10 novoročních předsevzetí pro řidiče na rok 2014
Prvního ledna je podle zažitých tradic optimální čas pro bilancování a předsevzetí. Zde jsou ta naše.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Prvního ledna je podle zažitých tradic optimální čas pro bilancování a předsevzetí. Zde jsou ta naše.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Třeba podávat informace bez podjatosti a s kapkou inteligence, třeba by vám pak i hrozilo vybřednout z bulvárního levlu, jestli to to teda stojíte.
No zaujal mě bod, kde popisujete, co bychom neměli poslouchat za lži. Ocenil bych dlouhý článek jakožto neznalý o všech mýtech, které kolují mezi motoristy, byť to zpracovat i do více článků.
Bylo by to lepší než jeden nicneříkající odstavec
myslím že agresivita a neohleduplnost poměrně úzce souvisí se lží a manipulací. Pozoruju to na těch běžných řidičích ve svém okolí, na lidech kteří najezdí velice málo kilometrů v řídkém venkovském provozu, kteří se vlastně s nějakým opravdu kritickým chováním prakticky nesetkají. Oni jsou soustavně masírováni mediální propagandou, obzvlášť od těch ne příliš seriozních zdrojů, že na silnicích je to samej tenhleten pyrát žejo. Když pak vyjedou do provozu hustšího než jedno auto na kilometr, jsou nervózní a neustále očekávají útok. Na sebemenší podnět reagují podrážděně a často se sami chovají agresivně. Pirátem je pro ně každý kdo si je dovolí předjet, kdo jim nedá přednost což znamená že jim vjel před auto na vzdálenost menší než je dohlednost za jasného počasí, každý kdo jede něčím jiným než je normální auto, zde si dosaďte libovolnou značku. Když můžu, tak je nějak vyškolím, vytrestám, když nemůžu nebo se bojím tak aspoň nadávám a vybiju si to jinde. Když pominu vybrzďovače, což je prasárna největší, tak hned na druhém místě jsou blikači. Narazil jsem na to na několika místech v debatách, typicky v tématu používání mlhovek. Obvyklý scénář je- svítí mlhovkama, naperu to do něj ze všech světel co na kamionu mám! Takže někdo vyjede ráno do práce když je mlha a tma, po pár kilometrech vyjede za kopec kde už mlha není a protože hned nezhasne tak jemu a nejspíš ještě několika dalším to napálí z osmi halogenů samozvaný msitel do očí. A pohoda na silnicích je furt lepší a lepší.
teď se dívám že jsem zvolil asi trochu nevhodnou formu která by nemusela být správně pochopena. Tedy, ne já někoho vyškolím, tím jsem myslel chování toho nervního řidiče který ve své svaté válce proti imaginárním pirátům brání v předjíždění, překáží a dělá schválnosti.
Neřekl bych. Tahle parta nešťastníků se naprosto stejně projevuje již léta, kdy podobně moudré a objevné žebříčky a rady publikovali v tištěné formě a vytrvale tak devalvovali jméno britské motoristické novinařiny, k níž se hlásili. Ovšem co také čekat od postaviček z všeříkající fotografie, pro které není motivací pro práce novináře touha šířit informace, ale (v životě zřejmě jediná) možnost honit si ega sezením v půjčených autech…
Výstižné, ale zde bohužel asi marné přání.
„Dálniční pirát není člověk, který má Audi A6, Audi A8, BMW řady 3, 5, 7 nebo Mercedes (jakýkoli od třídy C výše).“.
Takže Audi A4 není rovnocené 3er/Céčku a nebudu v něm vypadat jako „pirát“?