24h-le-mans-2009-peugeot-ukoncil-dominanci-audi.jpg

24h Le Mans 2009: Peugeot ukončil dominanci Audi

Peugeot

Dieselový Peugeot 908 HDI zvítězil ve čtyřiadvacetihodinovce Le Mans.

Diskuze

23 komentářů

    bonoslav

    Peugeot bude hrdo vyhlasovat svoju nadvladu nad svetom, ale o tom ze ich menezment kvality uz predbehli aj korejci nehovoria.

    B.

    Falta

    Tim bych si nebyl tak jistej, soused ma berlingo a vzadu MISTRI SVETA V RALLY.. Jinak eště aby dízly nevyhrávaly když sou proti nim benzíny tak diskriminovaný pravidlama

    Pulitzer

    Tak ty víš vo pravidlech fakt pěknou tužku

    traktorista

    Kdyz citron vyhral wrc tak ani nedal nalepku na pikaso. Pezout alespon vytezi neco z nejslavnejsiho zavodu na svete (priznejte si to). K 205 gti ma dnesni cokoli na svetelne roky daleko, ale vahu to ma a je to alespon zmena. A prestante si z nich utahovat, design se jim uprit neda a interiery take ne. A v patek vecer jsou to velmi pohodlna a prijemna vozitka. Kde jsou mclaren, ferrari, mercedes, toyota, mazda, porsche, jaguar, bentley, lotus, panoz a jine velke tovarni automobilky se svymy plackami z nejsilnejsi katerogie? Jediny aston martin se dokazal priblizit nadosah a to jeste za dob 5.5 litrovych naftaku, ktere dokud nebudou mit stejny odvedeny vykon pod krivkou pres otacky tak nebudou porovnatelne. Auty si tam posledni leta zavodi samo pro sebe a jeste se nezdraha vydavat auty átři klabspóóórt kvatro tédéý. Jinymi slovy cokoli je lepsiho nez styry kruhy s jejich panovacnym uberalles my ubermensch postojem. A kdybyste poradne sledovali, tak cely zavod je tak akorat zraly na poradnou diskvalifikaci r15 za vylozene "zdrave soutezni chovani", ktere zacalo uz v 0h0m0s tim, ze si nekdo nepamatuje jakou ma mit svou startovni pozici. A pokud by mel nekdo nejakou nejasnost tak to mam cely natoceny a muzeme se hadat …

    Tak a ted si me ukamenujte

    XJOHNNYX

    škoda, že Peugeot přestal umět vyrábět auta u 405tky:-)

    Ja123

    A 106GTI a 306GTI?

    mattt

    No pežot si muže dělat auta jaké chce třeba 407 je krásné auto ,ale dokud se tyto věci budou kazit tak že 40 000 km najeté auto stojí 2 měsíce v servisu protože nikdo neví co tomu je , tak do té doby si pežot nekoupím .

    Honza U.

    Jaky Lotus? co co asi mi něco uniklo? Lotus Jezdi placky a ja to zas nevim? 🙁 nebo Lotus neumi nastavit komfortni podvozek? Sakra Citroen teda prodělal kalhoty … Nebo mi něco uniklo?

    Jinak design Peugeotu je nechutně ohavný, velká rozšklebená držka a v tom lacina umělohmotná mřížka… no to je nádhera

    Josefí

    405 Mi16…byl poslední pažout o něčem(a to jen díky motoru)! Peugeot si akorát tak dokáže syslit krásný prototypy, jinak seriová produkce stojí za vyliž prd.el!

    Kyle

    vládne světu. Včera jsem jel za wotunidlem závodním 1,9 v červeným téčkudéčkuiíčku. Kouř z piklsly od piva jak z Prunéřova, divim se že z ní nečouhala hlava zelenýho aktivisty. Sazí jsem měl po pěti kilácích na předním okně jak plících po šichtě v koksárně. V zatáčkách šedesát, aby nevypadl z dráhy, za zatáčkou z toho lítají brikety. Když jsem ho předjel, svítil na mě ještě asi dvěstě metrů domontovanejma fialkama barvy lajtsejbru Obi-Wana Kenobiho, jak kdyby mi chtěl propálit kufr.

    Teď ropozávodníků přibyde i u Peugeotu.

    Máme se na co těšit.

    Xander_Cage

    Jsem smutný když vidím že v takovém velikém a historicky významném závodě vyhrávají traktorové diesly (TDI) kde jsou ty časy řvoucích benzínových motorů točících až do 10000 otáček za minutu a vůni spáleného benzínu. Film Le Mans je klasika na kterou se vždy rád obrátím než se dívat na tratory v TV. Ale i tak blahopřeji k úspěšnému 4. místu české posátce v benzínovém motoru jenom tak dál však ty traktory dostaneme pryč!!! Ale pro mě nejsou na tomhle závodě důležité auta, ale závodníci protože tenhle závod zvládne málo kdo at jede v čemkoliv a právem mají závodníci u mě palec nahoru. 🙂

    Kyle

    Už chybí jen to, aby se procpali do rallye. Mohli by pro ně udělat nějakej príma zrovnoprávňující budget, třeba uvolnit aktivní diferáky a povolit výkon na 800 koní, aby to bylo fakt spravedlivý.

    Miloš

    To je čertužel čim dál častější obrázek. 🙁

    Kulda

    …a pak jsi se probudil a měl ruku celou od h-o-v-n-a, viď?!

    Dalibor Žák, autoweb

    děkujeme za velmi přínosný příspěvek do diskuze…

    Fuzzy_Stone

    škoda že nejdou některé příspěvky smazat, viď ?!

    Josefí

    No výstižnější než strácet čas čtením půlstránkového dialogu o ničem!!!(viz-kyle) :-))))

    Miloš

    Přečíst půl stránky- zabíračka, co? (Ještě vědět, co je dialog…)

    Josefí

    Hádám, že v diskusi se tomu dialog obecně říká!;-) A pořád dokola opakovat texty z tuzing.com je celkem ohrané…

    Kyle

    Co jinýho bys čekal ? :-)))

    Josef K.

    Strejda má pažouta 207, ale že se stímhle dá vyhrát v le mans to bych nikdy netipoval. S takovou bedýnkou od tvarůžků. Fakt pažout (asi s horáčkem) jsou obdivuhodní borci. Blahopřeju a smekám.

    Honza U.

    Umřel Peter Wheeler, kdyby to někdo nevěděl jedná se o člověka co se nejvíce zasloužil o automobilku TVR v letech 1980-2004 za jeho děti se daj považovat: Sagaris, Tuscan, Typhon, T350, Cerbera, Chimera, Tamora, Grifith ….

    Sboheme Peter a děkuji za to co si pro nás udělal.

    A teď se zas hádejte o TDI, Tunerech…. stejně nic jinýho na tomhle webu už nikdo neumí

    Hitman

    Proboha :(. On je mrtvej? Sakra, nedávno jsem ve Speedu četl jak při vývoji Sagarisu jeho žena čekala syna a on plánoval jak ho dá kriketového klubu. Tragédie, tenhle chlap byl řízek :(. Snad se za pár desítek let dočkáme stejně dobrýho Wheelera Jr.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist