávat víc a víc. Víme, proč se bude prodávat.

Diskuze

41 komentářů

    Bouvard

    Článek mne zaujal právě proto, že podle všeho dosavadního konání Škody Auto jsem došel úplně opačnému závěru, než autor. A to ačkoliv se mi nová Škoda Rapid líbí.
    Nebudu zpochybňovat argumenty, že je Rapid domácí, velký a nenápadný. To vše jistě bude hrát v jeho prospěch. Navíc bude hrát v jeho prospěch i detail, že oproti nastupujícím konkurentům – Peugeot 301 či Citroën Elyseé není sedanem, ale liftbackem, což bude vyhovovat velké části jeho zákazníků.
    Poslední dva důvody ale zpochybnit musím, a to jsou motory a jejich cena. Bohužel lze očekávat, že s cenovkou pro 300 tis. Kč bude spojen právě základní motor 1,2 HTP a zcela na rovinu, při velikosti Rapidu už je tohle spojení asi na pováženou. Za lepší motor bude třeba připlatit nad 300 tis. Kč a Rapid se rázem dostane do silnější konkurence dalších automobilek. Proto se obávám, že při zachování stejného přístupu k přípravě spojení motor-výbava-cena, který Škoda u svých vozů stále provozuje, nelze očekávat tak výrazný úspěch, jak se domnívá autor tohoto článku. ŠKODA…

    Bouvard

    Článek mne zaujal právě proto, že podle všeho dosavadního konání Škody Auto jsem došel úplně opačnému závěru, než autor. A to ačkoliv se mi nová Škoda Rapid líbí.
    Nebudu zpochybňovat argumenty, že je Rapid domácí, velký a nenápadný. To vše jistě bude hrát v jeho prospěch. Navíc bude hrát v jeho prospěch i detail, že oproti nastupujícím konkurentům – Peugeot 301 či Citroën Elyseé není sedanem, ale liftbackem, což bude vyhovovat velké části jeho zákazníků.
    Poslední dva důvody ale zpochybnit musím, a to jsou motory a jejich cena. Bohužel lze očekávat, že s cenovkou pro 300 tis. Kč bude spojen právě základní motor 1,2 HTP a zcela na rovinu, při velikosti Rapidu už je tohle spojení asi na pováženou. Za lepší motor bude třeba připlatit nad 300 tis. Kč a Rapid se rázem dostane do silnější konkurence dalších automobilek. Proto se obávám, že při zachování stejného přístupu k přípravě spojení motor-výbava-cena, který Škoda u svých vozů stále provozuje, nelze očekávat tak výrazný úspěch, jak se domnívá autor tohoto článku. ŠKODA…

    J.Arnošt

    Jako dobře, přeju jim úspěch, ale přál bych si aby VW tolik neomezoval Škodovku v designu i technologiích aby nekonkurovala jejich vozům.
    A hlavně, tohle nové auto bych spíš pojmenoval Felicia protože na ni by tento segment seděl, ale Rapid má většina lidí zažitý až jako kupé a tak si myslím že si ten název měla Škoda nechat pro nějaké sportovní kupé.

    Vojta

    …no ale záleží právě na tom, kolik bude stát…a vzhledem k velikosti a moderním technologií se může rovnat i vyšší třídou (je stejně velký jako octavia první generace) a vypadá dobře…podle mě ten problé, který uvádíte u rapidu, platí u všech Škodovek,ale stejně se dobře prodávají…aktuální Fabia, je hrozné auto…a stejně se prodává, Rapid zatím vypadá na dobré auto….

    Integrale

    5.DŮVODŮ, PROČ BUDE RAPID PRODEJNĚ ÚSPĚŠNÝ V ČR:
    1. je to Škoda
    2. je to Škoda
    3. je to Škoda
    4. je to Škoda
    5. je to Škoda

    Všechny ostatní argumenty jsou vycucané z prstu a najdeme u každého bodu vždy nejméně jedno konkurenční auto, které bude prostornější/levnější/hezčí/ošklivější/dynamičtější/línější/úspornější/stabilnější/ovladatelnější/vyšší/nižší/extravagandnější/usedlejší/zbytečnější….

    Nejde o to, zda někdo má nebo nemá Škodovky rád či nerad. Ale opravdu vyrábí Škoda tak mimořádná auta, že v polovině všech prodaných exemplářů nelze najít jinou volbu? Tomu snad, proboha, nevěří nikdo na této planetě!

