10 neprávem opomíjených aut, která jsou skvělá
10 fotografiíZajímavosti o autech
V centru pozornosti jsou nejčastěji základní levné a úsporné modely, nebo rovnou vrcholné motorizace. Ale některá zajímavá auta lidé neprávem přehlížejí.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
10 fotografiíZajímavosti o autech
V centru pozornosti jsou nejčastěji základní levné a úsporné modely, nebo rovnou vrcholné motorizace. Ale některá zajímavá auta lidé neprávem přehlížejí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
s tím rapidem máte recht, udělat ho daleko horší a za nižší cenu, češi by se posrali z toho že nejlevnější auto na trhu je škodovka kterou měl praděda, děda, táta, strejda i vencovic od vedle. Vlasta ti vše opraví na koleni a udělá ti generálko motoru vejfukem za dopoledne. náhradní díly budou pršet každou neděli odpoledne z nebe a po pořádném knedlo zelo vepřu a studené dvanáctce budu usínat i s hřejivým pocitem, že jsem zůstal vlastenec a podpořil českou ekonomiku. to to škodovce nedošlo? tímhle by rozsekali všechno, rázem 10 milionů zájemců, i kojenci by to chtěli.
hmm, cely problem je v tom, ze ludom je fuk ako auto jazdi, aku ma techniku. Jedine co chcu, aby dobre vyzrealo.
Niekde (mozno aj u vas) bol clanocek o experimente audi a jedneho dealerstva v londyne. Obyc. dealerstvo zmenili na digitalizovane – virtualne – zakaznik si mohol virtualne poskladat oblubenu audinu a vsetko sam a intuitivne. Az ked chcel objednat – kontakoval niekoho.
Zaujimave ale bolo, ze iba 2% kupujich si objednalo pred kupou testovaciu jazdu! A tiez (bohuzial neviem percento, ale viac ako 50%) ludi si objedanlo vyssie vybavy (kvoli lepsiemu designu takej vybavy) ako je obvykle v obyc. dealerstve (resp. v tom predtym).
Podobne sa daju interpertovat statistiky – predaj malych SUV s pohonom iba jednej napravy. Podla mna uplny nezmysel, ale mysliem ze celych 60% predajov takychto suv ma takuto konfiguraciu.
Tyhle auta mám rád, jsou nenápadné a nestojí tolik. Výborný článek!
Silikonová prsa:):):) teda, nevadí mi diesely, ale to přirovnání je super
pri octavii 1.8TSI uvadzate, ze je to najspolahlivejsi benzinak, naopak v rubrikach Ojeta auta pri Octavii, aj Superbe sa prave tento motor uvadza ako problematicky \“Bezproblémový není ani výkonný motor 1.8 TSI, který mohou potkat problémy jako visící ventily a rovněž prasklá hlava válců\“. Tak ako to teda naozaj je?
Lebo Octavia aj Superb s tymto motorom sa aj mne pozdava ako zaujmava volba.
díky za dobrý článek, vše jest tak, jak je napsáno
díky za dobrý článek, vše jest tak, jak je napsáno
MADE MY DAY 😀
Tak tak , 1,8TSI je velmi nespolehlivý motor. Ale je jich málo, takže zdání klame. Je to spolehlivostí potvora jako 1,2TSI. Současná produkce motorů koncernu VW stojí za prd(běžných motorů) ne 4,2TDi atd
Musím se připojit, s tou spolehlivostí je to celkem bída, závady nebudu opakovat, jsou již popsány. Nebere moc, po Praze v pohodě do 8 litrů, motor táhne příjemě ale je nudnej a jízdní vlastnosti max. průměrné. a pohodlí slabší, zvlášť omezuje pravou nohu.
Novým benzínovým RR jsem ještě nejel, ale v odcházející generaci byl diesel lepší volba. Měl dostatek výkonu, jeho lepší (paradoxně) průběh odpovídající účelu vozu a dokonce i lépe zněl.
jistě, vy osvícený motoristo co jste si koupil to správný auto … ti ostatní, co nejsou tak echt motoristé kupují jen \“auto\“ pro jízdu z A do B a jsou pro vás \“burani\“ a možná i \“socky\“. No nic, přišlápněte si plyn a nechte se unášet opojným pocitem nadřazenosti 😀
mezi mé pracanty ve firmě patří i octávky. není to nadřazenost ale logika volby a čechy by tímhle oblbli. podpora české (ono z valné části hlavně německé) ekonomiky. já se vždy řídil logikou a chtěl jsem za peníze ten nejlepší poměr kvality a ceny a užitkové hodnoty…to prostě octavia není. S autama pracuju přes 30 let, znám většinu produkce značek i ty zaoceánské…škoda má nesmyslnou finanční politiku. nedovedu si představit že bych odjížděl z autosalonu v octavii a plácal se po zádech jak jsem vidělal a udělal dobrý kup. to musí pochopit ale každý kdo kdy rozebral pár aut nebo s nima pracoval a zná i auto jinak než jen ze sedadla.