10 nejdůležitějších událostí roku 2011
osobní auta
Vybrat desítku těch nejvýznamnějších událostí není vůbec jednoduché. Zaměřme se tedy spíše na ty, které jsou nám nejbližší.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
osobní auta
Vybrat desítku těch nejvýznamnějších událostí není vůbec jednoduché. Zaměřme se tedy spíše na ty, které jsou nám nejbližší.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To mohl napsat enom dement to o těch pomalych autech. Jet 45 v obci a 85 mimo není důvod k riskantním předjižděním např. v zatáčkách apod…
Důvod to jistě není, ale je to příčina. Pokud je v zadním autě trochu vystresovaný člověk, šnek, který se před ním zbytečně vleče, dělá školácké chyby a zdržuje ho, jak může, může být prostě tou poslední kapkou, aby předjel i tam, kde by normálně nepředjížděl…
No pokud pojede onen \“šnek\“ skutečných 85km/h (tedy tachometrových pravděpodobně 90km/h), tak ho v nepřehledné zatáčce může předjet opravdu jen duševně slabší jedinec a stres ho v té chvíli opravdu neomlouvá, nebo si snad myslíte, že až za tou zatáčkou někoho smete, tak ho u soudu osvobodí, protože byl ve stresu (i když teď si nejsem tak jist, jsme pořád jen v ČR, kde je možné všechno, že).
Osobně toho najezdím dost a poslední dobou mě nad spoustou situací zůstává rozum stát. Nejvíc mě ale čerti berou v následující situaci:
Pomalu jedoucí řidič jede v čele kolony (před ním dlouho nic). Příjde stoupání do kopce a 2 pruhy – tento příslovečný vůl v čele zůstane v levém pruhu a všichni následující členové stáda ho začnou bez nejmenšího ostychu a zamyšlení podjíždět zprava. V tu chvíli přemýšlím, kdo by si zasloužil flastr víc. Vídám to téměř denně a když nad tím tak přemýšlím, tak jsem došel prozatím k názoru, že viníkem případné nehody – šnek si uvědomí, že by měl jet vpravo a srazí se s řidičem, který ho předjíždí zprava – by byl \“předjíždějící\“ řidič.
Budu rád za názor ostatních kdo si myslí, že porušuje pravidla silničního provu \“víc\“ a hlavně jak se v této situaci zachovat – nechat jet šneka vlevo a předjet při další příležitosti, nebo nedej bože ho předjet zprava taky? Nebo ho dostatečně upozornit (vyblikat, vytroubit), aby si uvědomil do kterého pruhu se má řadit? Nebo celou situaci řešit ještě jinak?