    Tomek

    pokud hledáte v cenovém rozmezí 300-350, najdete zajisté konkurenty, ale do většiny z nich pravděpodobně nenacpete větší kočátek (C4, mazda 3, focus, I30, ceed, astra hb), nebo ho nebudete považovat za spolehlivý (renault, dacia, seat), nebo se vám nebude líbit (Cruze, Fabia, prakticky zaměřená auta a la Berlingo), nebo se do něj nevejdete (brava) , nebo to bude stará koncepce (astra classic). Výsledkem je zařazení rapida/oktávky na seznam zvažovaných aut. Jediné, co mě odrazuje je ten podvozek.
    Škodě se nás se daří trefovat do požadovaných parametrů některých skupin zákazníků…

    Jarda K

    Forma článku: češtine trp! Uznávám, toto jsou stránky o autech, ale těch překlepů je tolik, že mi nabouraly vlastní obsah.

    Š Rapid: Do toho auta nedávají kloudný motor. 1,6TDI je pro mě neznámá, ale snad naftomilům chvíli vydrží. Ale benzinový motor žádný? HTP mi přijde jako chcípák. To si koupí jen snad masochisté. A ty turbomotory? Co se potkají po cca 25kkm? Nebo mě, prosím, opravte: Už Boleslav Motoren Werke pořešili prakající řetězy???

    A proto si koupím Ford Focus s motorem EcoBoost, abych se mohl té škatuli Rapidu vysmát !!!

    Marty

    Máte tam překlep!

    Knight3000

    Za tu cenu si radši koupím málo ojetého Mustanga GT
    cca 40 000Km. A tak nazdar Škodovko

    Milan

    Při tlaku na šetření docela postup Škodovky chápu.
    Podvozková platforma převzatá z neúspěšného a škaredého Roomstera ušetřila prostředky. Tím i mimo ceny jsou pak určeny další vlastnosti. Osobně jsem zvědav na crash testy – kdy základ (předek) Roomsteru, ani Fábie netahaly tak moc plechu a přesto nedopadly nijak dobře. Ale třeba se kluci a holky z MB pochlapili a vymysleli nějaké řešení, nicméně vzhledem k absenci vysoko. pevnostní oceli bych tak netipoval. Další kapitola je šířka vozu, která zde velmi utrpěla. Je to přeci š(Š)koda.. a tenhle postup se osvědčil již dříve. Ještě si vzpomínám na.. před pár lety zajímavé informace přímo z vedení automobilky, že prakticky musí změnit filozofii svých aut, protože až příliš kanibalizují na mateřském VW. To se samoz.nesetkalo s patřičným nadšením. Ale zpět k parametrům. Použitím úzké a konstrukčně starší platformy znamená jednoduchou zadní nápravu. Asi by chtělo objetivně napsat, že Rapid nebude a ani nemůže být žádný „závoďák“. Každé řešení má své výhody, víceprvková náprava v Octavii 2 krásně dělí působící síly a zajistí tak poměrně dobrou přilnavost, daní však je nižší užitečná hmotnost vozu. Reálně tak bude Rapid asi dobrý na kvalitních silnicích a dovolí pořádné naložení, opak však budou nejisté jízdní vlastní na rozbité vozovce (upřímně ta je ČR skoro všude).
    Designově se Rapid povedl a pro z fotek ho soudím jako nejhezčí Škodovku nové post.kom éry. Nicméně je jasné, že za stejné peníze získá zákazník Octavie Tour mnohem lépe postavené auto. Ač nebude designově cool, pořád to bude auto, které nebylo od základu postaveno pro absolutní úsporu výrobních nákladů. S lépe dimenzovaným podvozkem, lepšími jiz.vlastnostmi, palubní deskou a prostorem.
    Nabídka motorů je zajímavá. Interně se ve Škodě ví, že 1.2 TSI nejsou rozhodně výhrou ve spolehlivosti a ještě to nějaký pátek potrvá „vychytat“. 1.2 http které se nedodává na vyspělých trzích netřeba mluvit. V ČR je to čistě něco jako 1.4 16V 59, 63KW u Oktávie… prostě sníží teoretickou startovací cenu.
    O Rapidu se říká, že to vůz koncipovaný pro rodinu. Dobře, ale to řešení otevírání oken je vtip? Bez pojistky proti přiskřípnutí a s ovládáním jen vzadu? Už vidím jak v nestřežené chvíli malé dítě vyzkouší zavírání oken… a bude problém.
    Celkově vnímám Rapid jako zajímavý a designově hezký doplněk trhu malých aut. Vlastně je to takový Polo seden v provedení liftback, který technicky nezdědil žádné nové řešení. Opravdu nic nového.. pouze se pod novým kabátekem prodává stará technika. Z hlediska cíle vozu – ziskovost na prodaný vůz je to ok. Osobně se domnívám, že do budoucna bude Škoda .. stejně jako Seat víc a víc automobilkou kompromisů, jak už to teď začalo, ale hold kdo chce víc.. pořídí si VW.

