10-nejdulezitejsich-udalosti-roku-2011.jpg

10 nejdůležitějších událostí roku 2011

osobní auta

Vybrat desítku těch nejvýznamnějších událostí není vůbec jednoduché. Zaměřme se tedy spíše na ty, které jsou nám nejbližší.

Diskuze

3 komentáře

    Artur

    To mohl napsat enom dement to o těch pomalych autech. Jet 45 v obci a 85 mimo není důvod k riskantním předjižděním např. v zatáčkách apod…

    Drtikol

    Důvod to jistě není, ale je to příčina. Pokud je v zadním autě trochu vystresovaný člověk, šnek, který se před ním zbytečně vleče, dělá školácké chyby a zdržuje ho, jak může, může být prostě tou poslední kapkou, aby předjel i tam, kde by normálně nepředjížděl…

    Lamak

    No pokud pojede onen \“šnek\“ skutečných 85km/h (tedy tachometrových pravděpodobně 90km/h), tak ho v nepřehledné zatáčce může předjet opravdu jen duševně slabší jedinec a stres ho v té chvíli opravdu neomlouvá, nebo si snad myslíte, že až za tou zatáčkou někoho smete, tak ho u soudu osvobodí, protože byl ve stresu (i když teď si nejsem tak jist, jsme pořád jen v ČR, kde je možné všechno, že).
    Osobně toho najezdím dost a poslední dobou mě nad spoustou situací zůstává rozum stát. Nejvíc mě ale čerti berou v následující situaci:
    Pomalu jedoucí řidič jede v čele kolony (před ním dlouho nic). Příjde stoupání do kopce a 2 pruhy – tento příslovečný vůl v čele zůstane v levém pruhu a všichni následující členové stáda ho začnou bez nejmenšího ostychu a zamyšlení podjíždět zprava. V tu chvíli přemýšlím, kdo by si zasloužil flastr víc. Vídám to téměř denně a když nad tím tak přemýšlím, tak jsem došel prozatím k názoru, že viníkem případné nehody – šnek si uvědomí, že by měl jet vpravo a srazí se s řidičem, který ho předjíždí zprava – by byl \“předjíždějící\“ řidič.
    Budu rád za názor ostatních kdo si myslí, že porušuje pravidla silničního provu \“víc\“ a hlavně jak se v této situaci zachovat – nechat jet šneka vlevo a předjet při další příležitosti, nebo nedej bože ho předjet zprava taky? Nebo ho dostatečně upozornit (vyblikat, vytroubit), aby si uvědomil do kterého pruhu se má řadit? Nebo celou situaci řešit ještě jinak?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist