10 nejlepších (a nejhorších) aut roku 2012
Mercedes-Benz
I letošek přinesl spoustu nových aut, z nichž některá byla skutečně velmi dobrá a jiná... No, jiná už nás tolik nepřesvědčila.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Mercedes-Benz
I letošek přinesl spoustu nových aut, z nichž některá byla skutečně velmi dobrá a jiná... No, jiná už nás tolik nepřesvědčila.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
U aut, která se sériově ještě nevyrábí, tvrdit, že jsou špatná… může jenom i.i.t. Zdravím redakci…
Jenom idiot odsuzuje někoho, kdo má vlastní názor.
podle mě je nejhorší auto citroen c1 1.0i, a mé vysněné je třeba audi q7 3.0 tdi quattro
podle mě je nejhorší auto citroen c1 1.0i, a mé vysněné je třeba audi q7 3.0 tdi quattro
C1 je malá městská skákačka s čiperným motorem od Daihatsu, co je na něm tak špatného? To by se potom dalo říct o každém malém autě, Citigo, Upu, atd. Q7 je podle mně nevzhledný, bez vzduchového podvozku nepohodlný mastodont, ale proti gustu.. To už raději RR nebo Landcruiser.
Nejlepším autem roku je pro mně Caterham, s kterým mám jediný problém, že na něj zdaleka nemám.
Nerozumim, čím si v komentářích vysloužil nepřízeň malý C1. Potom tedy celé trio kolíňat, které je stejné, s motorem od Toyoty, nikoliv Daihatsu. Stejný motor má Toyota Yaris a tento motor získal, pokud vím, hlavní cenu ve své kategorii, je to povedená litrovka, s malou spotřebou. Nemám toto miniauto, ale slyším ode všech chválu, ba i spotřeba není údajně nadsazene výrobcem, spotřebu 4,5 – 5 ji může HTP ve Fabii leda závidět.
I komunisti mají názor a určitě skvělej… Není nad to, když má někdo patent na rozum… Nic to ale nemění na tom, že redakce odsuzuje to co ještě neviděla.
najlepsim autom v tomto roku je jednoznacne tesla model s.. A hned za nou nový range.. bodka.. Najhorsia kaara asi nova skoda rapid
najlepsim autom v tomto roku je jednoznacne tesla model s.. A hned za nou nový range.. bodka.. Najhorsia kaara asi nova skoda rapid
Mohu se samozřejmě mýlit, ale myslím, že jste ty motory zaměnil. Ten který myslíte je v Toyotě iQ, a to skutečně je nový motor, který získal cenu Engine of the year ve své kubatuře. Pokud vím, tak kolínská trojčata mají motor Daihatsu, který je konstrukčně starší, ale jak jsem řekl, mohu se mýlit.
Ne, zeptejte se v Toyotě. Litrový motor kolíňat, která jsou identická, ať nesou znak Toyoty,Peugeotu, či Citroenu, je tentýž, jako v Toyotě Yaris. Jen jinak převodovaný, neboť Yaris je těžší. Daihatsu opravdu ne. TOYOTA AYGO je základní model, Peugeot i Citroen mají jen trochu jinak upravený design, technicky ale zcela shodné. Proč by Toyota montovala Daihatsu? Osobně, pokud bych toto chtěl, radějk bych bral Yarise. I v Toyotě prodejci říkali, že lidé kupují víc Yarise než Aygo.
Atmosfericky benzinovy dvoulitr ze je velky motor? Dle meho je to takove dnesni minimum pro stredni tridu. Skutecne velkou benzinovou atmosferu si uz dnes nikdo nedovoli udelat 🙁
Děkuji za tu přednášku o kolíňatech, že se liší v podstatě jen designově mi neušlo. Proč by Toyota montovala motory od Daihatsu? Co třeba proto, že v té automobilce má podíl, jinými slovy určité pravomoci? Je ale v podstatě jedno jestli mají kolíňata motory od Toyoty nebo Daihatsu, japonská atmosféra je zárukou spolehlivosti sama o sobě.
Nedovolí udělat? A motory od AMG jsou co?
je mi spatne z Infinity FX Vettel Edition!
To je vždycky věcí toho kdo takto klasifikuje a úhlu jeho pohledu na věc-auto.Jestli já mohu říci svůj názor , tak mezi méně povedené auta jsou ta nová od Škodovky .Na druhé straně , klobouk dolů před Evropskou Koreou . f