    Milan

    Při tlaku na šetření docela postup Škodovky chápu.
    Podvozková platforma převzatá z neúspěšného a škaredého Roomstera ušetřila prostředky. Tím i mimo ceny jsou pak určeny další vlastnosti. Osobně jsem zvědav na crash testy – kdy základ (předek) Roomsteru, ani Fábie netahaly tak moc plechu a přesto nedopadly nijak dobře. Ale třeba se kluci a holky z MB pochlapili a vymysleli nějaké řešení, nicméně vzhledem k absenci vysoko. pevnostní oceli bych tak netipoval. Další kapitola je šířka vozu, která zde velmi utrpěla. Je to přeci š(Š)koda.. a tenhle postup se osvědčil již dříve. Ještě si vzpomínám na.. před pár lety zajímavé informace přímo z vedení automobilky, že prakticky musí změnit filozofii svých aut, protože až příliš kanibalizují na mateřském VW. To se samoz.nesetkalo s patřičným nadšením. Ale zpět k parametrům. Použitím úzké a konstrukčně starší platformy znamená jednoduchou zadní nápravu. Asi by chtělo objetivně napsat, že Rapid nebude a ani nemůže být žádný „závoďák“. Každé řešení má své výhody, víceprvková náprava v Octavii 2 krásně dělí působící síly a zajistí tak poměrně dobrou přilnavost, daní však je nižší užitečná hmotnost vozu. Reálně tak bude Rapid asi dobrý na kvalitních silnicích a dovolí pořádné naložení, opak však budou nejisté jízdní vlastní na rozbité vozovce (upřímně ta je ČR skoro všude).
    Designově se Rapid povedl a pro z fotek ho soudím jako nejhezčí Škodovku nové post.kom éry. Nicméně je jasné, že za stejné peníze získá zákazník Octavie Tour mnohem lépe postavené auto. Ač nebude designově cool, pořád to bude auto, které nebylo od základu postaveno pro absolutní úsporu výrobních nákladů. S lépe dimenzovaným podvozkem, lepšími jiz.vlastnostmi, palubní deskou a prostorem.
    Nabídka motorů je zajímavá. Interně se ve Škodě ví, že 1.2 TSI nejsou rozhodně výhrou ve spolehlivosti a ještě to nějaký pátek potrvá „vychytat“. 1.2 http které se nedodává na vyspělých trzích netřeba mluvit. V ČR je to čistě něco jako 1.4 16V 59, 63KW u Oktávie… prostě sníží teoretickou startovací cenu.
    O Rapidu se říká, že to vůz koncipovaný pro rodinu. Dobře, ale to řešení otevírání oken je vtip? Bez pojistky proti přiskřípnutí a s ovládáním jen vzadu? Už vidím jak v nestřežené chvíli malé dítě vyzkouší zavírání oken… a bude problém.
    Celkově vnímám Rapid jako zajímavý a designově hezký doplněk trhu malých aut. Vlastně je to takový Polo seden v provedení liftback, který technicky nezdědil žádné nové řešení. Opravdu nic nového.. pouze se pod novým kabátekem prodává stará technika. Z hlediska cíle vozu – ziskovost na prodaný vůz je to ok. Osobně se domnívám, že do budoucna bude Škoda .. stejně jako Seat víc a víc automobilkou kompromisů, jak už to teď začalo, ale hold kdo chce víc.. pořídí si VW.

    solim

    asi těžko bude rapid konkurovat nové generaci hyundai i 30 (cenou,zárukou,výbavou,podvozkem a i jízdními vlastnostmi)

    Marek

    Prý budou moc šetřílkové zamávat levným sedanům – třeba thálii, až na ten rozdíl, že v základní výbavě můžu mít dvě thalie za cenu jednoho rapida.
    Ale ať má klidně úspěch, alespoň se nepřestanou krást hlavně škodovky a německé značky.

    ps: vůbec se mi nelíbí hanobení jména rapid.

    cml11

    Tohle auto je celé na téma nízká cena. Škodovka chtěla relativně velké a levné auto. Na použité technice a materiálech je to znát víc než by bylo záhodno, teď jestli to ve stejné míře bude reflektovat taky cena. Pokud bude stát ve stejné výbavě totéž co jiná generačně zastaralá auta jako třeba Renault Thalia, tak půjde díky svěžímu designu naprosto oprávněně na dračku. Základní cena nad 300 tis. je za tohle auto bezesporu příliš, ale se startem kolem 200 tis. už to může být zajímavá koupě.

    Dokud není k mání ceník, těžko soudit jestli máme před sebou úspěšný vůz. Osobně bych ale první prodeje čekal spíš za vyšší ceny. Zlevňovat se dá konec konců vždycky a v Česku si novou Škodovku hodně lidí koupí prostě už z principu.

    Pája

    Přesně tak!!!! Při ceně kolwm 220 tisíc bych o ní uvažoval,ale ne s motorem 1,2 HTP. Když,tak s 1,4 nebo 1,6, které jsou poměrné spolehlivé.A jak je výše uvedeno- za 300 t. mám 2 poměrně dobře vybavené thalie.Za 300t si radši pořídím Hyundai i30 a v trikoloru s šestikvaltem a kvalitním interierem.

    nornik

    Pokud je vasi prioritou v teto cenove kategorii kocarek, tak nyni je mozne za tyto ceny koupit treba C4 Picasso.

    Honza

    Kdyby to dali za 220 tisíc, tak nikdo nebude kupovat Fabie a možná ani Citigo. Takže tak nízké ceně nevěřím. Tipnul bych si start na 270-280.
    A za 300 tisíc bych si já radši počkal, až Ford bude mít akční ceny na Focus 1.0 Ecoboost … a ještě až pár lidí s tímto motorem bude mít najeto 150 tisíc.

    Majk.Z

    …ale to vem čert. Spíš mě zaráží to porovnávání a pár dalších věcí. Především, Thalie, Logany apod. jsou auta postavená na starší konstrukci nižších tříd (tedy Thalie – Logan na Cliu apod.), Rapid spadá už spíš do nižší střední (tedy k Vochcáfce), akorát bylo šetřeno, kde se dalo, tedy je to chudý příbuzný Vochcáfky. Spíš to vidím na tom, že kdo by chtěl levnější vochcáfku, sáhne po rapidu. Lidi, co by kupovali Fobie, u Fobií nejspíš zůstanou.

    Dále, moc bych nevyzdvihoval ani ten 1,6 TDi, ten motor, i když má papírově výkonu a krouťáku \“na rozdávání\“, prd jede a hodně žere. Se spolehlivostí, co se ozývají první ohlasy, to taky za moc nestojí (stejně jako stojí za prd 2.0 TDi a celkově to je se spolehlivostí motorů koncernu dost na štíru) stejně jako stojí za pytel přeplňované benziny.

    Ale pravda je, že lidi to budou kupovat právě proto, že to je škodovka a nic jiného je vesměs nebude zajímat.

    Majk.Z

    Jinak, tu relativně vyšší cenu chápu (novější platforma, \“větší\“, než konkurenti…), ale s 1,2HTP je to fakt předražené. Tuhle jsme byli ve při (nebo vepři? :-P) s jistým pánem, že on tvrdil, že oproti konkurentům je Škoda levná a všechny ostatní značky předražené. Když jsem to ale porovnal s konkurenty a dovybavil všechno na stejnou úroveň (tedy, nejčastěji jsem musel dovybavovat Škodovku), zjistilo se, že konkurenti mají sice vyšší cenu, ale zase daleko více výbavy a Škodovka si za každou chujovinu nechá velmi draze zaplatit. Po dovybavení tedy ve spoustě případů dopadla Škoda (konkrétně Fabia oproti konkurentům jako Yaris, Swift, Corsa apod.) spíš bídně. \“Cena již od…\“ je tedy naprostý nesmysl a nic to neříká o \“ceně\“ výsledného auta.

    ccc

    Už zase technologiím… Proč používáš cizí slova, když neznáš jejich správný význam, resp. překlad?

    Tomek

    máte pravdu, cena Piccasa je slušná. Otázkou je, jak jsou na tom \“citróny\“ s kvalitou … zkoušel jsem se ptát na C4 a docela ho lidé na fórech haněli.

    Tomek

    možná dovoz ze států, ale u nás pochybuji…

    v jaké stavu asi bude turbo po 150tkm ?
    Nechci to ani příliš zlehčovat, jsem vážně zvědavý 🙂

    radaumacher

    Argument se jménem je nesmysl. Felicie se prodávala jak housky na krámě bez ohledu na fakt, že to nebyl kabriolet. Drtivá většina lidí opravdu jen těžko bude zatlačovat slzu v oku kvůli tomu, že už to není to staré dobré kupé (které ve skutečnosti dobré nebylo) a půjde proto o dům dál. Lidé chtějí co nejvíce auta za co nejméně peněz.

    michal

    nekdo tu psal že by si raději koupil fokusa s motorem 1.0 ecoboost.No nevím to už mě příjde lepší motor 1.2tsi až na ty řetízky.Co se týče nového fokusa za ty prachy co za to chtěji bych do toho nešel,už jen proto že je to auto pro anorektiky,v předu je nesmyslně nafouklá paubní deska směrem dovnitř a v autě se cítím jak sardinka a to nejsem obezní postavy.Mě jako auto za rozumnou cenu připadá nejlepší astra klasik motor 1.6 85kw,auto které si na nic nehraje,je prostorné aspon v předu a dá se koupit za skladovka za 260000,takže o tom rapidu bych asi ani neuvažoval,pokud bude startovat na ceně někde 280000kč s motorem 1.2htp,který je tak do města a po vesnici.Až nalufroujou lidi kufr,naloží děti zapnou klimu,která mimo jiné bude za dost velký příplatek,tak to auto vůbec nepojede a bude žrát jak tank.Navíc se bude určitě připlácet za el.okna aspon v předu a zmíněná klimatizace je nutnost i když nežijem ve středomoří,tak ať se škodovka spamatuje.Za cenu 250000kč a s klimatizaci by se o tom dalo uvažovat,ale takhle.Za 260000 muže být ona zmíněná astra klasik motor 85kw klimatizace,el.okna a nemusí se za nic připlácet.Rapida si za ty prachy koupí jen lidi co ic jiného než škodovku nechtějí.

    rik

    Jak se říká na každým šprochu pravdy trochu.Každopádně nelíbí se mi základní motorizace htp do auto o hmotnosti oktávie,to bude lenochod.To snad nemyslí vážně,vždyť ten motor je slabej i na fábii.Takže si to shrňme,jestli bude cena začínat na cca 300000 bez klimy s motorem htp,tak aby byl rapid aspoň trochu použitelným autem,tzn.klima nějaká ta výbava motor 1.2Tsi bude asi začínat někde na 330000+příplatky výbavy tak jsme někde na 350000 když se to nebude přehánět s výbavou,protože jak dobře znám škodovku bude u nás!! v základu nabízet úplně očesané auto ve stylu fobie junior.V zahraničí to tak nebude,ve škodovce si totiž myslí že jsme úplně blbí a koupíme všechno,hlavně když je to levný,jenže asi to levný nebude,ale to ještě těžko říct,nemáme ceník.

    zaks

    No to mě už příjdou mnohem lepší korejci i30 nebo kia ceed,kde za tyto peníze dostanu sice auto s menším kufrem,ale mnohem lepší výbavou,hezčím interiérem v základu radio s mp3+usb,okna v elektrice,silnější motor 4válec a hlavně 5 a 7let záruku,takže na tuto dobu je klid pokuď se to nebude s…t.Za 320000kč jsou skladovky golfy s motorem 1.2tsi 63kw,což je lepší auto,s větší výbavou a mnohem kvalitnějším interiérem.Argument pro rapid bude velikost kufru.Cena základní verze,jestli bude bez klimy a ješte s Htp kolem 240000-250000kč by se dalo,ale za 290000 už jsou lepší auta se silnějšími motory a větší výbavou.Kdyby byl základním motrem motor 1.4 63kw tak by to bylo mnohem lepší svezení.

    Jarda K

    Já vím, ale nevím jak to opravit….

    Škeřík

    Je tu ještě jeden podstatný argument, který nikdo vůbec neuvedl. Rapid vyplňuje mezeru za Fábií, resp. Rapid je pro ty, pro něž je Fabie malá, ale Oktávka už drahá se zbytečně velkou spotřebou. O vůz, který je ve srovnání s Oktávií o něco levnější, o něco úspornější a přitom jen nepatrně menší, určitě zájem bude. Mně by se hodila čtyřkolka v provedení Rapid, jelikož Yetina není tak hezká a navíc v provedení 4×4 už předražená.

    Škeřík

    Tak po 150 tisících už toho obvykle bývá na výměnu víc – spojka, brzdové kotouče a pod – tedy samozřejmě dle způsobu jízdy majitele už o něco dříve nebo i později. Pokud by turbo mělo bez problémů vydržet 150k, tak by se zjevně vyplatilo. Stačí počítat 150 000 / 000 * rozdíl ve spotřebě * cena za litr benzinu. I kdyby byl rozdíl ve spotřebě pouhý litr, tak to dělá přes padesát tisíc, což je podstatně více než cena toho turba.

    Knight3000

    Aha a já si ho právě koupil

    Matěj

    Článek= snůška bludů! Takže jen krátce-Thalia v základu je cca o 130 tisíc levnější a i se základním motorem si bude Rapida s 1.2 htp (hard top power)dávat k věčeři!

    Radek

    Pět důvodů proč nekupovat:

    1. Rapid je domácí – bohužel, protože se za něj stydím!!!

    2. Rapid je velký – velký, ale paskvil!!!

    3. Moderní motory – 1.2 je zmetek, kde přeskakuje snad v jediném motoru na světě rozvodový řetez!!!

    4. Rapid je nenápadný – je nudný a vzbuzuje až odpor!!!

    5. Rapid bude levný – v maximální výbavě by musel stát max. 150. tis Kč na to, abych si řekl \“NO, JE TO ASPOŇ LEVNÝ!!!\“ !!!

    Radek

    Tak by mě zajímalo, kdo tu neustále dorovnává hlasy u mých komentářů, protože nepřevažují kladné či záporné hlasy, ale přibývají oba hlasy stejně u většiny mých komentářů a to je dost divné!!!

    Radek

    Doporučuji si prohlednout konkurenci zde: http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=760902#utm_source=centrumHP&utm_medium=autabox&utm_term=position-0 !!! Sbohem Rapide !!!

    Radek

    Doporučuji si prohlednout konkurenci zde: http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=760902#utm_source=centrumHP&utm_medium=autabox&utm_term=position-0 !!! Sbohem Rapide !!!

    Patrik

    Víte proč se mají v Německu relativně pořád dobře?Protože si dovolí vyrobit tento hnus a vědí,že se prodá.Mají perfektně,ale perfektně podchycený marketing,novináře a hlavně pověst vozů z NDR velmi kvalitních,nezničitelných ….Ale ta doba už je dávno pryč.Lidi opět věříte,že 1.2htp pojede za těch 5L benzinu to už tu bylo u Fábie.Redaktor tvrdí,že v autě nic nevrže aha to jsem nadšený opravdu uvidíme po par tisícovek km a par let provozu.O interiéru mluvit nemá cenu byl to hnus je to hnus a hnusem to vždy u Škodovky a VW až na pár modelu zůstane.Myslím,že vůbec auto bylo poskládáno z dílu co zůstaly na skladě.Škodovka má tu smůlu,že v době 80 let ji zakazovalo vyrobit dobré auto ČSSR a nyní to jsou chamtivý Němci.Bohužel ty chamtivé,namyšlené,opovrhující Němce stále někdo podporuje.

    Radek

    Doporučuji si prohlédnout statistiku prodejů nových aut zde http://prodeje.periskop.cz/cz/skoda/?y=2012&m=9&n=1 ! Pokud je tato statistika pravdivá, tak nejvíce Rapidů bylo registrováno ještě úřed začátkem oficiálního prodeje (tudíž asi testovací vozy) – (nahoře si nastavte měsíc, k jakému statistiku chcete zobrazit)! A ten zbytek bude registrovaný prodejci ještě před samotným prodejem (takto se falšují prodejní statistiky nových aut – prodejce zaregistruje auto dříve, než ho prodá a vy kupujete auto, které bylo registrováno třeba před půl rokem, on vám za to sice dá slevu, ale kupec přijde o půl roku záruky!)! Takže reálně prodaných Rapidů lze spočítat možná na prstech jedné ruky a tak to půjde \“zvesela\“ dál – viz. nabídka konkurence výše a mé další komentáře!

    Radek

    Rapid se nedostal do finále \“Auto roku 2013\“, čímpak to asi bude???!!! Myslím, že opakovat cosi o \“zapáchající samochvále\“ je zbytečné!!!

    To jo, ale náhradní díly na šikmooký auto jsou dvojnásobně dražší. Rapid v jakékoli variantě v Tsi jede velmi dobře. Cena a výkon auta je u Rapida velmi vysoko. Myslím že Rapid bude velmi žádaný na našem trhu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist